DOVOLIM SI CITOVAT NASLEDOVNU PASAZ:
"V programe priorít patria medzi finančne najnáročnejšie stavby ... začiatok realizácie električkovej trate z Petržalky do centra mesta cez Starý most.
Myslim, ze ta praca nebola na zmar. Treba sa podakovat vsetkym co sa zasluzili o patricny natlak, takze aj ludom z DPB, konkretne z rezortu prevadzky a techniky, koordinacie a inforamtiky a vsetkym co to chceli presadit, lebo maju rozum. V neposlednom rade aj tvorcom imhd.sk a KPMHaRD.
Ja som velmi dobre vedel, preco som sa tam netlacil... A ked som tam isiel v natrieskanej 31, tak akysi ludia tam kricali, ze to je predpriprava na rekord...
Myslim, ze teraz budu na oddeleni informatiky a koordinacie prepocitavat prepravnu kapaciu a na linke 83 bude v spicke 20 minutovy interval, na 21 bude 25 minut a pod.
ja som doslova visel vzadu vo vzduchu, lebo ked clovek nachvilu uhol s nohou, tak okamzite sa to miesto obsadilo a nemal ju kam polozit...uz nikdy viac
Unikatna ja ak konstrukcia podvokov, tie "portaly" a zvisle umiestnene vodou chladene asynchronne trakcne motory. Inac, na druhej strane to likviduje obluky...
Dovolím si reagovať, pretože myslím, že sa mýliš...Tieto príspevky už dokázali veľa zmeniť...Dokázali zmeniť náhľad mnohých ľudí na hodnotu práce a znevážiť úsilie mnohých, ktorí sa právom cítia dotknutí...Dokázali zosmiešniť vznikajúcu spoluprácu medzi ľuďmi v bratislavskej doprave a vniesť rozpory medzi dlhoročných kolegov a spolupracovníkov...Dokázali zabrániť vznikajúcej dôvere medzi ľudmi z dopravného podniku a "nadšencami" mestskej dopravy...lebo aj prílišná kritika sa dá zniesť iba do určitej miery...
Doprava je niečo, čo má ľudí spájať, nie rozdeliť! Toto fórum založili skutoční nadšenci dopravy a ono sa teraz stáva časovanou bombou, ktorá, ak vybuchne, nechá za sebou iba trosky...Iba spoločná reč to môže zastaviť...a ja verím, že sa to podarí!!!
To mi je jasne, ze pre Bratislavu je to cista utopia. Nasa elektricka by nemusela byt vobec az tak Ultra -- mne sa vsak ULFy pacia najma z designoveho (jednoduche, ciste a elegantne) a ucelneho hladiska, lebo mam pocit, ze su to velmi dobre navrhnute vozy (ako je to s nimi po technickej stranke, to nie som schopny posudit).
Nie. To sú podmnožiny. 362 by bola ES499.12xx, 371 by bola ES499.22xx. Tak ako plecháče boli S499.02xx. Kryšpína by som trocha upravil (napríklad Vmax. by som začal od 60, nie od 30 a nápravový tlak povedzme od 14t) a mohol by fungovať dodnes. Minule mi niekto povedla číslo nejakej malej posunky, nejaké 703 či čo, a musel mi to pekne preložiť do Kryšpína, aby som pochopil, čo to je.
I.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tatrovečka
Viac ma zaujal príspevok č. 20700 o zelenej laminátke, tým sa myslela tá lokomotíva, alebo električka ?! Zelenú som ešte nevidela.
Zajtra idem jazdiť o 6:00, na Košickej to vyzerá dosti hrozivo a 4214 by si mal radšej dobre prišróbovať zrkadlo... alebo ho nechať doma