Dnes ma prekvapil Os 3024 zo smeru Leopoldov prichádzajúci na Hlavnú stanicu o 16:59 h. Už mimo Bratislavy to na stanici ukazovalo, že ide do Malaciek a to isté aj vnútri v poschodovom push-pulle. Nezdalo sa mi to a cez internet som zistil, že má končiť na Hlavnej stanici.
Po príchode na Hlavnú stanicu však displej začal ukazovať aj číslo linky S20 a smer Malacky. Všetci vystúpili, ja som čakal vnútri a po asi 5 minútach som sa rozhodol ísť pozrieť na tabulu na nástupište. Skôr než som prišiel k dverám, DISPLEJ ZHASOL a OSVETLENIE SA PREPLO DO ŠETRIACEHO (či núdzového?) REŽIMU. Napadlo mi či som náhodou nezostal v tom vlaku uväznený, ale našťastie dvere sa dopytovým tlačidlom dali otvoriť. Na nástupišti bolo na tabuli "Nenastupovať!".
Keďže mi vtedy nenapadlo vyskúšať nasledujúce postupy a rád by som vedel ako to je, prosím odborníkov na vlaky o odpoveď na moje otázky k odstavenému poschodovému vlaku na Hlavnej stanici. Ak nechcete verejne, tak prosím na peon@chello.sk
1; Dvere sa dajú otvoriť len zvnútra alebo aj zvonka?
2; Dvere a aj samotné WC (splachovanie) sú dostupné?
3; To je bežné, že sprievodca neskontroluje či všetci vystúpili? Navyše sú tam aj kamery..
4; Pre prípad že by napr. niekto skolaboval na WC, dokáže sa vlakový personál dostať aj do zamknutej kabínky? Nie sú to zámky na bežné kľúče, tak preto sa pýtam..
5; Ako dlho (v minútach) môže vlak na Hlavnej stanici takto blokovať nástupište?
taka zaludna otazka: je mozne si od DPB prenajat elektricku a so svojim opravnenim viest Elektricku ju aj odsoferovat? Asi by som sa mal obratit na DPB, len sa spytam najprv tu ci ste o taktom niecom poculi.
Existuje nejaké logické vysvetlenie, prečo 2 km úsek z Malinova do Zálesia trvá autobusom 20 alebo aj viac minút? To isté je aj v opačnom smere a všimol som si to aj pri starom CP na rok 2014.
1. Ak dnes trva vlaku DNV-Hlavna stanica jazda bez zastavenia 15 minut, tak nechapem ako vlaku stojacemu na "Patronke" moze trvat 10.
2. Co za nezmysel je ta linka S4, komu ma sluzit a preco si myslis ze OBB maju zaujem jazdit po Slovensku?
3. Zastavka Volkswagen ma byt akoze kde?
4. Preco linky delis na "S" a "ZSSK"?
5. Ak chces spravit nieco aspon trochu realisticke tak tam musis zakomponovat skutocnost ze po tych tratiach jazdia aj ine vlaky - takze tam zakreslit rychlik, expresy, REXy, ICcka, ECcka a potom pomedzi ne skusit napchat tie Ska. Ono zial zeleznica nefunguje tak ze nahodne sa vyberie cas kedy vlak ide a kasleme na ostatne co tam ide...
Koľko nových kĺbakov škoda 31 Tr sor je už doteraz v BA ???
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
Po príchode na Hlavnú stanicu však displej začal ukazovať aj číslo linky S20 a smer Malacky. Všetci vystúpili, ja som čakal vnútri a po asi 5 minútach som sa rozhodol ísť pozrieť na tabulu na nástupište. Skôr než som prišiel k dverám, DISPLEJ ZHASOL a OSVETLENIE SA PREPLO DO ŠETRIACEHO (či núdzového?) REŽIMU. Napadlo mi či som náhodou nezostal v tom vlaku uväznený, ale našťastie dvere sa dopytovým tlačidlom dali otvoriť. Na nástupišti bolo na tabuli "Nenastupovať!".
Keďže mi vtedy nenapadlo vyskúšať nasledujúce postupy a rád by som vedel ako to je, prosím odborníkov na vlaky o odpoveď na moje otázky k odstavenému poschodovému vlaku na Hlavnej stanici. Ak nechcete verejne, tak prosím na peon@chello.sk
1; Dvere sa dajú otvoriť len zvnútra alebo aj zvonka?
2; Dvere a aj samotné WC (splachovanie) sú dostupné?
3; To je bežné, že sprievodca neskontroluje či všetci vystúpili? Navyše sú tam aj kamery..
4; Pre prípad že by napr. niekto skolaboval na WC, dokáže sa vlakový personál dostať aj do zamknutej kabínky? Nie sú to zámky na bežné kľúče, tak preto sa pýtam..
5; Ako dlho (v minútach) môže vlak na Hlavnej stanici takto blokovať nástupište?
Ďakujem.