Áno, presne tam. Je na znamenie. V smere na Mliekarenskú máš Hýrošovu, zákrutu vpravo, zákrutu vľavo a zastávku Valašská. Oproti je reštaurácia Pizzeria Romantica.
Mam otazku. Kde ma linka 207 zastavku Valasska smerom na Mliekarensku? Ked som nou isiel na obratisko Valasska nezasla a stala az na Lovinskeho. Je niekde medzi Hyrosovou a Lovinskeho? Vopred dakujem za info
Takze planuju elektrickovu trat po Tomasikovej, kde ked som to navrhol ja, tak mi bolo povedane, ze "fuj to, to nejde"? ?
Inak kiez by potiahli tu trat na letisko okolo Avionu + dalsiu vetvu urobili po Roznavskej (je tam dost miesta na to) a spojili to po Bojnickej/Galvaniho
Inak tiez si vsimam, ze v tychto teplach sa potim omnoho viac v klimatizovanej elektricke, ako v T3/T6/K2S ? Neviem ci ide tak slabo, alebo co sa deje...
DPB sa zase chvali, kolko novych elektriciek ma, ale ked by ich cestujuci najviac ocenili v tychto horucavach, tak ich vypravi len 8 ? zase cakaju na nejaky kriticky clanok?
niekto tu pisal, ze pribudaju nove pristresky na zastavkach...neviem naco bola instalovana druha zastavka na Drobneho smer PK, ked tu jeden bohate postacuje ? kto o tom rozhoduje, kde sa postavia? to iste nedavno na Damborskeho dva pristresky, aj ked je tam moznost schovat sa hned pod strechou + sa zastavka bude buduci rok rusit pri reko elektriciek..pritom je plno zastavok bez pristreskov.
Včera som sa vedúcemu prevádzky elektrické dráhy snažil vysvetliť, že DPB bude s týmto vysvetľovaním a "osvetou" na smiech a že problém (o ktorom sa vie už dlhé mesiace) treba riešiť jedine výmenou, alebo úpravou citlivosti tlačidiel.
Nepochodil som.
Presne tak, toto dnešné vozy SOR (MBCC hádam o niečo vydržia dlhšie čo sa týka životnosti v premávke v porovnaní s zn. SOR) určite ani zďaleka nezvládnu, kopa vozov z roku 2010 má už dosť zničený napr. taký interiér, sem tam aj nejaká korózia viditeľná, rozhegané to je zvnútra, vśetko sa tam trasie (na tom majú ale zas podiel bratislavské cesty a ich kvalita). Hádam ani sami Maďari netušili, že ako dlho sa tieto vozy udržia v premávke, ako zn. Ikarus myslím. V takom Szombathely v pracovných dňoch pred žel. stanicou sa to len hemži kĺbovými Ikarusmi s rokom výroby 1989 a vyššie, priam neuveriteľné, Budapešť, Gyor detto a ktovie kde ešte.
Mimochodom na pilieri Starého mosta v koryte Dunaja teraz už asi po druhý krát v priebehu 2-3 týždňov pracuje obrovský plávajúci bager Hont, výroba Ganz Maďarsko, vyzerá ako tie bratislavské prístavné žeriavy, krásny zvuk motora má, treba si nafotiť kto môžte....taká technika sa len tak nevidí.
Netreba sa hroziť, treba obdivovať, že titeto vozy, s ktorými DPB zaobchádzal maximlne macošsky, nikdy in nedoprial poriadnu opravu, tu poctivo vozia cestujúcich už takmer 20 rokov.
Keby sa do nich nainvestovalo toľko, čo do CNGVrakos, tak tie autobusy vyzerajú dodnes ako nové.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ttom