Reakcia na: 810zssk #203968:
Pokial je parkovacich miest menej ako bytov, tak predsa logicky nemozes davat parkovacie miesta na osoby. V 4 izbovom byte budu byvat 4 (2 pary, trebars rodicia a ich dieta + jeho/jej partner). O co maju vacsi narok na 4 parkovacie miesta, ako 3 dalsie byty, kde by bolo po 1 cloveku/1 aute na byt?Najspravodlivejsie riesenie je v tom pripade dat vsetkym bytom po 1 parkovaciom mieste a dalsie nech si zaplatia. Alebo je podla teba ferovejsie dat 1 bytu 3 parkovacie miesta ako 3 bytom po 1 mieste?
Ike
- tlačiť na novelu zákona o podielových daniach 564/2004 a nariadenie vlády 668/2004 tak, aby sa mesto Bratislava vyrovnalo zahraničným mestám a netrpelo pre obyvateľov, ktorí tu nemajú TP ale majú svoje potreby.
- motivovať Bratislavčanov, ktorí nemajú v BA trvalý pobyt aby si ho zmenili. Rôznou formou, najmä parkovacou politikou a zvýhodňovaním MHD. Vzhľadom na postavenie BA by bolo fér, aby sa toto vzťahovalo len na plné cestovné.
- zaviesť rezidenčné parkovacie miesta vo výhodnom pomere pre Bratislavčanov a uplatniť politiku jedného vozidla. Akým spôsobom, to by chcelo analýzu. Či budú Petržalčanie v centre chápaní ako domáci, alebo ako hostia, to už by chcelo nejaký výskum.
- v lokalitách, kde je veľký problém s parkovaním, budovať parkovacie domy s časovou tarifou, ktorá bude po určitom čase (napr. 5h fixná). To pre tých, ktorí nestihnú zaparkovať na rezidenčnom/ majú viac áut/ návštevy.
- preferencia MHD na všetkých stupňoch (budovanie BUS pruhov) a prejazdov električiek. Redukcia električkových zastávok a priecestí.
- asistencia MsP a PZ pri zabezpečovaní vymožiteľnosti preferencie.
- namiesto S-Bahn vybudovanie "obchvatu električky" cez Dostojevského rad a Karadžičovu.
ale to sú len moje názory.