A to je taky problem tam dat zelen?
Kazde parkovisko by malo mat aj zelen vratane vzrastlych stromov, pre zamedzenie prehrievania mesta v letnom obdobi.
Mala to byť druhá etapa vrámci budovania záchytného P+R Cintorín Vrakuňa. Zatiaľ sa nikam neposunula ani prvá etapa (samotná rekonštrukcia a vyznačenie P+R), lebo hlavná architekta to blokovala (lebo parkovisko nebolo zelené, ona tam chcela na parkovisku zeleň, lebo vraj tak majú vo Viedni..)
Samozrejme, však 3- a 5-dverová karoséria maju úplne iné pevnostné vlastnosti. Pričom u áut je to jednoduchšie, proste sa pár karosérií zničí na crashtesty, únavové testy etc.. Električka je na to príliš drahá, tak sa musí všetko riešiť matematicky.
mesto sa nebojí ich zrušiť, však samo to odsúhlasilo a aj projekt na to nakreslený je, ale bez pečiatky od policajtov to jednoducho nejde... snaha je kvôli tomu zmeniť zákon, ale to bude ešte nadlho
peniaze... v minulom roku sa nám podarilo konečne na to nakresliť projekt, ale myslím že MČ Vrakuňa to tiež bojkotovala z nejakého dôvodu (myslím tým súhlas s dokumentáciou a stavebným povolením)... neviem či v tom nemá prsty istý predajca, ktorý zastávku používa ako parkovisko
Chcel by som sa opýtať znalých tejto témy, čo konkrétne bráni tomu, aby na zastávke Cintorín Vrakuňa smer Dolné Hony bol vybudovaný zastávkový priestor (ostrovček, prístrešok a normálny chodník)?
Obdobně jako u automobilů - většina produkce Volkswagen Group jezdí na podvozku MQB, většina typů od Audi po Seat používá stejné motory, většina aut má 4 nebo 5 dveří a 4 nebo 5 míst k sedění, a přesto se každý typ homologuje zvlášť. Tak to prostě je.
dost zvlastne. Identicke vozidlo, koncepcia, sposob vyroby aj udrzby. Naco tolka byrokracia.
Este by som to pochopil keby to bolo naopak ze 30T musi mat nove schvalovanie aj ked by ho uz 29T mala. Z lajckeho pohladu mi pride obojsmerne vozidlo komplikovanejsie ako to jednosmerne.
Nevím jak na Slovensku, ale v ČR by se každý z vozů homologoval zvlášť. U obou tramvají se jedná o odlišný typ s odlišnou kapacitou, koncepcí i označením. Nepředpokládám, že by to na Slovensku mělo být jinak. Obdobně se homologovaly v ČR 13T pro Brno a 14T pro Prahu, i když se fakticky jedná o tatáž vozidla. Jen s tím rozdílem, že první dveře vedou v Praze do kabiny řidiče, zatímco v Brně do salonu pro cestující.
Nuz brania sa a ani sa necudujem ?
V kazdom pripade je skandalozne, ze zastupca ovcanov takto chrani sukromne spolocnosti.
Uz nech tam ten nas kokainovy kral z ministerstva dopravy zacne stavat tu "TGV" trat ?
Potom sa bude byt uz len ZSSK a Regiojet ?
Osobná pokladňa (vtedy ešte ŽSR) fungovala napr. vo Veľkom Krtíši vtedy, keď tam neprevádzkoval osobnú dopravu vôbec nikto ? . Oficiálne zdôvodnenie: Aby si cestujúci mohli zakúpiť cestovné lístky Lučenec - niekam predtým, ako sa odoberú autobusom z Krtíša do Lošonca. Pre tých, čo nepoznajú miestne pomery: Nie, železničná stanica vo Veľkom Krtíši NEleží neďaleko autobusovej.
Dost by ma zaujimalo v akom plane dopravnej obsluznosti nasli tie linky Arrivy, ale najma Turancaru, ci Slovak Linesu, voci ktorym vyhrady nemali.
Inak cele je to somarina... "Zbytocne navysenie" nemaju co riesit, to je problem dopravcu, je to predsa nedotovana linka. Ak tam bude vznikat strata tak je to Jancurov problem. Nehovoriac o tom ze s narastom IAD sa nemaju zmierit, ale snazit sa ho tlmit - aspon tym ze nebudu robit prekazky komercnej prevadzke kvalitnej dopravy, ked uz do toho nie su schopni dat peniaze.
Ale tak je jasne odkial fuka vietor.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023