Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
1. má 98 cez víkend preklad aj s inou linkou ako 99 ?
2. má linka 99 s niečim preklad ?
= bolo by možné odchody 98 z Petržalky posunúť cez víkend o 3-5 min. skôr ? Lebo ako pozerám tak celý deň príde 98 k PPC cca 1-2 min. po tom ako odíde 4-ka.
Nááádhernýýý výýýtlk, alebo ako to pomenovať na Račianskom, viď. začiatok zastávky v smere na Hl.stanicu, resp. Šancovú...? ...Som veľmi zvedavý,,,,aké obludné rozmery ešte nadobudne,,,,
Dnes som si na Dúbravskej radiále všimol jeden vážny detail. Na tých ultramoderných zastávkach s novým zábradlím, ktoré má len pár mesiacov sa začína vo veľkom prejavovať korózia. Fakt kvalitka, hlavne, že sa modernizovalo. ?
Reakcia na: S499.1023 #205990:
tiez som mal ten pocit, ze DPB vygenerovalo stratu, ktore malo mesto dorovnat. Kedze tak neurobili, DPB si tak musel vziat uver a dlhy vyrovnat a teda este aj platit uroky.

Ale kedze vidim, ze sa v tomto vyznas, mohlo by mesto vyrovnat svoj dlh vlozenim majetku?
Reakcia na: Valec #205984:
Na základe vyhlásení reprodukovaných Laminátkou je to (pozn. tarifa) zrejme jediný integrujúci prvok.
Reakcia na: MatejBA #205988:
to mas este stare udaje z grafikonu pred zmenou 1.februar , no zmena je len vecer o 18tej na 33/4
teraz je to:
18: 07 35
19:01v
v- z Molecky dojazd do vozovne
Reakcia na: Ámos #205986:
Ak to bolo uznané "odjakživa", tak to nemá mať na hospodársky výsledok vôbec vplyv, DPB má s mestom vyvolať zmierovacie konanie, dohodnúť splátkový kalendár a ak mesto nebude platiť, tak šup-šup insolvenčný návrh. Len ako by sa to dalo realizovať u a.s. 100% vlastnenej mestom, to netuším. Aj preto som rád, že robím v súkromnej sfére, nemám nič do činenia s dotáciami a hoci sme 100% dcéra inej a.s., pre ktorú aj robíme 98,5% výkonov, ešte sa mi nestalo, že by nám niečo nezaplatili.
Reakcia na: luky133 #205978:
DPB je samozrejme vo vleku finančných záujmov jednotlivcov aj skupín. Keby nebol, tak Schadefabrike oznámi, že ak sú zo šiestich vozidiel tri odstavené na závažné poškodenie zadnej nápravy (čo sa dalo očakávať už v čase objednávky), tak sa jedná o konštrukčnú vadu a ak to Schadefabrika neopraví na "Kulanz", tak sa ďalšie trolejbusy u nich kupovať nebudú.
Reakcia na: luky133 #205978:
"nie je však pravda, že vynechávajú až 2-3 spoje počas jednej hodiny."

Z Kucharky (Kuklovska - L33/4):
06: 11 37
07: 01 25 49
08: 13 37
13: 40
14: 07 31 55
15: 19 43
16: 07 314 55
17: 19 43
18: 12 42

Ze Dopravnemu Podniku nie je hamba takto klamat 🙂 Ale vlastne im to je priznacne minimalne 4 roky ... (ak nie viac)



