Odkial beries to presvedcenie ze by s tym chodilo minimum ludi? Ak by tam bol aspon polhodinovy int. tak by to vela ludom skratilo cestu do prace ci skoly. Trasa Petrzalka Raca. Prestup na N.meste na trasu DNV - P.Biskupice napriklad.... Esye dobudovat tie planovane zastavky D.hony ,Ruzinov,Trnavka, M.Garda....
Mne by to vyhovovalo cestovať S-Bahnom z Petržalky k Novému Mestu lebo tam pracujem a cesta by sa hodne skratila. Tu sú len ľudia na niečo zvyknutý a boja sa ísť do niečoho nového lebo tomu nedôverujú. Hlavne že sa sťažujú na MHD, že sme 100r. za opicami a chcú aby doprava jazdila buď posilnená alebo v bus pruhu. To tu v BA nikdy nebude lebo autá majú zelenú a sú tu taký ľudia aký sú. Zbohom nápady a MHD nech už neexistuje.
a Salomon - osobne vidim s tym 2 problemy s Nesrovnalom/jeho navrhom
1.) S-bahnom by sa obsluzila iba polka Bratislavy (pricom podla mna najvacsi zmysel by mala trat DNV-Hl. Stanica a Vajnory - Hl. Stanica, ostatne su nahraditelne elektrickou (Raca), ci zbytocne klukate (Petrzalka-Nove Mesto), ci jazdi na nich sukromny dopravca (Pod. Biskupice - Hl. Stanica))
2.) Staci sa pozriet, co robil Nesrovnal a SDKU s Bratislavou za poslednych X rokov ako poslanec a ako hlasoval.
Ja by som privítal S-bahn aj v rámci celej BA na všetkých existujucich staniciach. Takto to funguje aj v iných Nemeckých mestách v rámci integrovaného systému. Autobusy tiež nemuseli byť sústredené do jedného bodu.
Ináč aký Váš názor na kandidáta p. Nesrovnala ? Ohľadom nápadu vytvoriť S-Bahn ?! Ak sa stane primátor.
Podľa mňa je to dobrý nápad. O tom som tu raz písal. Samozrejme ako sa vraví : sľuby sa sľubujú a blázni sa radujú ! Ako pri každých volieb . Bol by som ale rád za S-Bahn.
Nenasiel by sa nejaky kontakt (aj postova adresa s menom prijemcu) na ten nepodareny KDI?Viem, ze to nebude mat asi ziadny vyznam,sty krat im vraviet to iste,ale uz sa na to neda pozerat ked tade denno-denne clovek chodi
Ja by som bol za, aby sa celá ulica v okolí zastávky Blumentál stala neprejazdná pre osobné automobily .. mali by tam prístup len autobusy, električky a sanitky alebo také niečo.. Hrozne veľa vodičov a úplne premávajú blízko zastávky. Arogantnosť vodičov na tomto úseku je neskutočná.
Je som nesrandoval. Vraj pre novú výstavbu bytových domov vznikne nová dopravná záťaž a budú potrebné semafory... tak povedali odborníci v územnom pláne zóny.
A ver tomu, že ak to niekto nebude sledovať, sú schopní tam ten semafor časom aj postaviť.
Je pravda, že tvorcovia grafikonu nepočítali so semaforom a opravou na Drotárskej, čo práve spôsobuje reálne problémy mimo špičiek, keď by nadväznosti mali fungovať a keď zápchy na Šancovej nie sú.
V poobednej a rannej špičke by mali garantovane fungovať len nadväznosti v smere do mesta; v smere z mesta to vzhľadom na zápchy na Šancovej reálne nemôže fungovať, keďže sa autobus musí stihnúť otočiť za fixný čas tak, aby stihol prípoj na trolejbus do centra. Kompenzácia za toto je, že linka 41 chodí v špičkách častejšie a každý druhý spoj na stanicu.
ono je velmi zlozite mat k jednotlivym sluzbam nejaky "to do list", ktore by si vodic zakazdym, ked dostane nejaku sluzbu co dlho nesiel mohol precitat.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ivanbuto
V poobednej a rannej špičke by mali garantovane fungovať len nadväznosti v smere do mesta; v smere z mesta to vzhľadom na zápchy na Šancovej reálne nemôže fungovať, keďže sa autobus musí stihnúť otočiť za fixný čas tak, aby stihol prípoj na trolejbus do centra. Kompenzácia za toto je, že linka 41 chodí v špičkách častejšie a každý druhý spoj na stanicu.