Unikatna ja ak konstrukcia podvokov, tie "portaly" a zvisle umiestnene vodou chladene asynchronne trakcne motory. Inac, na druhej strane to likviduje obluky...
Dovolím si reagovať, pretože myslím, že sa mýliš...Tieto príspevky už dokázali veľa zmeniť...Dokázali zmeniť náhľad mnohých ľudí na hodnotu práce a znevážiť úsilie mnohých, ktorí sa právom cítia dotknutí...Dokázali zosmiešniť vznikajúcu spoluprácu medzi ľuďmi v bratislavskej doprave a vniesť rozpory medzi dlhoročných kolegov a spolupracovníkov...Dokázali zabrániť vznikajúcej dôvere medzi ľudmi z dopravného podniku a "nadšencami" mestskej dopravy...lebo aj prílišná kritika sa dá zniesť iba do určitej miery...
Doprava je niečo, čo má ľudí spájať, nie rozdeliť! Toto fórum založili skutoční nadšenci dopravy a ono sa teraz stáva časovanou bombou, ktorá, ak vybuchne, nechá za sebou iba trosky...Iba spoločná reč to môže zastaviť...a ja verím, že sa to podarí!!!
To mi je jasne, ze pre Bratislavu je to cista utopia. Nasa elektricka by nemusela byt vobec az tak Ultra -- mne sa vsak ULFy pacia najma z designoveho (jednoduche, ciste a elegantne) a ucelneho hladiska, lebo mam pocit, ze su to velmi dobre navrhnute vozy (ako je to s nimi po technickej stranke, to nie som schopny posudit).
Nie. To sú podmnožiny. 362 by bola ES499.12xx, 371 by bola ES499.22xx. Tak ako plecháče boli S499.02xx. Kryšpína by som trocha upravil (napríklad Vmax. by som začal od 60, nie od 30 a nápravový tlak povedzme od 14t) a mohol by fungovať dodnes. Minule mi niekto povedla číslo nejakej malej posunky, nejaké 703 či čo, a musel mi to pekne preložiť do Kryšpína, aby som pochopil, čo to je.
I.
Inak ma napada, ze keby bol Krispyn stale pouzivany, tak 362 je ES499.3, 371 je ES499.4. Takze na teba by vyslo tak ES499.5, ale 5-ka bola u sirokorozchodnych. Krispyn-dolina, ten Krispyn to mal vymyslene pekne, ale uz je to asi prekonane. Som zvedavy ako by bolo oznacene pindulino.
Dik Pred odchodom som sa uz k foru nedostal, ale ULF som nakoniec vychytal na linke J. Vzdy, ked sa tym veziem, mam z toho strasne prijemny zazitok. Take elektricky by bolo mat fajn aj v Bratislave -- jednoduchy cisty a ucelny design, dost priestoru a maximalny komfort. A na U6 som vychytal tie hybridne supravy stare elektricky + Bombardier -- to je teda pekna uchylnost.
skus 31, 6, 67, 65, 44, 42...uz su skoro v kazdej mestskej casti. Nove eliny na u6 od Bombardieru najdes aj na WLB (elektricka Wien-Baden, zacina na Karlplatz). 18 je zaujimava hlavne zastavka Sudtirolerplatz a este myslim jedna. Na jednej strane nastupista je elektricka a na druhej strane S-Bahn 4020 öBB.(To co chodi aj do Petrzky) O poschodie nizsie je U1 a o poschodie vyssie dalsie elektricky+busy.
Ale ja sa tesim na buduci rok- budu uz nove vozne u-bahnu a aj S-bahnu (Talent od Bombardier)
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ufo