Reakcia na: Mike #205985:
Nehovorilo sa v podmienkach o naftovom pohone inak? Po skusenostiach s 25tr...
Reakcia na: S499.1023 #205971:
a to v case uznania alebo v case jej vyplatenia?
Kedze uznana bola vzdy a mestske zastupitelstvo berie na vedomie hospodarsky vysledok DPB kazdorocne.
Reakcia na: Petto #205980:
Už chodia JPP info že škodovka dala na DPB na vedomie, že ten naftový pohon aj v 30Tr je iba POMOCNÝ a teda nie je určený na to, aby sa opakovane každú hodinu štartoval a vypínal. Že je určený iba na mimoriadne situácie raz za čas.
Ťažko povedať, či je to pravda, ale z tohto hľadiska by to nasedenie na 33ku bolo najlepšie správne, keďže tam sa okrem delenej zapína ten pomocný pohon iba dva krát za deň, a aj vtedy ide trolejbus prázdny = bez záťaže.
Btw keď uvážime, že 25Tr má maximálnu kapacitu 150 ľudí a tento zázrak 65, tak interval by potom mal byť ešte menej ako polovičný - teda 2.5 min ? To by bolo treba na 33ku 10 vozov, čo by bolo pri 15tich kusoch celkom reálna výprava.. Akurát by už nepremávali nikde inde ?
Reakcia na: Ike #205973:
Citujem z oficiálneho dokumentu HMB:
"Vzhľadom na to, že v mestskej hromadnej doprave v Bratislave je zavedený integrovaný systém električkovej, trolejbusovej a autobusovej dopravy s jednotným cestovným..." ?
Reakcia na: Petto #205980:
Mam len info od znameho vela ludi im vyvolava na dispecing ze im nechodi spoj a potom nestihaju do prace alebo sa tlacia v dalsom trolejbuse. Takze vedia dobre o tomto probleme.
Reakcia na: Petto #205980:
Navrhujem poslat tam kinderko heh, kedze ich je prebytok a mohol by to byt kapacitny nacvik na 30tr dg.
Reakcia na: Petto #205980:
A ak aj budu 30trDG na 210+33. Zostava tympadom len 35ks solo vozov pre zabezpecenie vypravy 203,205,206,207,209,211 a to sa jedna celebrita dušovala ze obmeni cely vozopark tbusov. ? Zeby iskricka nadeje pre 25rocne 14trky ?
Reakcia na: Mischo1 #205979:
A tie 30TrDG su zo zabudovanymi sofermi naviac ? A vzkm sa zase znizia dakde inde. No WAU.´riesenie Aby bola ako tak zachovana prepravna kapacita museli by jazdit s 3 min, len tušák mi vravi ze budu 4 min.
Ale moc by som tomu tvrdeniu neveril, ze budu solo duobusy na 33. Radsej nech ich znicia na 210 a 41

A ten autobus bude od ktorej ? 1,2 či 3DP ? ?
Reakcia na: luky133 #205978:
DPB ma uz takychto staznosti viac na stole, nevedia to momentalne riesit. Mozme ocakavat v najblizsich tyzdnoch ze na 33/4 bude pravidelne jazdit autobus a tiez som sa dozvedel ze v septembri pride k uprave cestovneho poriadku tak aby bolo mozne nasadit vsetky poriadia s trolejbusmi apu takze asi budu jazdit 30tr.
Tak sa poďme zabaviť, Karlova Ves zverejnila stanovisko DPB k linke 33. Zrazu už nie je problém v PNkách a dovolenkách, ale zrazu v trolejbusoch a chýbajúcom vozidle na ťažký odťah. Vraj zabezpečujú nové a situáciu vyriešia až nové trolejbusy na pomocný pohon (nedajbože vážne chcú dať na linku 33 tie 30TrDG kam môže ísť "až" 60 ľudí? ? Alebo sa tento rok pripravuje súťaž na nové trolejbusy s pomocným pohonom? A maximálne úsilie v podaní DPB je asi byť ticho a tváriť sa, že sa nič nedeje keď píšu, že vynakladali maximálne úsilie posledné dva týždne. ?

"Problémy s výpravou trolejbusov na Dlhé Diely nastali z dôvodu závažných porúch starých trolejbusov s pomocným pohonom.
Tieto typy trolejbusov vypravujeme na Dlhé diely z toho dôvodu, že nie celá trasa má trakčné vedenie. DPB ich má len 6 kusov trolejbusov Tr25 s pomocným pohonom, z toho do výpravy pre Dlhé diely nasadzuje 4 kusy.
Zo všetkých 6 kusov týchto typov trolejbusov majú až 3 kusy závažné poškodenie náprav, ktorých opravy sú finančne a časovo náročné.
Ďalším problémom je, že vozidlo ťažkého odťahu, ktorým sme zabezpečovali odťah trolejbusov na linku č. 33, nie je v dispozícii (je v servise). Týmto vozidlom zabezpečujeme dotiahnutie trolejbusov na linku č. 33 v prípade poruchy trolejbusov Tr25 s pomocným pohonom.
V uplynulých dvoch týždňoch sme z týchto dôvodov neobslúžili niekoľko liniek, nie je však pravda, že vynechávajú až 2-3 spoje počas jednej hodiny.
DPB vyvíja maximálne úsilie, aby zabezpečil trolejbusovú premávku danej linky v plnom rozsahu.
Zabezpečujeme nové, náhradné vozidlo ťažkého odťahu, ktoré nám umožní zabezpečiť túto linku v plnom rozsahu.
V prípade, že nastane výpadok trolejbusu, obslužnosť na tejto trase je zabezpečená aj autobusovou dopravou.
DPB robí všetko preto, aby došlo k náprave tejto situácie. Vozidlový park trolejbusov je však zastaralý, situáciu vyriešia nové trolejbusy s pomocným pohonom."
Reakcia na: 4004 #205975:
1628 je semtam aj poobede inde na linkach z 2.DP

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.