Tak ta signalizacia v 31tr keby aspon na polovicu alebo tristvrku z tej hlasitosti islo akusticke hlasenie zastavok tak mozno by to aj bolo ako v 15TrM. Ta signalizacia dveri v 31Tr je priserne silna to uznavam.
Ja stale tvrdim ze to akusticke hlasenie zastavok musi byt nastavitelne na viac tonin. A mam pocit ze DPB vyuziva zrovna tu najslabsiu. Keby bolo to akusticke hlasenie v soroch aj busoch a Tbusoch aspon take ako v urbanoch tak by to bolo podla mna uuplne fajn. A vobec by som neriesil delenie spicka alebo mimospicka.
Mna by zaujimalo na kolko z tych 16 milionov ma DPB realne narok - inak povedane, o kolko by sa znizil ak by DPB mestu nefakturoval to co nikdy nedodal.
Dnes som bol náhodou v Petržalke avšimol som si, že základ obratiska je rozbombardovaný a vyzerá to že nakoniec bude predsa len čisto výhybka
následne som si prvýkrát užil jazdu novým sorom konkrétne 4251 ako interiér pohode len nedalo by sa troška nejako dať nastaviť tie reproduktory žehlasnejšie počas spičky a mimo špičky tichšie?.. bus bol natrieskanýa nebolo dobre počuť zastávky :d jediné čo mi vadilo bol ten smrad od novoty tie plasty
Toto by tiez vobec nebolo zle riesenie len je otazne ci by SU stacil na 196 napriklad ja co chodim spojo m 7:29 z Hraničnej-OC Retro tak je dosť natrieskana aj Karosa kolko razy a to DPB rad posiela na tento spoj kolko krat kinderka. Ale zase SU su dost priestranne a myslim si ze by boli zriedka teda napratane tak ze by bol problem nastupit lebo predsa je len problem porovnat SU na 96 ako je plny a na 196. Ale Petto to tiez pekne napisal aj tak by bolo dobre rozhodene.
Áha, no aspoňže tak, keď som čítaval a počúval o znižovaní prémií za nadspotrebu - pre klímu (a zimné bufíkovanie tiež niečo zožerie), tak mi vlasy dopkom stávali, zároveň verím, že zlodejiny nafty sú tiež minulosťou, no snáď to nezakríknem ?
Neviem či 415/35 považuješ za najstaršie skrz generálky vrakos.. A ako som pozrel do katalógu, tak nafta už v premávke nie je ani jedna..
Osobne by som navrhol na 96 a SU dať na 196, pretože 96 si zaslúži kĺby viac ako 196. Otázne je ale, že či je pri blbom usporiadaní interiéru NB 18 nejaký výrazný rozdiel v kapacite oproti SU.
Samozrejme suhlasim, rozhodne sa daju najst uspory inde ako v nevypravenych spojoch. Ale kedze hlavne mesto nedovoli upravit vzkm podla toho kolko si moze dovolit zaplatit a DPB by nemal donekonecna vytvarat stratu, tak sme v uzavretom kruhu, z ktoreho je uniku pre DPB len tym sposobom ze vypravi presne tolko spojov, aby pokrylo magistratom zaplatene vzkm. Zaplatene, nie objednane.
100% vlastnikom DPB je hlavne mesto a to rozhodne o pouziti zisku. Ak si ho odpise z dlhu, budis, ale nerozhoduje o tom predstavenstvo ani riaditelstvo DPB, ale valne zhromazdenie.
Ale na druhej strane si úprimne myslím, odhliadnuc od tunajších snáh o vylepovanie posmešných plagátov, že nevypravenie spojov nemá so šotoustvom nič spoločné. Je to vážny prešľap a myslím si, že dopravca by nemal spor s objednávateľom služieb prenášať na cestujúcich. Obzvlášť ak sa jedná o čosi vyšší princíp ako v prípade bežného obchodného vzťahu. Výzvou MHD nie je ani tak presun cestujúcich z IAD do MHD, ale udržanie aspoň tých cestujúcich MHD, ktorí sú dostatočne solventní na prevádzku vlastného osobného automobilu. Tým, že pravidelne nevypravia konkrétny spoj dosiahnú presný opak. Losovanie čierneho Petra v podaní náhodne nevypraveného spoja mi tiež nepríde profesionálne. Ak má DPB zisky, mal ich využiť na pokrytie straty spôsobenej hospodárením mesta a spor s mestom riešiť inak.
Ja som predsa nevyjadril stanovisko ale faktuálnu vetu ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto