vysokym ikarusom, karosam sa dalo bez problemov pristavit k obrubniku na tesno, ptezoze spodna hrana vozidiel bola vyssie ako hrana obrubnika, previsom sa dalo v pohode zajst az nad chodnik, nizsim nizkopodlaznym autobusom sa naopak moze stat ze roh autobusu moze narazit o obrubnik, preto treba s nimi pristavoi opatrnejsie, niekedy kvoli dieram na zastavke radsej aj dalej, ale nie kvoli zabave, ale kvoli tomu aby neznicili autobus
Keď žila moja mamina, veľmi si pochvaľovala Pertžalských šoférov autobusov, že sú ohľaduplní a na zastávkach vždy pritiahnu autobus až ku obrubníku chodníka a tak sa tam dá ľahko nastúpiť.
Teraz máme nízkopodlažné autobusy, ale zrejme zbytočne, lebo vodiči akoby mali totálnu zábavu (alebo že by boli len bezohľadní?) z toho, že sa snažia zastaviť čo najďalej od chodníka a tak nastupovanie znepríjemňujú aj zdravším a mladším, nie len starším a chorým cestujúcim!?!?
Libchavske pomsty na L208? No ja neviem, ked som dnes videl staru, dobru 15Trku suchat klb po asfalte pri cintorine, tak s toho nemam taky dobry pocit ?
Snad to nie je žiaden svetoborný objav, bicykel je pre mnohých najrýchlejší alebo prijateľný spôsob ich dopravy a nejedno mesto to chápe a naopak sa snaží cyklistom vytvárať vhodne podmienky. ☺ A v nejednom meste s vyspelejsimi nosnymi systémami sa nájdu úseky kde ich bicyklom s prehľadom predbehnes.. (Ja len tak, ze nastavovať latku systému podľa bicykla je dost na vysoko)
Ešte sa doplním, že poda tejto stránky sa od zajtra menia cestovné poriadky cestovných liniek. A linka 208 medzi nimi nie je. Takže aj to nahráva tomu, že Weigel klame, lebo v opačnom pípade by platilo, že všetky končiace vozy na tejto linke by išli ku vozovni Hroboňova a nie ku vozovni Trnávka. Alebo zase hovoril o poriadne vzdialenej budúcnosti, ako pri garantovanej nízkopodlažnosti pri krátkych vozidlách, kde stále nie je?
"Tieto trolejbusy budú nasadzované tam, kde aj dnes jazdia kĺbové vozidlá. Ide o linky 201, 202 či 208. Vďaka novým vozidlám by mala byť takmer 100-percente zabezpečená výprava kĺbových vozidiel. To sa napríklad na linke 208 už nedalo realizovať, pretože takéto stroje nám chýbali," povedal pre TASR riaditeľ úseku prevádzky a techniky Bronislav Weigl.
Nie je to táranie? Pri linke 208 sa len ťažko bude mniečo eniť. Hádam sa tam vrátia kĺbové vozidlá na Hroboňove poradia a tých je len 5. Ostatné bude musieť stále vypravovať Trnávka, ktorá má len krátke trolejbusy. Veď dnes je na tieto 3 linky vypavovaných 28 kĺbových vozidiel, ak by sa k nim prirátalo 5 poradí doteraz vypravovaných z Trnávky je to 33 vozidiel. Ale z 34 starých je v premávke len 29- t. j. bolo by len 3 náhradné vozidlá. A to DP stačí? Ak navyše niekedy musia vypomáhať aj na linke 33? Alebo zajtra začne jazdiť aj tých 5 starých, ktoré sú viac ako 2 týždne odstavené? Takže podľa mňa nič také čo hovorí Weigel nebude, lebo má a bude mať nedostaok vozidiel. Duplom, ak budú nové trolejbusy také "spoľahlivé" ako sú krátke. Aj keď podľa mňa na linku 208 naozaj treba vypravovať len kĺbové vozidlá. A prečo sa v článku spomína 6 nových kĺbových trolejbusov, keď ich je tu 7?
Ja som zvedavý či bratislavské Urbany dostanú nejaký nový imidž, alebo sa ponechá klasický celočervený náter. Keď už máme MBCC a NB18-tky čierno-červené, tak by som v takom prevedení vedel predstaviť aj Urbany.
"Ty podľa mňa vidíš pohár poloprázdny, ja poloplný..."...
tak to je ?
A najviac ma na tom štve, že časť progresu už ani nevyžaduje finančné prostriedky, ale jednoducho kompetentného človeka s perom, ktorý sa do pripravenej kolonky podpíše ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
gejza