Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ona ale vobec nezachadza na obratisko Valasska.To by akoze isla odtial zase na Vojensku?
Reakcia na: Dezerter #208615:
Áno, presne tam. Je na znamenie. V smere na Mliekarenskú máš Hýrošovu, zákrutu vpravo, zákrutu vľavo a zastávku Valašská. Oproti je reštaurácia Pizzeria Romantica.
Mam otazku. Kde ma linka 207 zastavku Valasska smerom na Mliekarensku? Ked som nou isiel na obratisko Valasska nezasla a stala az na Lovinskeho. Je niekde medzi Hyrosovou a Lovinskeho? Vopred dakujem za info 🙂
Reakcia na: Ike #208610:
Ked sa nemylim, tak je z oficialneho dokumentu (strategia rozvoju?), ale ten kto to kreslil, to kreslil asi pri pive ?
Reakcia na: JaSomTu #208609:
Ti ludia z HN su dobre spomaleni, ta mapa je znama najmenej dva roky ? Ako keby objavili novy kontinent ?
Reakcia na: JaSomTu #208609:
Takze planuju elektrickovu trat po Tomasikovej, kde ked som to navrhol ja, tak mi bolo povedane, ze "fuj to, to nejde"? ?

Inak kiez by potiahli tu trat na letisko okolo Avionu + dalsiu vetvu urobili po Roznavskej (je tam dost miesta na to) a spojili to po Bojnickej/Galvaniho 🙂
Reakcia na: JaSomTu #208609:
Tá "mapa" je z oficiálneho dokumentu? ?
Reakcia na: Peto3700 #208607:
Inak tiez si vsimam, ze v tychto teplach sa potim omnoho viac v klimatizovanej elektricke, ako v T3/T6/K2S ? Neviem ci ide tak slabo, alebo co sa deje...
Včera som išiel 6-kou od Parku kultúry, číslo som si nevšimol, ale bolo to o 20:50 a slušná sauna vo vnútri. ?
DPB sa zase chvali, kolko novych elektriciek ma, ale ked by ich cestujuci najviac ocenili v tychto horucavach, tak ich vypravi len 8 ? zase cakaju na nejaky kriticky clanok?
niekto tu pisal, ze pribudaju nove pristresky na zastavkach...neviem naco bola instalovana druha zastavka na Drobneho smer PK, ked tu jeden bohate postacuje ? kto o tom rozhoduje, kde sa postavia? to iste nedavno na Damborskeho dva pristresky, aj ked je tam moznost schovat sa hned pod strechou + sa zastavka bude buduci rok rusit pri reko elektriciek..pritom je plno zastavok bez pristreskov.
Reakcia na: TeBeCe #208574:
Hlavne, aby cestujúci celou dlaňou poutierali od tej polročnej špiny tie trolejbusy 😃
Reakcia na: TeBeCe #208574:
Včera som sa vedúcemu prevádzky elektrické dráhy snažil vysvetliť, že DPB bude s týmto vysvetľovaním a "osvetou" na smiech a že problém (o ktorom sa vie už dlhé mesiace) treba riešiť jedine výmenou, alebo úpravou citlivosti tlačidiel.
Nepochodil som.
Reakcia na: S499.1023 #208601:
Presne tak, toto dnešné vozy SOR (MBCC hádam o niečo vydržia dlhšie čo sa týka životnosti v premávke v porovnaní s zn. SOR) určite ani zďaleka nezvládnu, kopa vozov z roku 2010 má už dosť zničený napr. taký interiér, sem tam aj nejaká korózia viditeľná, rozhegané to je zvnútra, vśetko sa tam trasie (na tom majú ale zas podiel bratislavské cesty a ich kvalita). Hádam ani sami Maďari netušili, že ako dlho sa tieto vozy udržia v premávke, ako zn. Ikarus myslím. V takom Szombathely v pracovných dňoch pred žel. stanicou sa to len hemži kĺbovými Ikarusmi s rokom výroby 1989 a vyššie, priam neuveriteľné, Budapešť, Gyor detto a ktovie kde ešte.
Mimochodom na pilieri Starého mosta v koryte Dunaja teraz už asi po druhý krát v priebehu 2-3 týždňov pracuje obrovský plávajúci bager Hont, výroba Ganz Maďarsko, vyzerá ako tie bratislavské prístavné žeriavy, krásny zvuk motora má, treba si nafotiť kto môžte....taká technika sa len tak nevidí.
Reakcia na: stevo #208599:
Netreba sa hroziť, treba obdivovať, že titeto vozy, s ktorými DPB zaobchádzal maximlne macošsky, nikdy in nedoprial poriadnu opravu, tu poctivo vozia cestujúcich už takmer 20 rokov.
Keby sa do nich nainvestovalo toľko, čo do CNGVrakos, tak tie autobusy vyzerajú dodnes ako nové.
Reakcia na: trolejbus6207 #208597:
Nahliadnuc priamo ku zdroju, do knihy "Historie trolejbusů Škoda", som naopak našiel u obidvoch prevedení (15TrM aj 15TrNEM) dĺžku 17.720 mm. A po súčte jednotlivých roztečí mi to súhlasí:
Presah predného nárazníku 150 mm
Predný previs 2500 mm
Prvý rázvor 5420 mm
Druhý rázvor 6380 mm
Zadný previs 3190 mm
Presah zadného nárazníku 80 mm.
Reakcia na: volod #208598:
Dnes som jeden videl na 95, normalne som sa zhrozil 🙂
Neviem či to už bolo, ale asi nie, takže bratislavské Ikarusy 435 majú rozlúčkovú fotojazdu už za sebou.
http://ms12.rajce.idnes.cz/Fotojazda_s_Ikarusmi_-_10.07.2015_-_vozy_4824_a_2818/
z 10.7.2015
posledné dva ks v premávke s cestujúcimi (vrátane 4122 potom tri ks)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.