Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Igorko #19954:
Tie zeleznice a najma zamestnanci su niekedy uplne drbnuti. Asi pred osmimi rokmi bol nejaky rychlik z NZ do BA, na ktory nebolo treba priplatok. Ale vsetci vlci ho mali, iba ja s mamou nie. Ale ten debil celu cestu z NZ do BA riesil to, ze ako je mozne, ze nemame priplatok, ze on v zivote o nicom takom, ze ho netreba nepocul. Dokonca hrabal v cestovnom poriadku, a aj to tam bolo napisane a on ako sprosty hovoril, ze na kazdy rychlik treba priplatok, ze to je nejaka blbost v tom cestovnom poriadku. Klasicke zeleznice.
Reakcia na: tulenique #19949:
ŽSR a ZSSK sú totiž jedny z mála firiem, ktoré sú ešte horšie než BEÚS a ich potemkinovské pseudorekonštrukcie staníc mi obzvlášť pijú krv. Napr. taká žst. Prešov, kde vojdete z novej luxusnej budovy do podchodu, na ktorý ale neboli peniaze, takže zase vystúpate po schodoch na čosi, čo možno malo byť perónom, z ktorého opäť po schodoch zostúpite na sypané nástupište, z ktoréjho vyšplháte ako horolezec po dvoch schodíkov do elektrickej jednotky EM488.0. K tomu digitálne hlásenie a elektromechanika...
Alebo aj také Michalovce ne sú zlé. Nový barak ako krava ale opustíte halu smerom na perón a ste o sto rokov späť. Nová stanica v Trnave s "leteckou riadiacou vežou" ale perónmi v oblúku (mimochodom absolútne nezodpovedá norme, predpokladá, že to oxebali tým, že to nebola novostavba ale "rekonštrukcia" starej stanice (rovnako ako Petržalka). V Bratislava hl. st. úplne zbytočné nové luxusné 1. nástupište, ktoré aj tak nie je podľa UIC, rekonštrukcia Kysaku s luxuzsne vydláždeným priestotom pred budovou hyperšmykľavou dlažbou a zámkovou dlažbou na 30 cm širokých perónoch...atď., atď. Koncepcia žiadna, fuj, br.
I.
Reakcia na: m@rtin #19930:
Ono je to ešte zábavnejšie.
Väčšia časť nádražíá Libeň je vo Vysočanoch (aj keď hala je v Libni), nádraží Vysočany je v Libni, nádraží Dejvice je v Bubenči, nádraží Bubeneč je v Dejviciach, vozovna Vokovice je vo Veleslavíne atď.:-)).
I.
Reakcia na: neoplan #19830:
Lesny hon je na juhovychod od Biskupic, medzi ulicami Svornosti, Druzstevnou, Hydinarskou a vleckou do Slovnaftu.
Na Lesny hon je v plane aj trolejbusova trat.
Ked Vas zaujima info, co sa tam bude stavat, skuste: http://www.tatrareal.sk/pbs.asp
Reakcia na: Andy #19946:
Ano, cintorin Ruzinov sa nachadza v mestskej casti Vrakuna. Samotny Ruzinov je tvoreny najma byvalym Prievozom. Prirodzenu hranicu Vrakune a Prievozu tvoril Maly Dunaj, ktory pred regulaciou robil obluk okolo uzemia, na ktorom v sucasnosti lezi cintorin. Aj terajsia predposledna zastavka 208icky sa nazyvala Prievoz-most (teda tam bol most cez Maly Dunaj).
Reakcia na: Juro #19944:
Lebo ide fakt o princip - ak ja nastupujem v Kysaku, ako môžem predpokladať, že na Vinohradoch k "môjmu" vagónu nie je postavené žiadne nástupište. A keď si to človek po otvorení dverí náhle uvedomí, pre krátkosť státia na stanici nie je dosť času, aby začal utekať po vagónoch aj batožinou niekam dopredu.
Reakcia na: Juro #19940:

No kulturu nastupu/vystupu na Vinohradoch je skutocne dost mizerna. Ked som siel pred Velkou Nocou vlakom do Ziliny v poslednom vozni, tak vlak bol taky dlhy ze takmer v kazdej stanici stal posledny vagon uz mimo perona. Btw. Aky najdlhsi rychlik moze byt vypraveny smerom do Ziliny? Je to nejako obmedzene?

