Aha, no nepoznám právnu terminológiu. No z laického hľadiska je pre mňa súťaž to, kedy sa dajú posielať ponuky (súťažiť). Keď sa už nedajú posielať ponuky (nemôže prísť ďalšia), to beriem ako uzavretú súťaž. To, že sa teraz budú ponuky otvárať a vyhodnocovať kritéria, to som bral ako druhý krok - vyhodnocovanie súťaže. Ale rád som sa dozvedel niečo nové
Len úsek Kýčerského (nim. financií) - Radlinského pôjde za Eurofondy a tam sa iba pred nedávnom uzatvárala súťaž na zhotoviteľa a ešte bežia zákonné lehoty.
ešte dopním,že tá trať v Dúbravke bude mať nedostatky hlavne,čo sa týka zastávok a i.,ale narážal som skôr na koľajisko samotné.A naozaj ma štve,že ju nezatrávnia ?
No nemám pocit,že by sa chlapci ponáhľali s výstavbou ☺ chodím tadiaľ každý deň v práci a okrem toho,že vyrovnávajú/li postupne terén v dolnej časti od Hanulovej po Alexyho mám pocit,že nerobia nič.V obratisku Pri Kríži sa akokeby nič nedialo (okrem toho,že tam vozia štrk a dnes tam navozili tuším betónové podvaly alebo čo to chce byť.Keď už máme zarovnanú dolnú časť tak začnime tam a priebežne pracujme na hornej časti (zarovnávanie terénu a ukladaním podvalov,aby sme sa mohli povedzme stretnúť na križovatke Alexyho - Pod Záhradami ? a a nie,že zarovnať spodok a potom sa posunúť ku Krížu a tam zase otročiť do skapania,len aby sa to stihlo.Pekne robiť obe strany naraz.Muselo by sa predovšetkým chcieť a logicky uvažovať.Tá radiála je dlhá a takýmto tempom to nevyzerá,že to do novembra stihnú ? a ak to aj božím zázrakom stihnú tak to bude narýchlo zbúchané s eventuálnymi nedostatkami ?
Inak na trati Hl.Stanica - Štefanovičova to ide jedna báseň čo tadiaľ chodíme ? to som skoro odpadol akí sú rýchli ? tá rekonštrukcia bude pokračovať až po Radlinského?
Inak v com bol problem ? Naozaj to nevedel nikto urobit normalny moderny projekt min. s velkymi panelmi ako su na Blumentali, nove pristresky, zatravnenie, odhlucnenie a i. ? Alebo ako ? Sak to plati EU, tak sme si tam mohli dopriat aj "pozlatene zabradlie" .
A budu tam i nadalej 3 stopy v obratisku prip. nejake stanoviste pre ZV ?
Ono sa to ovplyvnuje - ak niekto aj taky pohlad na svet ma, tak
a) eventuelne utecie a doprave sa uz radsej nevenuje
b) pokusi sa ist hlavou proti muru a casom ho to zomelie a o ten pohlad pride
Napadaju ma minimalne traja ludia co do oblasti dopravy isli s velmi rozumnymi postojmi, dobrym nastavenim a po case v tej praci o to prisli. Preto ak si niekto chce zachovat zdravy rozum tak je velmi vhodne aby sa vo svojom pracovnom zivote vyhybal DPB, magoriatu a obdobnym instituciam. Aj tak nema pri tom bordeli co tam je sancu a este aj zle platia.
Ano, ja som v tom prispevku narazal na samotny magoriat (ktory mimochodom nic nerobi proti tomu ze DPB si ukradol jeho kompetencie a zavadza anarchiu), hoci treba povedat ze GR DPB je v tomto pripade nominantom strany podporujucej primatora.
Ja viem, ale on Ámos spomínal trofle (v karosérii NB pravdepodobne)... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike