Aha, tak ale potom je škoda, že na mnohých (väčšine?) medzinárodných liniek je zakázaná vnútroštátna preprava. Teda v tomto prípade Gyor - Budapest.
Chápem, že každý štát si chráni svojich dotovaných dopravcov, ale keby tam dal Student Agency cenu rovnakú alebo mierne vyššiu ako u maďarských dopravcov, tak to sedadlo by v úseku Gyor - Budapest mohol využiť niekto iný a tým pádom by snáď mohlo zlacnieť cestovné z Bratislavy do Gyoru...
Takže v čase keď lístok BA - Gyor stál 7 €, tak toľko stál aj lístok do Budapešti?
poslaľ do exilu je fajn, ale stále je riziko, že môžu využívať svoj politický a finančný vplyv ... okrem toho, oni už v takom polo-exile sú - Cyprus, Belize, Panama, ... a škodia naďalej ....
jasné,lebo čo napíšem je tak na dve veci ... hlavná vec,že to čo tu napíšete,je top !! no nech ... ja sa hádať nebudem .. konec koncom,človek je tvor čo dokáže produkovať ... a kedže,chodíme do práce za našu prácu,máme peniaze a tie zároven za služby musíme platiť ..... tak akože,ked si niekto nastaví cenu,ovládne trh,nie sme pre neho zaujímaví objekt ...? .... nuž,ale čo už ....
prečo bol Jančura v strate po dobu,do ktorej nezačal prevádzkovat trat s dotáciou štátu ...teda Bratislava-Komárno....A to mi tu chcete povedať,že on sám ma také imanie,aby to mohol uťiahnuť dlhodobo so stratou ..??? Sorry,ale dnes nie je žiadne tajomstvo,že finančné skupiny stoja za prepracami,aby ovládli trh a dalej sa nabalovali....
Je to komercna linka, nech si uctuje kolko chce. Ono to ma komercne dovody: Jancura uctuje cenu ako keby si isiel az do Budapesti, kedze tym ze ides do Gyoru mu to sedadlo obsadis az po Budapest.
aha, som myslel, ze na nej sa uz opravy nevykonavaju, ked za chvilu tu su 30/29 T . ok dik za info
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.