Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
K ankete: Takže x rokov nám tu funguje rozlišovanie pomocou stovky (191, 192, 196) alebo len na základe cieľa 43, 77, 80, 92, ale samozrejme že to nestačí a teraz potrebujeme aj písmenká, lebo to niekto spomenul v diskusií kvôli skráteniu L21. Som zvedavý čo nové sa bude vymýšľať ak príde k situácií ktorá tu mohla donedávna byť, ak obe konečné budú na rovnaké písmeno ? 80 Kopčany, Kúpalisko Matador
Reakcia na: luky133 #204998:
V druhej etape ide o výstavbu stojánky trolejbusov na Trnávke pre 56 vozov spolu s vybudovaním sociálneho zariadenia, dispečingu a výpravne, plus výstavby Nastavovacej a skúšobnej haly električiek.
Reakcia na: 810zssk #205000:
Diki veľmi si mi pomohol lebo na internete sa k cenám jednosmerných lístkov na tejto trase neda dostať ?
Reakcia na: Dezerter #204999:
Jednosmerny 14,40 eur, spiatocny 14,00, takze kupuj spiatocny 🙂 Ceny platia pri vydaji na ZSSK, u OBB je spiatocny o cosi drahsi myslim.
Neviete niekto koľko stojí jednosmerný obyčajný lístok u ZSSK na trase Wien Hbf - Bratislava Hl.st? ?
Takže začiatok rekonštrukcie od 19.1.2015 t.j. o týždeň. Skôr ma zaujala informácia, že ide o prvú z troch etáp. Čo sa má modernizovať v nasledujúcich etapách?
http://bratislava.sme.sk/c/7585247/dopravny-podnik-zmodernizuje-vozovnu-hrobonova-i-depo-jurajov-dvor.html
Reakcia na: fanatikmhd #204990:
Rozprávaš extrémne premúdrelo o veciach, o ktorých očividne ani len to howno nevieš. Pre začiatok si skús naštudovať skratky UIC a TSI.
Reakcia na: Ámos #204983:
Zjednodušene povedané preto, lebo sa to tak vždy robilo, aby sa vrchári nenadreli a energetici to mali jednoduchšie. Taká istá situácia bola aj v ČR ale keďže tam mala najväčšie problémy vlajková loď NÁRODNÉHO dopravcu Pendolino, tak sa zistilo, že 3/4 sťahovačiek nie sú potrebné alebo môžu byť podmienené.
Reakcia na: fanatikmhd #204990:
Aj tie exOeBB vozne co ma RJ, mavaju problem s CZE rovnako ako aj Astra. Zahadne ? Staci si pozriet staznosti na ich FB stranke. Stale to riesia a furt nic..rovnako ako aj polofunkcne DMU na BA-KN ?
Reakcia na: badrider #204992:
skúste sa priamo popýtať v sídle DPB na Olejkárskej
Dobry den,

Vedel by mi niekto poradit ako sa dostat ku praci vodica elektricky ? Seriozne by ma to zaujimalo. Pretoze neverim moc internetovym dotaznikom a podobne nikto sa mi nikdy neozyva... 😕
Reakcia na: fanatikmhd #204990:
nie je to len o RJ, ale myslím si že viacero dopravcom má s tým problém, len sa to tak nerieši...
Reakcia na: Roberto #204978:
A tu nastava problem druhy : Nase vagony su stavane pre taketo trate . Vyuzivaju vlastnu bateriu, a v pripade vypadku napatia len utichne ventilacka. Akonahle nabehne napatie, system sa obnovi. Rumuni zjavne s niecim takym nepocitali. Jednoduche. A vyhovorky typu nefunguje lebo mame take trate. Funguju CD, PKP, ZSSK, ZSCS, MAV, OeBB, LEO, tak nech sa prisposobi on. Ci nabuduce kupim si britske auto, a tak donutim stat, aby prerobil cesty na lavostranne? 😃...Och, milovany RJ...cely svet sa mu musi prisposobit, inak bude zalovat.
Reakcia na: Matej Balog #204967:
ak sa 2 zastavky zrusia a vytvori sa jedna medzi povodnymi, tak to urcite prispeje k zrychleniu mhd, samozrejme, ak tam nepojde spoj raz za 20 min.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.