Najmenší problém, "kocky" (zámkovú dlažbu) vytrhať, piesok vyhádzať a vyasfaltovať - vznikol by zvršok typu Špitálska - a tá vydržala od reko kure.w.sky veľa. Pod tým sú VÚIS panely. Inak už keď sa tá reko robila, som hovoril kompetentným, že tam majú spraviť pojazďovateľný zvršok (vtedy som myslel ešte len na integrovanú zastávku Nový most. Ale vtedy bol proti aj Trabantík, aj istý riaditeľ divízie ED (dnes behom osudu na divízii AD), ktorý nechcel, aby mu liezli autobusy medzi električky.
Tá suma má ísť, aspoň podľa IFRS, do dohadov tak, ako vznikala a v okamihu uznania má ísť do hospodárskeho výsledku. Predsa nikto nebude prekopávať závierky za x rokov dozadu.
Jasné, že potenciál je. Aj potenciál narastania zápch na nábreží..A fakt, je ten, že už dnes sa sem tam nájdu vodiči busov, ktorí idú iniciatívne proti predpisom v prípade zápchy v rannej špičke od ch. sofera na trať.. Ale legenda hovorí, že minimálne jeden už za to už aj dostal od policajtov pokutu...
Ďakujem. Technologické riešenie trate nepoznám, iba sa pýtam. Myslím si, že potenciál by tu bol. Pokiaľ tu nemá byť otvorený zatrávnený zvršok tak by som riešil (aj v budúcnosti) vyhradený jazdný pruh. A-busových liniek je tu dosť.
to nemozes vediet. kedy bol uznany neviem, len viem ze je to suma dohromady za niekolko rokov strat, ktora sa nahromadila.
Uctovne by to tusim nemalo ist do minuleho roka, ak to magistrat aj uznal v 2014, ale rozdelit do hospodarskych vysledkov za jednotlive roky tak ako boli vytvorene. Ale toto je otazka na niekoho, kto vie ako sa uctuju akciovky.
dúfam že to nezačnú robiť v tom najnevhodnejšom momente, myslím si že sa to ale stane s pravdepodobnosťou na 99% že to vyjde vtedy keď to bude najmenej vhodné
Pred vyše 10 rokmi bol na Magistráte spracovaný projekt na vyznačenie buspruhu na el. trati od zastávky Ch. Sófer pod most SNP. Zamietli ho, proti bol aj DPB, a. s. s odôvodnenním že podložie trate na to nie je stavané. Odvtedy je o tom oficiálne ticho.
Iná sranda bude kompletná rekonštrukcia vodovodného potrubia, (ktoré veľmi rado praská) v úseku Botanická - Nábr. L.Svobodu (tušim po tunel cca), ktorá si vyžiada uzávierku minimálne jedneho pruhu v smere do centra.. A za víkend to hotové nebude.. ?
Je technologicky nevýhodné teraz, v čase intenzívnej výstavby, na Nábreží arm. gen. L. Svobodu zriadiť vyhradený jazdný pruh na kryte električkového zvršku, alebo to nikoho nenapadlo?
Hlasitosť reproduktorov sa dá nastaviť, ovšem traba to vedieť. Na údržbe by mali zahodiť namyslenosť a pýchu a požiadať Filipa a Mira, aby ich to naučili! Žiaľ, obidvaja boli prepustení v rámci znižovania stavov, takže.....
to verim. v kazdom pripade aj keby sa neuctovali, magistrat je povinny uhradit rozdiel medzi nakladmi a prijmami.
A som si isty, ze sa tak deje so suhlasom magistratu. ostatne, nie len zamestnanci DPB navstevuju toto forum a citaju si informacie z diskusie.
V najdôležitejších časoch ráno 5:00 v pracovné dni a 7:00,9:00, 15:00,17:00 volné dni nechodí autobus 801 z Rajky do Bratislavy, nehovoriac 18:00 a 20:00. Od SND o 18:25 bohužiaľ autobus nechodí, manželka musela včera 25.2.2015 z Bratislavy cestovať až o 19:25 Nové SND, došlo na zastávke Slnečnice k poruche autobusu.
Musel som ísť pre ňu autom lebo ďalší spoj mal ísť podľa cestovného poriadku až 21:35? Akým spôsobom sa riešite výpadok takého spoja, pošlete náhradný bus, prípadne kde a akým spôsobom máme žiadať náhradu škody?
mesto je 100% akcionar a tak musi a mal by kryt akukolvek stratu DPB. Je jedno ci nieco dodal alebo nie, kedze vysledok hospodarenia bol aj po nedodani casti objednanych sluzieb.
Tak ešte raz pre nechápavých: Máte vyššie hodinové sadzby. A to, že ste ochotní za také sadzby jazdiť, je váš problém. Brno je 120 km.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023