Dajte radu prosím!! Komu zaslať otázku,čo sa deje s prenájmom autobusov a trolejbusov..))? Kto v to zabrzdil,ked to tak strašne celé potrebujeme a nič sa nedeje))?? To vážne ojazdené vozidlá potrebuju taký,dlhodobý proces prihlasovania,či nebodaj certifikácie,aby mohli jazdiť,ked už raz jazdili,a mali by mať platné osvečenia ...v prípade autobusov je to STK,EK,možno kontrola originality!! to by som pochopil ...ale,aby bud nedošli,či stáli potom niekde vo vozovni,ked maju pridelené čísla ...
Valec
1. Pre koho by boli atraktívne vlakové spojenia raz za hodinu, najmä keď dané trasy dokážeš absolvovať do hodiny aj inou MHD. Zmysel by to malo možno pre spojenie DNV - Vajnory, ale koľko ľudí cestuje medzi týmito dvoma MČ?
2. Na úsek DNV - Hlavná stanica ďalšie dva vlaky v špičke jednoducho nenatrepeš, jedine ak za zhoršenia vzájomného prekladu (môžu ísť napr. 3 osobáky v priebehu 20 minút, ale v zvyšených 40 min. musí ostať pre REX, EC...
3. Kto a prečo by sa vozil vlakom z Hlavnej stanice do Petržalky (toto je inak veľmi častá požiadavka a nikto mi nevedel na otázku odpovedať), keď vlakom to trvá 24 min. zatiaľ čo L93 len 10.
a potom už len také drobné detaily, ako že:
4. Kupovať OJAZDENĚ Desirá za Eurofondy?
5. Prevádzkovať dieslovú jednotku pod trolejmi (na to hádam tie EUfony ani nemožno použiť)?
6. A najmenší detail, kto to všetko zaplatí? RegioJet si účtuje nejakých 6 € na km... skús si tak orientačne porátať koľko € ročne by stála prevádzka tých tvojich vlakov.