Minuly tyzden som bol v Zuerichu a tam prava prebieha prestavba niekolkych peronov na dlzku 400 metrov, o takej dlzke mozme v sieti ZSR asi len snivat, ci nie?. Rovnako tomu boli v Baseli (Bazileji).


Je nieco nove ohladom osudu ZST Filialka?
Reakcia na: Turbo #19919:
😉 Nechcela som Ta pajedit, len mi to prislo mile :o) Ja predsa viem, v akom stave je 3168 (a to mile uz nie je) a je to ZAZRAK, ze je este na kolesach-klobuk dolu! Davaju ho do poriadku, ako mozu...Pamatam si, ze rok-dva dozadu v zime zvykol ten bus vozit cez prednu masku prevleceny hruby papundekel, lebo vodic (mierne povedane) "trochu mrzol" Hruby sveter a bagandzata patrili k povinnej wybawe 😕
Reakcia na: Andy #19946:

Chod sa oviezt autobusom do uvedenych lokalit za odmenu (alebo radsej nie).
Reakcia na: tr3mp #19941:

1. No podla polohy asi vo Vrakuni, ale tak ked sa tak vola, tak asi v Ruzinove 🙂
3. Mlynska dolina je cele uzeie tusim od Lafranconi az na Zeleznu studnicku...
Reakcia na: Juro #19944:

A cestujuci si dovolia este pindat, ze su vlaky preplnene a ze chcu aby mali viac voznov! No toto! Ako si to mozu dovolit! Tusim je na ZSSK taky isty pristup k cestujucim ako v PDB - treba sa ich zbavit!
Reakcia na: Vladimír #19943:
Mala podat staznost, dolozena lekarskou spravou a tvrdo do toho bit. Na Vinohradoch sa urobila nejaka polovicna rekonstrukcia, ktora na to co sa tam urobilo, trvala extremne dlha. Problem kratkych nastupist, lae nie je len problemom Vinohradov, takych stanic a zastavok sa najde na sietiˇZSR viac.
Reakcia na: Juro #19940:
Ak je reč o Vinohradoch, tak s tými nástupišťami to je fakt. Moja 70-ročná babka bola nútená pred pár rokmi z jedného z posledných vagónov doslova vyskočiť a pristála chrbtom na štrku.
Reakcia na: tr3mp #19941:

Previezt sa MHD do uvedenych lokalit, najma do tej tretej by som daval za trest, najlepsie v spicke...
Ked uz sa tu debatovalo o roznych nazvoch v Bratislave, tu je zopar kvizovych otazok:
- v akej mestskej casti sa nachadza Cintorin Ruzinov?
- nachadza sa Cintorin Slavicie udolie v Slavicom udoli? Kde je ulica Slavicie udolie?
- nachadzaju sa internaty v Mlynskej doline priamo v Mlynskej doline? Kde je Mlynska dolina?

Kto spravne zodpoveda tieto otazky, moze sa ist za odmenu previezt MHD do uvedenych lokalit 😉
Reakcia na: tulenique #19934:
Tie stanice su sice relativne blizko, ale nemaju inak nic spolocne. Rovnaky nazov by celu situaciu este skomplikoval. Takto je to uz vzite. A cestujuci je to schopny odlisit. Vo Viedni na Sudbhanhofe je Ostseite a Westseite, ale jedna sa o tu istu stanicu.
Ja osobne by som v prvom rade posunul(predlzil) zastavku az na nadjazdy nad Racianskou, alebo by som tam nezastavoval z dlhymi vlakmi. Doslova si to tam koleduje o pruser, kedy si tam niekto nieco zlame, alebo nedajboze niekoho prejde.
Reakcia na: Turbo #19938:
Moze byt 😉 Akurat som sa pozrel na vcerajsu vypravu.
Vcera som videl asi najskaredsiu solo T3, cislo som si nezapamatal 😞 Bola asi ako zalozak na linke 1 prichod na Botanicku okolo 15 05 . No hruza, nemala ani lak ,len farbu , bola matna a kabinka sa mi zdala akoby bola ta co ju maju K2. Vyzerala ako oprsane h.... :-I
Citam na uvodnej stranke, ze 7075 dostane predny clanok zo 7058... To akoze predok bude mat vlnity plech a zadok rovny??? Sice v DPB su schopny spravit kadeco, len nie to co by bolo treba...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.