Od 14. decembra 2014 vzniknu nove zastavky v Limbachu (Limbach, cintorin a Limbach, kruhovy objazd ? ) aj Novej Dedinke (Nova Dedinka, pri hati). Okrem toho sa do informacneho systemu tiez zavadza SADisticka zastavka Bratislava, Brodna - zrejme teda pride k premenovaniu zastavky Bratislava, Gagarinova v smere na ASMN a teda sa dokonci zjednotenie nazvov zastavok SL/DPB v BA.
Rekonštruovali to vraj kvôli potrebám ŽSR, nakoľko v tej bude sídli prevádzka neviem čoho... tie priestory pre cestujúcich sa s tou reko už len zviezli.
No presmerujú neviem prečo pekne obsadený osobák s príchodom 8:57, to je zlý krok. ?
Od 17. novembra ráno bude chodiť nový REX z Trenčína (6:07) na Nové Mesto (7:40).a Od decembra nový R z Levíc (prích. 6:29), okrem týchto spomínaných rýchlikov 6 Os celý deň tam/späť.
Už sa ale mesiac pekne hlásia prichádzajúce vlaky a ľudia len prebehnú cey stanicu rýchlo k električkám a hodiny im idú s náskokom 4 min. ? Už len rekonštrukcia nástupišťa zostáva...
Teraz je to najkrajšia stanica v Bratislave ? Pre koho to tak krásne zrekonštruovali netuším. V novom GVD smer von z mesta bez zmeny čiže 2x osobák okolo 6:30 toď vsio. Smerom do mesta pár vlakov pribudne hlavne od trate 130. No tiež iba ráno a dopoludnia.
Poznám na Východnom dosť ľudí no o tejto linke ani nevedeli. Tej linke chýbala propagácia a slušné podmienky. Nastupovať v poli a vystupovať na stanici, ktorá pripomína kulisy z filmu Hostel bez označenia spoja - počet ľudí, čo ňou cestoval bol hotový zázrak pri tejto konfigurácii. Opäť to bolo tak po bratislavsky nedotiahnuté do konca.
Pushpull na vnutromestkej S linke je hovadina ako hrom. Bratislava nie je tak velka, aby ju celu naplnila/dostatocne vyuzila (tiez nedas MBCC na L130). To skor tie Siemensy (ci co to je za znacku), co ma RegioJet.
Tak ale bavme sa o infraštruktúre ktorá je dnes (alebo v blízkej budúcnosti) k dispozícii... a na to plánujme dopravu. Lebo v stavaní vzdušných zámkov sme v BA experti.
Ad Dolné hony, súhlasím s tebou (ale podľa cieľa cesty), ale tu ide presne o to čo som písal - spojenie bude priame (nie oblúkom poza Slovnaft) a výrazne časovo kratšie (najmä v špičkách) a s plnou plejádov nadväzných spojov z Hl. st. Ale ak by som mal cestovať niekde z Nám. SNP na Dolné hony 93+RJ, tak to si radšej tie zápchy odsedím v trolejbuse a bude to pre mňa výhodnejšie - nemusím prestupovať, ide to každých max. 12 min (toto je dôležitý fakt ktorý si malo kto uvedomuje), dovezie ma priamo/bližšie k domu.
Muselo by samozrejme prísť k optimalizácii liniek MHD na Rendezi ,aby sa tie náklady vyrovnali. To máš ako neviem pre koho vybudovaný terminál v Senci na stanici . SAD jazdí po starom žiadne zvozy k vlakom sa nekonajú.
To je síce pravda, ale v situácii, kedy objednávateľ nevie finančne zabezpečiť ani to, aby sa ľudia do vozidla zmestili, resp. aby vôbec jazdili vozidlá, ktoré si zaplatil, možno akékoľvek ďalšie spojenia ktoré sú využité na menej ako polovicu, považovať za nadštandard. Obzvlášť, ak dotácia takéhoto spoja v pomere k využitiu je takmer 5-násobná.
Ak budeme mať zabezpečenú súčasnú sieť k uspokojivom rozsahu a stále bude dosť peňazí, tak potom nech sa zriaďujú aj takéto linky.
V opačnom prípade je dosť neférové, že z niektorých častí stoja ľudia ledva na schodoch a z iných častí má každý cestujúci vlastné dvojsedadlo.
No ale vysvetli to železničiarom, ktorí by považovali za absurdné keby vo vozidle prevádzkovanom ZSSK po tratiach ŽSR (rušňovodič bol tušim cargo) neplatila ich režijka..
Takisto ako pri nadvlaku už si mädlili ruky, že by mali zadarmo cestovanie po meste a ešte nebodaj keby išiel stredom Petržalky.. to by celá modrá armáda bývajúca v Petržalke toľko ušetrila na cestovnom.. ?
Bez dobudovania plánovaných zastávok ktoré som spomínal máš pravdu ,že by to nebolo atraktívne pre také množstvo ,aby si zaplnil napr. súpravu push-pull. Stačila by na začiatok zastávka Trnávka a hneď by si mal dobu cestovania smer napr. Avion skrátenú o polovicu.
Pri vybudovaní zastávky D.Hony som si 100% istý že by bolo dosť ludí ochotných cestovať trolejbusom k železnici a odtial vlakom smer centrum ako každý deň byť uveznený v trolejbuse ,ktorý ide krokom po Gagarinke.
Hovorime o sluzbach vo verejnom zaujme, preto by podla mna jedinym parametrom nemala byt len obsadenost, ale aj zabezpecenie obsluznosti uzemia (toz ten verejny zaujem). Napokon, MHD sa neprevadzkuje pre dosahovanie zisku.
Preto podla mna napr. taka 155 mala opodstatnenu svoju existenciu tym ze vyrazne skvalitnovala obsluhu uzemia a zabezpecovala mobilitu obyvatelov Vychodneho (podstatne kratsie jazdne doby ako bus+elektricka) a na trase ktora je v podstate nosna pre tu oblast.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk