Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Spectre #20446:
no ja vychadzam z toho, ze vykonnosta jednotka "kon" bola odovodena od vykonu rovnomenneho zvierata (pretoze v minulosti to bolo hlavnym zdrojom vykonu), a viem ze ak sa ti kon rozhodne a nemas ho ako ukecat, tak silou ho urcite nezadrzis 😃
Reakcia na: si #20442:
Nech ta nemyli porovnanie kona a napr. babetty, ktora ma tiez okolo kW. (poyebany spalovaci motor) Keby si mal elektromotor 1kW, tak by tam uz isty knedlik bolo citit.
Reakcia na: Ferro #20443:
Znova opakujem... RS485 je priemyselny standart, takze dajte niekto sadu transparentov BUSE, technicku dokumentaciu a budem implementovat
Reakcia na: Andy #20437:
Ziadne BUSE... Vola sa to RTI 1PS!
Reakcia na: Spectre #20439:
Aj ja myslim. Ma to aj volake transparenty? (Oznacovace? 🙂 tie by sa dali vyuzit ked revizor vsetky ostatne zablokuje...)
Reakcia na: Spectre #20440:
hehe, to som sem hodil iba odhad toho, aky vykon by si potreboval, o mechanickom prikone radsej nebudem diskutovat 🙂 ale urcite sa nieco da spachat, pripadne si dat na vozidlo 2 autobaterie (symetricky na obe strany zadnej "napravy" 😃 ) - jedna bezna baterka ma kapacitu okolo 40 - 50 Ah, t.j. cela sustava by mala okolo 80 - 100 Ah, vystupne napatie 12 V (uvazujem paralene zapojenie, pri seriovom by bola kapacita tych 40 - 50 Ah a napatie 24 V, v kazdom pripade pri tych 50 Ah by to bolo okolo 1.2 kWh. Takato zasoba energie by mala stacit na neakych 10, pri uspornych spotrebicoch aj 15 - 20 hodin prevadzky. Zaroven sa na to daju zavesit aj take zvrhlosti ako smerovky, brzdove svetla, obrysovky, stretavacky a pripadne aj dialkove svetla 😃 [keby som bol mladsi tak by som inac asi takuto zvrhlost spravil, ale k mojmu veku sa to uz akosik nehodi :-)]
problem by bol ze by vzdy po jazde bolo treba dat baterky nabijat... a takisto to vyrazne zvysi hmotnost vozidla 🙂

Re #20441 Spectre: hmm neni moc, a to taky kon je riadne silna potvora (obcas si na takej potvore zajazdim 😃 )
Reakcia na: si #20436:
Konska sila je okolo 0,7 kW 🙂
Reakcia na: si #20436:
Standartne dynamko na biku ma ucinnost asi tak 0,5% 😞 to by chcelo dajaky lepsi system
Reakcia na: Ferro #20435:
Myslim, ze najlepsie bude, ked to uvidis live 🙂
Pokochajte sa tou hnusnou strankou, nakolko na konci mesiaca prestane fungovat! Potom uz bude iba spectre.host.sk 😞
Reakcia na: Ferro #20435:
Vsak bikeBUSE uz je (uz 3 kusy) - pozri www.spectre.sk 🙂
Reakcia na: Spectre #20434:
stavu si mozes vyrabat aj pohybom (za jazdy) za pomocou dynama alebo alternatora, za stoja tuto funkciu musi suplovat bateria. Avsak vyrazne to zatazi hnaciu jednotku ktora slape do pedalov (odhad je ze cele to moze zozrat neakych 100W, 1 konska sila je nieco pod 1 kW, tak si mozte odhadnut kolko % z kona mate 😃 a ci to utiahnete 😃 )
Reakcia na: Spectre #20434:
Vidis, dobry napad, mohol by si zacat vyrabat BikeBUSE... a potom by sme od teba vymahali gBikeBUSE, lebo si budeme chcet vytvarat vlastne ciele (napr. HRADZA - osmy bufet). Ak by si to dokazal spravit na rozumne napatie a za rozumnu cenu (=studentsku), dalo by sa o tom zacat uvazovat a by sme sa dohodli ... 😉
Reakcia na: Andy #20433:
Skor som mal na mysli, ze podporu VGA obrazovky by som teoreticky mohol implementovat aj do mojho palubaku. To je to, ako sme sa bavili o tych klasickych transparentoch, ze su moc drahe. LCDcko je pravdaze lacnejsie. Takze mi jedno kup a urobim ti aj transparenty. Potom to mozes vozit na biku a machrovat vonku na ulici, akurat si budes muset vyriesit, ze kde to pripojis na 230V 🙂
Reakcia na: Spectre #20432:
Myslis ako v tatranskej elektricke, ze? Tam maju tri palubaky 🙂
Reakcia na: Andy #20423:
Preco to tak nerobia? Neviem. Ale to je skor chyba BUSE, ze take nieco neponuka. Aj ked samozrejme nemam problem vyrobit zvlast palubak na toto, ale to by tam bolo pristrojov jak v lietadle 🙂
Reakcia na: Kami #20427:
Dotykovy displej nie. Vsetky informacie o danej linke sa daju pekne zobrazit bez nutnosti interakcie s cestujucim. Navyse taky dotykovy displej je nachylny na poruchy a bolo by ho treba obcas umyt 🙂
Reakcia na: Ferro #20426:
Samozrejme to LCD by tam nebolo zavesene len tak, ale v plechovom obale s prednou presklenou stenou 🙂 aby to vlcaci neznicili...
Reakcia na: Ferro #20426:
Ale nevieme, ci bude schodza, lebo minuly tyzden mala byt a nebola.
Reakcia na: Kami #20427:
Len neviem, ci by ten displej tie "dotyky" vydrzal 🙂 A dotykovy bol bol aj keby nebol dotykovy. 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.