Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ivanbuto #205395:
Safko bol dobry prestupny uzol, cize to chvalim. Ale ak som spravne pochopil zostanu zastavky po starom ? Mala scena v starej podobe ?
Btw. Ked im tak vadila nova zastavka , mohlo to ist dohodou ze budu 50,70 premavat cez zastavku NB SND obosjmerne. Ale aj to mi pride nevhodne skrz ten 1. semafor ako vychadza 28 z konecnej
Ake je logicke vysvetlenie uzatvorenia takejto "dohody"? Teda ano viem je to pre ***ka a trtka plus korbaca. Ale zaujimalo by ma ako by argumentoval prǐmator preco taku dohodu uzatvoril. Ved to nie je v zaujme mesta, mesto nema ziadne prava ani povinnosti voci Eurovei. Si moze davat zastavku kde chce, tam kde ono usudi kde je to najlepsie, ma predsa na to ludi, tak preco zbytocne podpisuje nejake "dohody"?? Toto by uz Ftacnik fakt nemal ako vyargumentovat...
Reakcia na: tr3mp #205400:
Na druhú stranu, v texte nie sú ani žiadne sankcie za vypovedanie (ako na toto mohlo JTRE zabudnúť ?), takže zmluvu je zrejme možné vypovedať a ide sa ďalej. ?
Reakcia na: ivanbuto #205395:
"Touto dohodou strany deklarujú svoj spoločný záujem na zachovaní čo najväčšej dopravnej priepustnosti dopravného uzla – Šafárikovo námestie"

Takže krok, ktorý je treba spraviť, je zrušiť prejazdnosť nábrežia pre tranzitnú IAD niekde pri propeleri. Tým pádom sa Šafárikovo námestie odbremení od tranzitu a zastávku MHD bude možné spraviť na vyústení Gondovej na Šafárikovo námestie (teda pred nájazdom na Starý most). A bude vymaľované.

V texte sa nepíše, podľa akých kritérií sa meria dopravná priepustnosť (samozrejme všetci vieme, že ide o max. počet autíčiek). Ak už teda J&T nepovolilo (?) mestu vybudovať zastávku, môže mesto zvýšiť priepustnosť križovatky definovaním kritérií a ich naplnením. Napr. vybudovanie bus pruhu (viac prepravených osôb ako len autami), predĺženie cyklotrasy po Pribinovej (zase väčšia prepravná kapacita ako pruh pre autá), širší chodník...

Inak super "výhodná" dohoda pre mesto. Dohoda by mala poskytovať výhody pre obe strany. Vie mi niekto povedať, aké výhody má z tejto "dohody" mesto?
Reakcia na: ivanbuto #205395:
Je mi z toho nagrc. Večná škoda, že Eurovea padla do rúk nenažraných JaTy.
Reakcia na: 810zssk #205396:
Aspoň budeš nabudúce vedieť, či máš podporovať s*****ného červenofašistického zmrda s filmovým úsmevom.
Reakcia na: ivanbuto #205395:
Je dobré vedieť, že investor diktuje mestu podmienky a nie naopak...
Reakcia na: ivanbuto #205395:
Toto sa uz ani neda komentovat.
Reakcia na: trolejbus6207 #205392:
Peniaze. A vôľa. Tá križovatka pri Jurajovom Dvore išla z rozvojových fondov OSN (UNDP).
Lebo napr. na tej Karlovesko-Dúbravskej radiále často stačí zmeniť iba logiku riadenia križovatky - teda preprogramovať ju. Ale taký nový program na jednu križovatku stojí tisíce €. A toľko mesto žiaľ nedá.. Alebo ak raz za 100 rokov dá siemensu vrámci platnej zmluvy, tak u nich sa to nejako pokútne spraví a reálne to nikto nemôže skontrolovať...
Reakcia na: trolejbus6207 #205392:
trebalo by v celom meste, niektoré križovatky sú hrozné, na námestí F.Listza či ako sa to píše sme v električke čakali 2 minúty cca, následne sme skoro nestihli vlak, lebo sme už išli aj tak dosť na tesno, ale proste viacero miest je kritických
Reakcia na: Mike #205391:
viem, že sa o tom tu popísalo mraky príspevkov, ale keď to ide tu, čo bráni tomu, aby sa takáto preferencia nastavila aj inde, najmä na karloveskej radiále ❓
Reakcia na: trolejbus6207 #205389:
Dynamické riadenie s preferenciou.
Reakcia na: trolejbus6207 #205389:
Preferencia
svetelná signalizácia na križovatke Vajnorská-Bojnická funguje v troch fázach:
1.fáza - zelená Vajnorská priamo oba smery (Zlaté piesky/mesto), doprava na Bojnickú
2.fáza - zelená Vajnorská doľava na Bojnickú, oba odbočovacie pruhy (od ZP aj z mesta)
3.fáza - zelená Bojnická oba smery priamo, doľava

dnes ráno som bol svedkom zaujímavého úkazu - prebehla 1. a 2.fáza a znovu naskočila 1.fáza, človek by povedal, že radič preskočil 3.fázu, ale smerom od Zlatých pieskov zrovna prichádzala električka, znamená to, že by nedajbože fungovala preferencia ❓ ❓ ❓

električkári, pomôžte mi to objasniť, vďaka
Ahojte,cez vikend som navstivil prahu a rad by som sa podelil o par fotiek.
Kam ich mam poslat? Mam tam aj nieco uviest(datum,popis,miesto fotenia....)?
Dik

A keby sa nieco vybralo date mi vediet,kedy to mozem ocakavat v Update?
Reakcia na: zizazi #205385:
to je asi iba výjazdový spoj linky 209, nič sa nemení 🙂
Reakcia na: zizazi #205385:
To je spoj, ktorý ide z garáže (Vozovňa Hroboňova) na trasu (NOÚ) a cestou berie ľudí. Zopár takých je aj na linke 206.
Reakcia na: Mike #205384:
nechodila cez Kramáre, teda zastávku Nemocnica Kramáre nemala ale išla z Bárdošovej cez Magurskú na Vlársku. Teraz chodí Pri Suchom mlyne - Nemocnica Kramáre - Vlárska. Teda ráno o cca 5.55 takto ide, nemám info o ostatných.
Reakcia na: zizazi #205382:
209 chodí cez Kramáre od jej vzniku - v 90tych rokoch..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.