Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #195953:
Zas to neprehanajme. Ono vela lepsich moznosti nebolo - je to posilovy vlak, ten obeh pojde rano tam, vecer spat. Cely den stoji. Chceme plytvat napr. Bdteermi na obeh ktory ma dve jazdy denne, t.j. najazdi dve hodiny?
Reakcia na: barack40 #195949:
Hanba jak hrom.
Reakcia na: Error 0x007 #195950:
Inak ja som raz mal problem najst samostatne miesto v tom regionalzugu co je v Petrzalke o 1:52!!!
Reakcia na: AAA #195948:
No, o tomto by som si dovolil trochu polemizovat, ale dobre, mne je v principe jedno aka je to kategoria. Je zrejme ze podstatne bolo ponuknutie spojenia v danej frekvencii zastavovania, je jedno ci to nazveme IC, alebo REX.
Este by som chcel spomenut ze by bolo vhodne aj pocas vikendov posilnit, lebo minule co som v sobote isiel o 19:00 z Wien Hbf na Petrzalku to bolo plne ako konzerva od sardiniek (napr. hodinove int. rano a vecer, alebo antiTalent double namiesto antiTalent single)
Keď už sa tu tak rozoberajú vlaky z BA do Viedne, tak si pozrite, ako bude vyzerať jeden pár REXov cez Marchegg v novom GVD ?

http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=OeBB&cislo=2532&rok=2014
Reakcia na: 810zssk #195945:
Hej ale stále sme pri tom, že na takéto vlaky sa dávajú vozne pre diaľkovú dopravu, čo je na reláciu BA - Wien hlúposť.
Reakcia na: Ike #195946:
Ano, u nas to tak je (zial). Ale neviem o tom ze by existovali medzinarodne IC standardy, zatial co pre EC existuju (druha vec je ze sa prilis nedodrzuju).

Ako hovorim, IC je vo vacsine sveta ekvivalent nasho rychlika.
Reakcia na: 810zssk #195945:
A nie je to naopak? Lebo z mojich skúseností naše IC je luxus, zatiaľ čo EC (a špeciálne EN) bol dobytčák najhoršieho stupňa.
Reakcia na: AAA #195941:
Pokial viem, standardy su len pre EC vlaky. Vlaky IC su v zapadnej Europe vacsinou ekvivalentom nasich rychlikov.
Reakcia na: SuchSoft #195908:
Nie, nehrám a dokonca ani nepoznám. ? Prečo?
Reakcia na: Error 0x007 #195942:
A prečo nie REX, ktorý by nikde nestál (max. Bruck/Marchegg)?
Reakcia na: AAA #195941:
Ked nie IC ani REX, tak potom Rychlik R prip. D v Rakusku ? to moze byt hocico
Reakcia na: 810zssk #195940:
Vlaky IC musia mať isté štandardy, teda by sa na taký druh vlaku nemal dať Talent, resp. Wiesel. Môžme sa baviť o nezastávkovom REXe, ale diaľkové vozne na takúto reláciu, no neviem.
Reakcia na: AAA #195938:
To s Prahou je pravda, ale v principe sa to vzajomne nevylucuje (dnes je VIE - PRG takt dve hodiny a ak to tak zostane tak stale kazde dve hodiny ide do Grazu railjet ktory nema kam pokracovat z Viedne).

IC z KE do Viedne by zmysel mali, ale ako hovorim, cielom OBB je aby vo Viedni vlaky ukoncovane neboli, teda im treba najst pokracovanie.. ideal by preto bol hodinovy takt Bratislava-Graz/Innsbruck s tym ze uz podla poziadaviek ZSSK by sa stanovilo ktore vlaky by sli pripadne dalej do KE.

Samostatne IC BA-W nie je blbost, preco by bola? Pozri si kolko ludi dovezie REX na hlavnu stanicu. A teraz drviva vacsina z nich ide z Viedne, len minimum (vacsinou nikto) nastupuje po trase (Marchegg, Schonfeld-Lasse...).
Reakcia na: Error 0x007 #195937:
Nie, nepredpokladam ze by vlaky isli uvratou cez Westbahnhof (to je hlavova stanica). Kazdopadne, cas je priblizny, neviem presne aka je jazdna doba na Meidling vs. Westbhf.
Reakcia na: 810zssk #195934:
S tým Grazom ja viem ako píše Error, teda že má byť vozebné rameno Praha - Graz a za tým účelom ČD kupujú RJ.
A čo sa týka Wien Hbf - v bezprostrednej blízkosti je odstavná stanica (depo) Matzleinsdorfer, teda odstaviť by sa súprava mala kam, ale robiť IC len v trase BA - Wien je imho mega blbosť. Ak je problém s kapacitou v tejto trase, treba pridať REX, resp. kapacitnejšiu súpravu.
Do budúcna si skôr viem predstaviť IC KE - ZA - BA - Marchegg - Wien. BA zas nie je taká destinácia, žeby sem tie vlaky z Bregenzu/Grazu chodili plné, naopak spojenie východ SK - Wien má potenciál.
Reakcia na: 810zssk #195932:
S tym ze x:34 by prisiel na Meidling si nemyslel Westbf? Lebo odtial idu vlaky na Salzburg/Innsbruck o x:36 (po novom to bude x:30)
Reakcia na: 810zssk #195934:
Co ja viem:

OBB-IC Wien - Linz - Salzburg - Innsbruck - Bregenz maju pokracovat na viedenske Letisko
RJ Wien - Graz maju pokracovat do Prahy
RJ/IC Wien - Villach: ma sa postavit nova VRT (Koralmbahn) spajajuca Graz, Klagenfurt a Villach priamo, takze tieto vlaky budu asi integrovane do RJ Praha - Wien - Graz

takze jedine zostavaju RJ smer Salzburg - Innsbruck - Bregenz/Zuerich

AAA: no ja neviem vobec ci by mal zrychleny vlak stat v Kittsee alebo nie (väcsina ICcok stala)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.