Nie je síce zverejnená zápisnica z 21.11., takže sa môžem len dohadovať... každopádne o danom materiály sa v ten deň nehlasovalo, ani nie je v pozvánke na rokovanie, takže zrejme ani nebol predložený.
Ospravedlňiem sa za ptavopis.
Návrh financovania obnovy vozidlového parku pre MHD je opäť pripravený na rokovanie mestského zastupiteľstva? Nie je to čudné? Veď na októbrovom zastupiteľstve bol daný termín do 21.11. a na zatupiteľstvo, ktoré v daný deň rokovalo tento materiál aj bol pripravený. Prečo sa dáva ešte raz? Vtedy sa posunul až na ďalšie zastupiteľstvo? Prečo o tom doteraz nebola vôbec zmienka ani na tejto stránke? A je otázka, čo DP považuje za krátky časový horizont. Pár dní- t.j. tender je už pripravený, alebo pár týždňov, meiacov, či dokonca rokov?
Návrh financovania obnovy vozidlového parku pre MHD je opäť pripravený na rokovanie mestského zastupiteľstva? Nie je tó čudné? Veď na októbrovom zastupiteľstve bol daná termín do 21.11. a na zatupiteľstvo, ktoré v dasný deňrokovalo tento materiál bol pripravený. Prečo sa sáva ešte raz? Vtedy sa posul až na ďalšie zastupiteľstvo? Prečo o tom doteraz nebola vôbec zmienka ani ńa tejto stránke? A je o´tázka, čo DP považuje za krátky časová horizont? Pár dní- t.j. tender je už pripravený, alebo pár týždˇov, meiacov, či dokonca rokov?
Z rocneho planu ma zaujalo toto: "V celkových kilometrických výkonoch na rok 2014 sú započítané výkony nočných liniek, školských liniek, celkové výkony liniek č. 37, 630, 801 a 901. V kilometroch na území Bratislavy sú započítané výkony liniek č. 37 a 630 len na území mesta, u ostatných liniek sú započítané ich celkové výkony" - preco sa tam riesia komercne linky DPB??
Z mojho pohladu sa treba obracat na mesto, pretoze to ma zodpovednost. VUC s tym nema nic a SL tiez nie (oni to radi akceptovat budu). Takze bombarduj mesto.
Mozes zacat tym ze v odpovedi ti klamu, cipove karty vydavane DPB podporuju EP u SL, tam je vzajomna akceptacia v prevadzke uz davno. BMK sa technicky doriesit da a je zodpovednost mesta aby na tom robilo ked uz prevadzkuje ten nepodareny projekt.
Tak ja to riešim, zatiaľ si ma úrady a "kompetentní" pinkajú medzi sebou, vynímajúc SL. Z BID nikto neodpovedá, z BMK ma posielajú na mesto a mesto si zo mňa robí dobrý deň a posiela ma na VÚC (čo má VÚC s BMK?!).
Ale ja mám času dosť a trpezlivosti ešte viacej. Len som chcel dáke dočasné riešenie.
Myslím, že to sme môžem dať...
SL napr.
"mrzí nás to, že nemôžete využívať v našej spoločnosti BMK na plnenie a kúpu Predplatného cestovného lístka, ale ide o rozhodnutie Mesta Bratislava, ktoré to nepovolilo, hoci naša spoločnosť bola pripravená tieto akceptovať už pri spustení Integrovaného dopravného systému od 01.06.2013, keďže technicky je to možné a pripravené. Ako dopravca sme videli v tom problém z pohľadu cestujúcich a preto sme na túto skutočnosť upozornili Koordinátora Bratislavská integrovaná doprava, a.s. ešte v marci 2013, pred spustením celého systému a žiadali sme o povolenie plnenia BMK a tiež možnosti predaja Predplatného CL."
BA napr.
"BMK i ostatné čipové karty vydávané v DPB, a.s. nepotrebujú žiadnu peňaženku na jednorazové predplatné lístky, pretože nákup jednorazových cestovných lístkov sa nezabezpečuje v dopravných prostriedkoch, ale v automatoch za použitia drobných mincí alebo je možné lístok zakúpiť v predajnej sieti DPB a.s., prípadne zaslaním SMS. BMK teda nerieši a nepodporuje jednorazové cestovanie ani v rámci mesta Bratislava.
Predajné systémy pre jednorazové cestovanie dopravcov mimo územia mesta mesto nemôže ani ovplyvňovať a ani sa nimi zaoberať."
Mozne to zial nie je. Obrat sa na mesto a tvojich volenych zastupcov s poziadavkou na zmenu. Cim viac vas bude, tym vacsia sanca ze sa nieco niekam pohne..
Náhodou mi nevie niekto povedať, či je možné na SlovakLines kartu kúpiť električenku so zľavou držiteľa BMK? Ako je to úplne komické riešenie, ale dosť často cestujem SL a furt sa otravovať platbou v hotovosti za fitingy a navyše nie len občas vysvetlovať šoférovi, že hentá karta (vzhľadovo ako klasická kreditná/debetná) je ozaj karta s električenkou ma tiež už prestáva baviť...
On sa aj nový salzburský starosta vraj nechal počuť, že by rád historické centrum bez drôtov, ale tak dúfajme, že to sú úvahy na úrovni Romanovej lanovky na hrad...
Na druhej strane, Dúbravské šaliny chodia prakticky celý deň poloprádzne, v niektorých hluchých hodinách skoro úplne prázdne. Takže busy by to pri zachovaní 4m intervalu mali bez problémov zvládať (a aj 12M busy by teoreticky stačili, nemusia všetci ľudia pohodlne sedieť, i keď samozrejme na civilizovanej úrovni by to bolo až pri kĺbakoch), hlavne ak sa časť cestujúcich kvôli pohodliu, resp. menšiemu počtu prestupov rozhodne presadnúť na 83&84. Skôr by som sa obával o kapacitu tam.
Stale lepsie ako kindervajce raz za strvthodinu ? Mas pravdu, avsak v stave v akom je autobusova flotila neni mozna plnohdnotna NAD bez toho aby sa uberalo na inych linkach, a to busov este ubuda. Tento typ vyluky by mal byt aspon dovtedy dokedy by bolo dost abusov, potom by sa mohlo pracovat dalej klasicky. Hlavne ziaden bus nevie kapacitne nahradit 2xT3/2xT6, a mam obavy ze tam budu jazdit kinderka a pod.
Problem je ze takto nemozes robit dlhe useky naraz.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Juraj76