Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Padrex #202564:
tak by pokračovali obojsmerne ďalej a mali by sme aj jednu náhradnú trať pre prípad výluky 😉
Reakcia na: roman2 #202562:
To vis, usek pri Hlavnej Šťanici sa nerobi s ojrofondov, takze neni dovod zdrziavat ?
Reakcia na: 810zssk #202570:
Tak toto by nevymyslel ani Spielberg ?
http://www.bid.sk/aktualne-informacie/aktuality/upozornenie-pre-majitelov-novo-vydavanych-kariet-bmk/
Takze nove BMK nebudu uznane u SL, cim vinou DPB dochadza k porusovaniu prav cestujuceho ktore mu vyplyvaju z prepravneho poriadku. To co si ta firma dovoluje, to je uz cisty vrchol.

Kazdopadne, IDS v tejto podobe je vhodne akurat tak zrusit.
Reakcia na: TeBeCe #202568:
Aha, no nepoznám právnu terminológiu. No z laického hľadiska je pre mňa súťaž to, kedy sa dajú posielať ponuky (súťažiť). Keď sa už nedajú posielať ponuky (nemôže prísť ďalšia), to beriem ako uzavretú súťaž. To, že sa teraz budú ponuky otvárať a vyhodnocovať kritéria, to som bral ako druhý krok - vyhodnocovanie súťaže. Ale rád som sa dozvedel niečo nové 🙂
Reakcia na: Mike #202567:
to uz bolo, ale otvara sa tusim na dvakrat, naskor splnenie podmienok ucasti a potom kriteria, ci tak nejak...
Reakcia na: TeBeCe #202566:
Aha tak sorry, zle som si pamätal. Sa mi zdalo že niekde bol zverejnený termín, do kedy mohli uchádzači posielať svoje ponuky a že to už bolo..
Reakcia na: Mike #202565:
este sa neuzatvarala, az 30.9. sa otvaraju kriteria.
Reakcia na: roman2 #202562:
Len úsek Kýčerského (nim. financií) - Radlinského pôjde za Eurofondy a tam sa iba pred nedávnom uzatvárala súťaž na zhotoviteľa a ešte bežia zákonné lehoty.
Reakcia na: roman2 #202562:
..ak by si isli oproti len aby sa aj realne stretli na tej krizovatke ?
Reakcia na: roman2 #202562:
ešte dopním,že tá trať v Dúbravke bude mať nedostatky hlavne,čo sa týka zastávok a i.,ale narážal som skôr na koľajisko samotné.A naozaj ma štve,že ju nezatrávnia ?
Reakcia na: Valec #202553:
No nemám pocit,že by sa chlapci ponáhľali s výstavbou ☺ chodím tadiaľ každý deň v práci a okrem toho,že vyrovnávajú/li postupne terén v dolnej časti od Hanulovej po Alexyho mám pocit,že nerobia nič.V obratisku Pri Kríži sa akokeby nič nedialo (okrem toho,že tam vozia štrk a dnes tam navozili tuším betónové podvaly alebo čo to chce byť.Keď už máme zarovnanú dolnú časť tak začnime tam a priebežne pracujme na hornej časti (zarovnávanie terénu a ukladaním podvalov,aby sme sa mohli povedzme stretnúť na križovatke Alexyho - Pod Záhradami ? a a nie,že zarovnať spodok a potom sa posunúť ku Krížu a tam zase otročiť do skapania,len aby sa to stihlo.Pekne robiť obe strany naraz.Muselo by sa predovšetkým chcieť a logicky uvažovať.Tá radiála je dlhá a takýmto tempom to nevyzerá,že to do novembra stihnú ? a ak to aj božím zázrakom stihnú tak to bude narýchlo zbúchané s eventuálnymi nedostatkami ?

Inak na trati Hl.Stanica - Štefanovičova to ide jedna báseň čo tadiaľ chodíme ? to som skoro odpadol akí sú rýchli ? tá rekonštrukcia bude pokračovať až po Radlinského?
Reakcia na: Ámos #202557:
Nebola, ale pravdupovediac, neviem si ju v prípade SOR-u predstaviť bez vážnejších úprav (napr. čelné sklo)... ?
Reakcia na: Valec #202553:
Inak v com bol problem ? Naozaj to nevedel nikto urobit normalny moderny projekt min. s velkymi panelmi ako su na Blumentali, nove pristresky, zatravnenie, odhlucnenie a i. ? Alebo ako ? Sak to plati EU, tak sme si tam mohli dopriat aj "pozlatene zabradlie" . ❗

A budu tam i nadalej 3 stopy v obratisku prip. nejake stanoviste pre ZV ?
Reakcia na: Ámos #202557:
Ono sa to ovplyvnuje - ak niekto aj taky pohlad na svet ma, tak
a) eventuelne utecie a doprave sa uz radsej nevenuje
b) pokusi sa ist hlavou proti muru a casom ho to zomelie a o ten pohlad pride

Napadaju ma minimalne traja ludia co do oblasti dopravy isli s velmi rozumnymi postojmi, dobrym nastavenim a po case v tej praci o to prisli. Preto ak si niekto chce zachovat zdravy rozum tak je velmi vhodne aby sa vo svojom pracovnom zivote vyhybal DPB, magoriatu a obdobnym instituciam. Aj tak nema pri tom bordeli co tam je sancu a este aj zle platia.
Reakcia na: Ámos #202556:
Ano, ja som v tom prispevku narazal na samotny magoriat (ktory mimochodom nic nerobi proti tomu ze DPB si ukradol jeho kompetencie a zavadza anarchiu), hoci treba povedat ze GR DPB je v tomto pripade nominantom strany podporujucej primatora.
Reakcia na: Dispecer #202555:
Tak lebo aplikacia cela na karoseriu NB by bola barszlozita a vsetcisunaobede, tosaneda.

Ja sa uz ani necudujem nad skostnatenými mozgami v DPB, ked uz ani u soutosov neexistuje pohlad na svet: "da sa to aj inak"
Reakcia na: 810zssk #202551:
no jedna vec je vedenie oddelenia dopravy a druha vec je nominant na poziciu GR DPB. A tam je to vola posrancov.
Reakcia na: Error 0x007 #202554:
Ja viem, ale on Ámos spomínal trofle (v karosérii NB pravdepodobne)... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.