Zas to neprehanajme. Ono vela lepsich moznosti nebolo - je to posilovy vlak, ten obeh pojde rano tam, vecer spat. Cely den stoji. Chceme plytvat napr. Bdteermi na obeh ktory ma dve jazdy denne, t.j. najazdi dve hodiny?
No, o tomto by som si dovolil trochu polemizovat, ale dobre, mne je v principe jedno aka je to kategoria. Je zrejme ze podstatne bolo ponuknutie spojenia v danej frekvencii zastavovania, je jedno ci to nazveme IC, alebo REX.
Este by som chcel spomenut ze by bolo vhodne aj pocas vikendov posilnit, lebo minule co som v sobote isiel o 19:00 z Wien Hbf na Petrzalku to bolo plne ako konzerva od sardiniek (napr. hodinove int. rano a vecer, alebo antiTalent double namiesto antiTalent single)
Ano, u nas to tak je (zial). Ale neviem o tom ze by existovali medzinarodne IC standardy, zatial co pre EC existuju (druha vec je ze sa prilis nedodrzuju).
Ako hovorim, IC je vo vacsine sveta ekvivalent nasho rychlika.
Vlaky IC musia mať isté štandardy, teda by sa na taký druh vlaku nemal dať Talent, resp. Wiesel. Môžme sa baviť o nezastávkovom REXe, ale diaľkové vozne na takúto reláciu, no neviem.
To s Prahou je pravda, ale v principe sa to vzajomne nevylucuje (dnes je VIE - PRG takt dve hodiny a ak to tak zostane tak stale kazde dve hodiny ide do Grazu railjet ktory nema kam pokracovat z Viedne).
IC z KE do Viedne by zmysel mali, ale ako hovorim, cielom OBB je aby vo Viedni vlaky ukoncovane neboli, teda im treba najst pokracovanie.. ideal by preto bol hodinovy takt Bratislava-Graz/Innsbruck s tym ze uz podla poziadaviek ZSSK by sa stanovilo ktore vlaky by sli pripadne dalej do KE.
Samostatne IC BA-W nie je blbost, preco by bola? Pozri si kolko ludi dovezie REX na hlavnu stanicu. A teraz drviva vacsina z nich ide z Viedne, len minimum (vacsinou nikto) nastupuje po trase (Marchegg, Schonfeld-Lasse...).
Nie, nepredpokladam ze by vlaky isli uvratou cez Westbahnhof (to je hlavova stanica). Kazdopadne, cas je priblizny, neviem presne aka je jazdna doba na Meidling vs. Westbhf.
S tým Grazom ja viem ako píše Error, teda že má byť vozebné rameno Praha - Graz a za tým účelom ČD kupujú RJ.
A čo sa týka Wien Hbf - v bezprostrednej blízkosti je odstavná stanica (depo) Matzleinsdorfer, teda odstaviť by sa súprava mala kam, ale robiť IC len v trase BA - Wien je imho mega blbosť. Ak je problém s kapacitou v tejto trase, treba pridať REX, resp. kapacitnejšiu súpravu.
Do budúcna si skôr viem predstaviť IC KE - ZA - BA - Marchegg - Wien. BA zas nie je taká destinácia, žeby sem tie vlaky z Bregenzu/Grazu chodili plné, naopak spojenie východ SK - Wien má potenciál.
OBB-IC Wien - Linz - Salzburg - Innsbruck - Bregenz maju pokracovat na viedenske Letisko
RJ Wien - Graz maju pokracovat do Prahy
RJ/IC Wien - Villach: ma sa postavit nova VRT (Koralmbahn) spajajuca Graz, Klagenfurt a Villach priamo, takze tieto vlaky budu asi integrovane do RJ Praha - Wien - Graz
takze jedine zostavaju RJ smer Salzburg - Innsbruck - Bregenz/Zuerich
AAA: no ja neviem vobec ci by mal zrychleny vlak stat v Kittsee alebo nie (väcsina ICcok stala)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.