Kto vie, ako sa Ing. s menom v tvare zlomku zmieri s touto novelou vyhlášky 350/2010:
§ 44 ods. 7 súčasné znenie: Rozchod koľaje električkovej trate je 1 435 mm a 1 000 mm. Nové električkové dráhy sa zriaďujú iba s rozchodom koľaje 1 435 mm. Pri rozširovaní siete a obnove zvršku vrátane rekonštrukcií električkových tratí s rozchodom 1 000 mm sa použijú stavebné prvky, ktoré umožnia zmeniť rozchod na rozchod normálny.
Navrhované znenie, ktoré má byť účinné od 1. 12.: "Rozchod koľaje električkovej trate je 1 435 mm a 1 000 mm. Nové električkové dráhy sa zriaďujú iba s rozchodom koľaje 1 435 mm. Pri obnove a rozšírení existujúceho systému električkovej dráhy je možné použiť aj rozchod koľaje 1000 mm.“.
Treba si hlavne zodpovedať:
1. Pre koho by boli atraktívne vlakové spojenia raz za hodinu, najmä keď dané trasy dokážeš absolvovať do hodiny aj inou MHD. Zmysel by to malo možno pre spojenie DNV - Vajnory, ale koľko ľudí cestuje medzi týmito dvoma MČ?
2. Na úsek DNV - Hlavná stanica ďalšie dva vlaky v špičke jednoducho nenatrepeš, jedine ak za zhoršenia vzájomného prekladu (môžu ísť napr. 3 osobáky v priebehu 20 minút, ale v zvyšených 40 min. musí ostať pre REX, EC...
3. Kto a prečo by sa vozil vlakom z Hlavnej stanice do Petržalky (toto je inak veľmi častá požiadavka a nikto mi nevedel na otázku odpovedať), keď vlakom to trvá 24 min. zatiaľ čo L93 len 10.
a potom už len také drobné detaily, ako že:
4. Kupovať OJAZDENĚ Desirá za Eurofondy?
5. Prevádzkovať dieslovú jednotku pod trolejmi (na to hádam tie EUfony ani nemožno použiť)?
6. A najmenší detail, kto to všetko zaplatí? RegioJet si účtuje nejakých 6 € na km... skús si tak orientačne porátať koľko € ročne by stála prevádzka tých tvojich vlakov.
teraz ako pozerám tie volby do VUC a kandidátov, a ich pripomienky okolo ZŠT Filiálka a celkovo okolo kolajovej dopravy v BA ma napadlo:
Prečo sa nemôže postaviť ešte jedna vlak. zastávka v petržalke pri dvoroch a spravila by sa mestká dopravná spoločnosť poprípade to môže byť aj ZSSK ktoré by z penazí EU z operačného programu Doprava nakúpili 2-3 ojazdené Desirá a spravila by sa jedna až dve vlakové linky s hodinovým intervalom po trase: 1 DNV- Hlavná Stanica- Nové Mesto- UNS- Petržalka-Dvory- ZŠT Petržalka a 2 DNV- Lamač- Zel. Stud.- Hlavná Stanica- Vinohrady- Rača poprípade Vajnory- Predmestie- Nové Mesto v prípade záujmu potiahnuť až do Petržalky. Alebo aj Tretia zo ZŠT Filialka cez Hlavnú Stanicu do DNV
Aha, teraz som si všimol, že hovoríš o fotobunke, tak to neviem. Najprv som myslel, že myslíš dopytové tlačidlá na dverách zvnútra, takže čo som napísal beriem späť.
T-busy 30 a 31 Tr ju nemajú schválenú, teda nebude.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
1. Pre koho by boli atraktívne vlakové spojenia raz za hodinu, najmä keď dané trasy dokážeš absolvovať do hodiny aj inou MHD. Zmysel by to malo možno pre spojenie DNV - Vajnory, ale koľko ľudí cestuje medzi týmito dvoma MČ?
2. Na úsek DNV - Hlavná stanica ďalšie dva vlaky v špičke jednoducho nenatrepeš, jedine ak za zhoršenia vzájomného prekladu (môžu ísť napr. 3 osobáky v priebehu 20 minút, ale v zvyšených 40 min. musí ostať pre REX, EC...
3. Kto a prečo by sa vozil vlakom z Hlavnej stanice do Petržalky (toto je inak veľmi častá požiadavka a nikto mi nevedel na otázku odpovedať), keď vlakom to trvá 24 min. zatiaľ čo L93 len 10.
a potom už len také drobné detaily, ako že:
4. Kupovať OJAZDENĚ Desirá za Eurofondy?
5. Prevádzkovať dieslovú jednotku pod trolejmi (na to hádam tie EUfony ani nemožno použiť)?
6. A najmenší detail, kto to všetko zaplatí? RegioJet si účtuje nejakých 6 € na km... skús si tak orientačne porátať koľko € ročne by stála prevádzka tých tvojich vlakov.