Ďakujem za vysvetlenie. Po technickej stránke sa v tom nevyznám. Len hovorím, že už som tak spriahnuté vozne videl (hoci neviem, či to bol Tlačťahaj alebo Slon).
Inak, OT zaujímavosť/otázka. Gréci používajú naše AŽD 97 výstražníky? Lebo na tomto videu to vyzerá byť presná kópia.
Tých štandardov je bohužiaľ niekoľko, neviem podľa ktorého protokolu ide Wiesel, push-pull ide podľa WTB a predpokladám, že nejaké plesnivé B či Bt, čo sa môžu vyskytnúť ako posila na Senec, WTB-zbernicu mať nebudú. Oproti tomu Bdteer je vozeň modernizovaný podľa najnovších štandardov a predpokladám, že s jeho radením do CityShuttlov sa od začiatku rátalo. Ale či ide Wiesel po UIC-13, UIC-18 alebo po WTB zbernici, to fakt netuším.
Ten "prenos dat" z riadiaceho vozna do lokomotivy je nejak standardizovany v ramci Europy, alebo nie? Pretoze napr. Bdteer je radeny do rakuskych CityShuttlov (BA-VIE) a v danych supravach nebrani pouzitiu riadiaceho vozna. Preto by ma zaujimalo, ci je to kompatibilne len s tymi konkretnymi typmi riadiacich voznov a lokomotiv, alebo by bolo mozne Bdteer vlozit aj do nasho poschodoveho pushpullu tak, aby nadalej bolo mozne riadiaci vozen?
Jáj---panorama.sk tam sú webkamery na mostoch v Bratislave a dáš si posun v intervale 15min a klikaj späť a uvidíš jak sa to posúvalo začali už včera večer a išlo sa celú noc, ale teraz sa to tuším zastavilo len pár desiatok metrov pred pilierom.......
Pletieš zbytočne 671 s push-pullom dohromady. Hoci vyzerajú podobne, sú konštrukčne odlišné. 671 klasické spriahacie a narážacie zariadenie nemá a vôbec to nebráni jej schváleniu. To po prvé. Po druhé, zaradenie čo i len jedného klasického vozňa bráni použitiu riadiaceho vozňa. Po tretie (to je len taká formalita), lokomotíva nie je motorový vozeň. Po štvrté, zaradenie uzavretého vozňa a vozňa pre prepravu cestujúcich je dosť veľký rozdiel.
Keby si aspoň neklamal ? stránka webkamery.sk je ZRUŠENÁ a je tam krásny oznam z akého dôvodu...Možno si pôjdem sadnúť na kávu do Eurovey a odtiaľ to budem sledovať "naživo" ?
Starý most už "nebezpečne" blízko dočasnej podpery na bratislavskom brehu Dunaja. Ten posun je už viditelný voľným okom.....Sledovanie cez webkamery.sk.......
Pocul som, ze vraj 8133 uz nestoji pred krasnanmi. Tak neviem, myslel som, ze ju zobrali na rekonstrukciu.
K teme 6617... pocul som, ze bola prehnita a nebude historicak. A na ktorej strane krasnanov sa nachadza? Ked som tam bol v marci, z Racianskej ulice som ju nevidel. Myslel som, ze sa nachadza v ohrade v Jurajovom dvore.
Ja nevidim na plagate kde sa pise ze budu 3 nove historicke vozidla, ale ak je to pravda... mozno okrem 7509 budu historicaky 7837+38... prva historicka T3 bez zrychlovacov. To by vysvetlilo, preco tak dlho stoja. ?
On písal, že 671 má klasické spriahadlá, čo pravda nieje. Ono ťahať 671 prázdne klasické vozne nieje až taký problém(veď aj tak prišli na Slovensko), problémom by bolo to nasadiť do prevádzky s cestujúcimi.
Push Pull s klasickým vozňom jazdí bežné, veď sám je v podstate bežným vozňom, akurát potom nejde využiť Push-Pull efekt. Ale kedže je stále nedostatok 263/381 a radia sa miesto nich 240 a 363 tak sa aj tak obieha celá súprava.
671 sice nemá klasické spriahadlá ale vozne 951 a 051 z ktorých sú súpravy push pull zložené ich majú ? a ako písal Ike bežne sa vo vlakoch z nich zložených prepravujú prázdne klasické vozne
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
matus7532
Push Pull s klasickým vozňom jazdí bežné, veď sám je v podstate bežným vozňom, akurát potom nejde využiť Push-Pull efekt. Ale kedže je stále nedostatok 263/381 a radia sa miesto nich 240 a 363 tak sa aj tak obieha celá súprava.