keby mali 2 klbáky a tie by sa nonstop točili ale nie 2 hrbáče musia stačiť čis a mýlim?.. koľko je jazdá doba celková jednej X13?.. alebo dobre max 3 klbáky keby boli nejaké navyše: ) alebo stačilo by aj každých 12 minút alebo 10 to by určite pomohlo ale toot je rádna pučka
Okrem X13-tky sú tu však aj iné nedostatky, ktoré by mal mestský dopravca riešiť.
Napríklad chýbajúce hlásenie zastávok v kĺbových autobusoch SOR a MB CapaCity, ktoré je užitočné nie len pre nevidiadich a slabozrakých, ale aj pre ostatných cestujúcich, ktorí si počas jazdy čítajú knihu, či noviny.
V autobusoch CapaCity by sa mala dať informačná tabuľa aj do 2. časti vozidla, lebo ak je niekto v zadu tak na ňu dopredu nemôže dovidieť.
Na túto linku by sa malo v pracovných dňoch medzi 07:00 - 20:00 pridať ešte jedno vozidlo čím by a interval skrátil z 15. na 10. minút, prípadne by sa na túto linku mohli nasadzvoať kapacitnejšie vozidlá.
Preplnená X13, ktorá nedokže pojať všetkých cestujúcich nie je dobrou vyzitkou pre návštevníkov slovenskej metropoly. Ten kto cestuje z Námestia SNP na stanicu častokrát nastúpi na opačnej zastávke. Je síce pravda, že tam musí byť o pár minút skôr, ale aspoň má istotu, že sa do tejto linky zemstí.
Samozrejme ze to neni normalne a ma to nepotesi, ale fakt nejsom som z toho tak nastvany zeby som spachal amok. Ako som uz vravel zbytocne sem budes pisat, jedine co sa tak stane zi ti ostatni vynadaju a admin ti zmaze ucet. Keby si sa takto stazoval aj na DPB poslali by ta do rici a vobec by ta neriesili...
Kojotik jeden, v tvojom hneve si si asi nevsimol ze toto niesu stranky DPB takze tu nadavat budes zbytocne! Prosim najdi si doktora lebo byt takto vytoceni potom co busar isiel moc skoro neni normalne. Opovaz sa este raz taketo kojotiny tu pisat...
Viem si predstaviť keď sa začne tá linka poriadne riešiť (ako kedysi pri starej trase a kindervajíčkach) že na tú linku maximálne nasadia 12 metrové autobusy čo stačiť samozrejme nebude ako vtedy keď Kinderká nahradili Hrbáče
Čím ďalej tým viac ľudí sa v špičke do busu nezmestí. Sprvu to bolo cca 2-5 teraz sa to pohybuje niekedy aj okolo 30tky a to naštastie začína zima a končia sem chodiť turisti.
V lete to bude ešte horšie
Na tomto videu hoci je tmavé je vidno ako sa do nej nezmestí cca 25 ľudí. Dosť ľudí tam ani nieje natočených čo videli, že nemá zmysel k busu vôbec chodiť. DPB na sťažnosti nereaguje... Čo treba urobiť v takomto prípade?
Mimochodom jedna pani na autobus čakala 30 min. lebo do prvého sa nezmestila, do tohto už vôbec nie a na ďaľsí spoj už radšej nečakala a išla pešo na Hodžovo námestie (je ju počuť na konci videa)
To nebolo celkom jasné ani pred 10rokmi keď bol ten-T 17 trasovaný Paríž - BA. Lebo tá vysokorýchlostná trať mala ísť z Viedne okolo Schwechatu, Goetzendorfskou spojkou a cezBruck a d Leitha a Kittsee do Petržalky. A nikdy nebolo povedané, či by tie medzinárodné vlaky mali ísť cez ten tunel na Filiálku a tam končiť, alebo na Predmestí, prípadne vRači? Alebo by mali ísť rýchlovlaky z Nemecka a Rakúska cez BA do Trnavy, Trenčína a Žiliny?
Aj to bol jeden z dôvodov prečo štruktúry zodpovedné pre TENT17 pri EK neboli nikdy jednoznačne naklonené financovať celý tunel predmestie - Petržalka..
Snáď prvý článok v ktorom sa priznáva, že sieť TEN-T koridorov sa reorganizuje. Len mi teraz nie celkom pôjde do hlavy, ako by spojeniu Wien - Bratislava - Budapest pomohla Filiálka s Tunelom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Trolley
Napríklad chýbajúce hlásenie zastávok v kĺbových autobusoch SOR a MB CapaCity, ktoré je užitočné nie len pre nevidiadich a slabozrakých, ale aj pre ostatných cestujúcich, ktorí si počas jazdy čítajú knihu, či noviny.
V autobusoch CapaCity by sa mala dať informačná tabuľa aj do 2. časti vozidla, lebo ak je niekto v zadu tak na ňu dopredu nemôže dovidieť.