Len či náhodou netrpíš "syndrómom nadšeného turistu" ? . Ja som na mieste a ľudia dvakrát nadšení nie sú. Večer sa chystám na pivo, tak to otestujem (bus/diera/bus/krčma/bus/bus).
U nás by 3 linky nestačili, lebo u nás by odpálilo aj T-busy ? Takže buď by na L93, 95, atď. ostal tak 20 minútový interval, aby malo čo jazdiť aj na Dolné hony, aj do Rače, aj na Kramáre, aj do KV, aj na Hrad, alebo by sa na ND úplne kašlalo, a ľudia by sa tlačili v bežnej L32, 53, 59, 75 a vôbec v čomkoľvek, do čoho sa zmestia a čo ich odvezie o trochu bližšie k cieľu. No a informovanosť samozrejme žiadna, len z radov nadšencov a imhd.sk...
A DPP už má zavedených 11 náhradných autobusových liniek, ktoré v spojení s metrom suplujú prakticky celú tramvajovú sieť, na stránke je aj prehľadná mapka:
Taktiež prítomní dispečeri a brigádnici informujúci cestujúcich na významných zastávkach. Informačné systémy vo vozidlách (tam, kde je to možné) tiež pekne informujú, akurát akustické hlásenie ešte nestihli nahrať. Na perónoch metra však už hlásia aj to. Všetko zorganizované v priebehu pár hodín, neni problém. Skoro ako u nás ?
Ahojte, vie mi niekto vysvetliť ako to bolo včera večer (1. 12. 2014) s EC 177 Slovenská strela v úseku Brno - Bratislava? Z poloha.vlaku.info mi nie je jasné či išiel, lebo v Břeclavi nie je uvedený, ale pri Bratislave je uvedené, že prišiel s meškaním 673 minút! Totiž dnes ráno odišiel z Bratislavy s meškaním iba 13 minút, do Brna prišiel zmeškaný 45 minút a ďalej je to už horšie. Aká súprava je tam nasadená?? Bez JLV?
Medzicasom v Brne - Dopravní podnik města Brna
Pred 3 hodinami · Upravené ·
Aktuální informace z dispečinku: problém s námrazou na trolejovém vedení bohužel přetrvává. Jak vám většinou při náledí radíme, abyste cestovali tramvají, dnes to neplatí. Tentokrát jsou víceméně bez problémů AUTOBUSOVÉ LINKY. Proto doporučujeme využít právě autobusového spojení.
Tramvajové a trolejbusové linky jsou z většiny doslova paralyzovány. S občasnými výpadky se dají využít tramvajové linky 6, 8 (pouze na Novolíšeňskou) a 9.
Do "zamrzlých" úseků posíláme autobusy náhradní dopravy, ale množství vozů i řidičů je omezené. Kapacity se ale snažíme navyšovat.
Ještě jednou se omlouváme za komplikace. Věřte, že děláme, co je v našich silách.
Nie je vsetko take, ako sa zda. Ak prsi, vodic moze fajcit pri voze vonku, no vdaka dazdu dym ide len a len cez sprary dnu do voza, a tam ostava (dokonca nai pri otvorenych dverach sa nevyvetra). Musel by si vo vnutornom poriadku definovat, ze vodic si nesmie pri urcitom pocasi zapalit pri nejakej vzdialenosti od vozidla...co je blbost. Navyse, staci aby cestujuci jeden-dvaja zapalili na zastavke, a posledny vydych uz v autobuse...a bude sa to tam drzat este dalsie dve kola...To len tolko, aby zase neprisiel vodic nefajciar o premie za to, ze fajcil v buse
presne nad tymto som sa ako nenemčinar zamyšlal, ratať to ako 1km=1km, alebo 1=2 ?? tak teraz už viem ? každopadne v osle by aj jednokolajove trate mohli byť ak tak rozmyšlam ale neviem ?
S tym ze treba rozlisovat kolaje a trate - v Bratislave by na vacsine trati platilo ze 1 km trate = 2 km kolaji, kedze nase trate su spravidla dvojkolajne.
tychto 130 km vzniklo pravdepodobne nejakym (nepodareným) sčitavaním ked si v tomto odkaze rozkliknem dalšie odkazy, tak mi vychadzaju rôzne čísla. sice som neznalý nemčiny ale rozdiel medzi linienlänge čo je tých spomínaných 131km je inšie ako ostatné "länges". usudzujem že realna dlžka električiek v osle (bez metra) je 47km, ale nech posudia znali nemčiny:
ešte jedna vec. počet obyvatelov BA a osla je porovnatelný, ale zasadny rozdiel je že rozloha BA je menšia ako osla (367 a 464 km2), takže možno aj za to také čísla...
Mmch, na wiki linke je uvene v tabulke "Länge
km" takze ty google translator mozes pouzivat lubovolne nad roznymi parametrami, mne to vychadza ze 130km OSLO, a 39km BRATISLAVA pri skoro rovnakej populacii.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Error 0x007