Zas to neprehanajme. Ono vela lepsich moznosti nebolo - je to posilovy vlak, ten obeh pojde rano tam, vecer spat. Cely den stoji. Chceme plytvat napr. Bdteermi na obeh ktory ma dve jazdy denne, t.j. najazdi dve hodiny?
No, o tomto by som si dovolil trochu polemizovat, ale dobre, mne je v principe jedno aka je to kategoria. Je zrejme ze podstatne bolo ponuknutie spojenia v danej frekvencii zastavovania, je jedno ci to nazveme IC, alebo REX.
Este by som chcel spomenut ze by bolo vhodne aj pocas vikendov posilnit, lebo minule co som v sobote isiel o 19:00 z Wien Hbf na Petrzalku to bolo plne ako konzerva od sardiniek (napr. hodinove int. rano a vecer, alebo antiTalent double namiesto antiTalent single)
Ano, u nas to tak je (zial). Ale neviem o tom ze by existovali medzinarodne IC standardy, zatial co pre EC existuju (druha vec je ze sa prilis nedodrzuju).
Ako hovorim, IC je vo vacsine sveta ekvivalent nasho rychlika.
A prečo nie REX, ktorý by nikde nestál (max. Bruck/Marchegg)?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
http://imageshack.com/a/img35/3782/auhj.jpg
http://imageshack.com/a/img22/2963/tfaj.jpg
http://imageshack.com/a/img826/2505/3d5g.png
http://imageshack.com/a/img853/7087/tmfv.jpg
http://imageshack.com/a/img713/9020/c18d.jpg