Ja vôbec nerozumiem, čo sa tam ide tri roky robiť.
Obratisko sa dá urobiť bez výluky.
Zástavky sa dajú robiť bez výluky, ak bude v novej polohe, príp. len s vylúčením zástavky v rekonštrukcii.
Trolej sa menil za víkendových výluk naposledy, keď sa rušila reťazovka a vešala sa tam šnúra na bielizeň.
Koľaje S49 za tie isté, ako sú v projekte sa dajú meniť cez víkend aj s novým pružným uchytením.
Úseky s nestabilným podložím sa dajú spraviť počas krátkodobých výluk. Namiesto toho sa tam narobí kopec kúskov s pevnou jazdnou dráhou, ktorá keď sadne, už s tým nikto nič nespraví bez kompletného rozbitia, viď prejazd z Mlynskej doliny. Ďaleko viac by bol vhodný súvislý zvršok gumokovovými prejazdmi s možnosťou podbitia celej trate bez prerušenia, nie tak ako je to teraz.
Zatrávniť trať sa dá počas krátkodobých výluk...
Zase ide len o Reming, ktorý má % EUR z ceny stavby za projekt, čím drahšie, tým pre nich lepšie.
Doba sa mení. Tento § už podľa mňa tiež nie je v DPB dávno aktuálny. Najlepší dôkaz je FB profil . Tam môže hocikto položiť hocijakú otázku s kľudným svedomím. Akurát že na cca polovicu dopravca (teda patričné osoby) vôbec nereagujú a na tú druhú polovicu reagujú úplne odveci (zrejme to nechápu). Čiže tu skôr doslova platí § "pýtajtesanačochceteamyvámodpoviemenačochceme."
Klast zbytocne otazky je prisne zakazane..alias drz hubu a krok ? Inak to by sa mozno hodilo dat ako dalsi § zakonov DPB....§xy klastzbytocneotazkyjeprisnezakazane ?
Vôbec nerozumiem, prečo v projekte chýba napojenie električkových zastávok Molecova na južné prechody pre chodcov a BUS pruh od Devínskej cesty do trolejbusovej zastávky Molecova, na oboje tam predsa vyzerá byť dostatok priestoru.
Kam je v súčasnosti najlepšie posielať pripomienky? Termín na zasielanie pripomienok k EIA bol myslím deň pred zverejnením dokumentácie
Mostu SNP (smer Safko) by uplne stacilo ak bolo nastupiste L70 (+28,50) spolocne s elektrickami spolu s BUS pruhom az po odbocku k NLS. Takisto L70 by som dal zastavovat jednosmerne aj pri Sturovi pre ovela jednoduchsi prestup na NLS
Inak nebolo by lepšie, keby trať od Chatama po Šafárikovo námestie viedla v mieste súčasných jazdných pruhov smer von z mesta, a jazdné pruhy smer von z mesta by sa presunuli do súčasnej polohy trate?
- Výrazne by sa zredukovali kolízne body s IAD na Šafku aj Námestí Ľ. Štúra
- Zjednodušil a zatraktívnil by sa prestup na Moste SNP
- Zjednodušila by sa realizácia preferencie pri Chatamovi (nebolo by treba riešiť, či ide električka do tunela alebo nie a navzájom by sa neblokovali v smere von z mesta)
Predpokladám, že zmena takéhoto rozsahu by už realizovateľná nebola. Nikto však o tom ani len neuvažoval?
ta spolocna zastavka Lafranconi je premarnena sanca.
Vraj nie je miesto pricom stacilo vemenit umiestnenia elektrickovych nastupist opacne ako su teraz. Cize do mesta blizsie k PKO a naopak.
Mesto sprístupnilo projekt, ako má vyzerať rekonštruovaná trať v KV: http://bratislava.sk/modernizacia-elektrickovej-trate-dubravsko-karloveska-radiala/d-11047871/p1=11049947
Obrázky vyzeraú mierne aktualizovane oproti tomu čo bolo ukazované na verejnom prerokovaní, napr. na Molecovej vééľmi mierne rozšírili el. nástupištia, avšak stále 4 pruhy pre IAD z mesta...
Stále je to však "dokumentácia v príprave" - teraz je čas posielať pripomienky.
Tá štúdia ale má byť hotová do 2022, a možno, že ani vtedy nebude dokončená. Okrem toho nech mi dajú pokoj aj s Novým Mestom, aj s Filiálkou, hlavne keď idem prestupovať na nejaký R/EC/IC.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Joyki