Vcera 2.9.2014 rano okolo 7:50 sa clovek nedostane do X13 na druhej zastavke od konecnej, Stefanikova SAV vobec do tych vasich super "velkych" autobusov, alebo lepsie by bolo napisat minibusov. nehovoriac ze prsalo a vdaka DP si zarobil taxikar. Mal by sa ten co schvaluje aky voz ma ist na linku sa previezt niekedy v tom autobuse. Nestalo sa to prvykrat. Asi si budem odkladat potvrdenky z taxikov a potom ich odnesiem na Olejkarsku na preplatenie.? ?
Stačilo by kebyže tam ráno stoja minimálne dvaja policajti, hlavne pri tom napojení na Devínsku cestu. Dnes som ich tam videl až po 14tej... A taktiež by bolo fajn kebyže sa tá cesta opravuje. Zrejme to nikto tej firme nepovedal, ale cesta sa sama opraviť nedokáže. Od včera je v tom istom stave bez pohybuje robotníkov. ?
ja osobne jazdim autom, lebo vozim dceru do skolky z vrakune do jaroviec a vzdy sa snazim mat aspon jedneho dalsieho pasaziera, mna irituju ti, ktori idu 5 km autom, i ked im tam ide priamo MHD do prace, idu sami v aute a este aj nevenuju poriadne pozornost cestnej premavke, lebo napriklad hladkaju sklicko smartphonu ... nebolo to myslene na vsetkych vodicov IAD. a ano, suhlasim, ze stale su negativne vplyvy, ktore ludi odradzaju od MHD.
Sice som rano nesiel smerom do mesta, ale urcite su zapchy uz aj na DD, ak uz si len zoberies, ze hned za Karloveska-Molecova sa spajaju do 1 pruhu a nadjazd je tusim uzavrety pre ten zosun svahu ci co.
Su zapchy aj priamo na DD (na kopci)? Lebo ak hej tak logicke by bolo 133 docasne zrusit a vozy/vodicov z nej pouzit na 33 aby nedochadzalo pripadne k vypadkom kvoli tomu ze vozy sa nestihaju tocit. Samozrejme to neplati ak sa tocit stihaju.
To bolo jasne dopredu, ze to tak dopadne. Preto tie 4 klby mali dat radsej tam, kde dnes presne 4 chybali (21, 61, 84, 93) a na 133 poslat tie kratke...
keby sme urobili súťaž Cestujúci MHD versus vodiči áut, čudoval by si sa, ktorá skupina by bola bližšie k IQ 90 ?
To len na margo toho, že tvojim príspevkom si urazil nejedného seriózneho vodiča.
To som sa tuna na fore od odbornikov dozvedel, ze ziaden normalny vyrobca by 5-dverovy klbak nikdy nevyrobil a ze taky autobus musi byt kram, lebo dvere navyse su zbytocne, brzdia vymenu cestujucich, zaberaju priestor a oslabuju konstrukciu, tak to musi zakonite praskat. ?
A co? Ludia maju jazdit MHD lebo charita? Zial neexistuje nic preco by ludia mali chciet cestovat MHD. Trva to dlho, nikto neriesi socky vo vozidlach, uroven personalu je na urovni sociku (vest vynimkam), informovanost mizerna (a aj to co funguje dobre je len vdaka imhd), cele zle. Od zajtra idem s radostou zapchy tvorit aj ja, lebo stale je to podstatne lepsia volba ako MHD do ktorej pouzivania ma nikto nijak nemotivuje.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
diwi
http://www.citylife.sk/festival/europsky-tyzden-mobility