Pletieš zbytočne 671 s push-pullom dohromady. Hoci vyzerajú podobne, sú konštrukčne odlišné. 671 klasické spriahacie a narážacie zariadenie nemá a vôbec to nebráni jej schváleniu. To po prvé. Po druhé, zaradenie čo i len jedného klasického vozňa bráni použitiu riadiaceho vozňa. Po tretie (to je len taká formalita), lokomotíva nie je motorový vozeň. Po štvrté, zaradenie uzavretého vozňa a vozňa pre prepravu cestujúcich je dosť veľký rozdiel.
Keby si aspoň neklamal ? stránka webkamery.sk je ZRUŠENÁ a je tam krásny oznam z akého dôvodu...Možno si pôjdem sadnúť na kávu do Eurovey a odtiaľ to budem sledovať "naživo" ?
Starý most už "nebezpečne" blízko dočasnej podpery na bratislavskom brehu Dunaja. Ten posun je už viditelný voľným okom.....Sledovanie cez webkamery.sk.......
Pocul som, ze vraj 8133 uz nestoji pred krasnanmi. Tak neviem, myslel som, ze ju zobrali na rekonstrukciu.
K teme 6617... pocul som, ze bola prehnita a nebude historicak. A na ktorej strane krasnanov sa nachadza? Ked som tam bol v marci, z Racianskej ulice som ju nevidel. Myslel som, ze sa nachadza v ohrade v Jurajovom dvore.
Ja nevidim na plagate kde sa pise ze budu 3 nove historicke vozidla, ale ak je to pravda... mozno okrem 7509 budu historicaky 7837+38... prva historicka T3 bez zrychlovacov. To by vysvetlilo, preco tak dlho stoja. ?
On písal, že 671 má klasické spriahadlá, čo pravda nieje. Ono ťahať 671 prázdne klasické vozne nieje až taký problém(veď aj tak prišli na Slovensko), problémom by bolo to nasadiť do prevádzky s cestujúcimi.
Push Pull s klasickým vozňom jazdí bežné, veď sám je v podstate bežným vozňom, akurát potom nejde využiť Push-Pull efekt. Ale kedže je stále nedostatok 263/381 a radia sa miesto nich 240 a 363 tak sa aj tak obieha celá súprava.
671 sice nemá klasické spriahadlá ale vozne 951 a 051 z ktorých sú súpravy push pull zložené ich majú ? a ako písal Ike bežne sa vo vlakoch z nich zložených prepravujú prázdne klasické vozne
8133 je vyukova, stoji pred kraksnanmi furt, navyse ma spolocnikov 6401, 6607 (vysnivana istymi ludmi), 6617 a spol....a i ked tie uz su "nove" historicke vozidla, stale to nie su elektricky....
navyse, 8133 ma dvoch bratov ktori veteranmi su : 317 a 708(6? 4?) terza z hlavy nedam... 7509 stala dlhe roky bez povsimnutia ci akejkolvek udrzby na 1 kolaji v kraksnanoch...a zapadala prachom. 317 voci nej bola lestena krasavica.....takze len z tohto titulu by som tipoval prave tu T3 (navyse je to aktualne najstarsia seriova T3 v BA v povodnom stave). A t3 od nasadenia 29/30T idu do ustupu. Ci DPB nas chce prekvapit uplne, a ukazat historicku supravu T3 v stave po dosluzeni? teda BUSE, graffity a spol? Verim, ze o 50 rokov to bude rarita...
Až na to, že 671 nemá klasické nárazníky a ani klasické spriahadlo, má automatické spriahadlo. Spriahnuť sa dá, ak sa na spriahadlo nasadí redukcia, na " nárazníky" sa taktiež musí nasadiť redukcia, na ich osadenie treba 2 silné osoby a jednotka nemôže ísť pripojeným vozňom vpred, takže sa musí v konečnej stanici prepriahať, čo by značne predĺžilo pobyt v stanici. Osobne som žiadnu 671 s osobným voznom v bežnej prevádzke nevidel a ani som o tom nepočul. S osobným vozňom jazdí jedna súprava Push-Pull kde chýba vozeň 051, ale aj tá komplikuje prevádzku, ale zase nemá zapriahnutú lokomotívu ktorá by dokázala ovládať riadiaci vozeň, takže sa len prepriahne lokomotíva a netreba šermovať s vozňami.
No, prakticky môže ísť asi len o plnohodnotné zadelenie T3 7509 medzi veterány (teda..bol spravený lak? ) vozy 203 a 101 sú stále v Brne, to čo máme ostáva nezmenené, na 6MT by sa muselo robiť od 2001 aby bola dodnes hotová....a nič iné neostáva..alebo dakto našiel novú letnú záhradku z GANZ 1-5 v pôvodnom stave vrátane podvozkov?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023