teraz ako pozerám tie volby do VUC a kandidátov, a ich pripomienky okolo ZŠT Filiálka a celkovo okolo kolajovej dopravy v BA ma napadlo:
Prečo sa nemôže postaviť ešte jedna vlak. zastávka v petržalke pri dvoroch a spravila by sa mestká dopravná spoločnosť poprípade to môže byť aj ZSSK ktoré by z penazí EU z operačného programu Doprava nakúpili 2-3 ojazdené Desirá a spravila by sa jedna až dve vlakové linky s hodinovým intervalom po trase: 1 DNV- Hlavná Stanica- Nové Mesto- UNS- Petržalka-Dvory- ZŠT Petržalka a 2 DNV- Lamač- Zel. Stud.- Hlavná Stanica- Vinohrady- Rača poprípade Vajnory- Predmestie- Nové Mesto v prípade záujmu potiahnuť až do Petržalky. Alebo aj Tretia zo ZŠT Filialka cez Hlavnú Stanicu do DNV
Aha, teraz som si všimol, že hovoríš o fotobunke, tak to neviem. Najprv som myslel, že myslíš dopytové tlačidlá na dverách zvnútra, takže čo som napísal beriem späť.
Maju byt v 30/31Tr na dverach namontovane fotobunky? Som sa hrabal v 285 stran dlhej zmluve a nespominam si zmienku o fotobunkach... Mali by byt v kazdom vozidle co sa doda...
Dnes rano na 88 z odchodom 6:00 z AS (poradie ani e. č. som nezachytil) sofer pekne kotlil, celu trasu mal nadbeh 1 minutu, od Lachovej mal k dobru dve minuty, na Halovej zase jednu... Raz chlapik na Vrakose mal na Halovej nadbeh 4 min...
Keby sa tu zaviedol system ze by na zastavkach bol vylepeny v spicke iba interval, mam taky pocit ze niektory vodici by sa z radostou snazili dobehnut poradie pred nimi...
Problém električiek je, že chodia cez KV. Tým pádom nie je možné hovoriť o nich ako o konkurencii k linke 34 (cestujúci z KV nemusia chodiť cez Dúbravku). Ďalšia vec sú nedomyslené prestupy, hlavne ak niekto cestuje smer Zimný štadión a ďalej. Predtým sa dalo prestupovať na NFL na linky 61,63,74,204. Teraz treba prestúpiť buď na Patrónke (63) alebo na Sokolskej (204). Ale často sa stáva, že človek stojací na Sokolskej len vidí 63-ku prefrčať okolo.
Tie C744 su posledne dva kusy v premavke na celom slovensku Jazdia v okoli Lucenca, Poltara, Filakova a dokonca jedna z nich az na statnu hranicu SK/HU v Siatorskej Bukovinke. (Lonely Planet odporuca:-)
B732 je v LC uz len jedina a Tedomy su na rozdiel od KE a BA nie plynove, ale naftove.
Neboj, ja som kludny Len mi ide o to, ze maju moznosti ako maku (priamy spoj/e aj s 1 prestupom) ako sa dostat tam, kam chodila L34, posilnila sa im L83 pomocou L84 a stale su nespokojni.
Moj navrh na mozne riesenie byvalej L34. Linky 34+78 zlucit do novovytvorenej L73 s premavkou aj cez So+Ne s int. 15min. V "X" je/bol rezim na L34/78 porovnatelny. Toto povazujem asi za najoptimalnejsie...
Taký argument tu nebol.Väčšine sa nepáčilo skoro rovnaké vedenie dvoch liniek z Dúbravky. Iba menšina z L34 končila na Račianskom mýte,kedže tam Bratislava nekončí väčšina išla dalej.
Neviem či si zažil L34 vo vedení do Prievozu . Bola plná až za Drieňovú. Mne nemusíš písať o možnosti prestupov tie dobre poznám.
L5 má o 50% dlhšiu jazdnú dobu. To môžeš zrušiť aj L21 touto logikou. Veď DNV prestúpi na električky v Dúbravke.
Volná kapacita v električkách? Veď Dlhodielčania tvrdili, že bez L133 neprežijú lebo sa nedá dostať do električiek.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mrkvakj
Prečo sa nemôže postaviť ešte jedna vlak. zastávka v petržalke pri dvoroch a spravila by sa mestká dopravná spoločnosť poprípade to môže byť aj ZSSK ktoré by z penazí EU z operačného programu Doprava nakúpili 2-3 ojazdené Desirá a spravila by sa jedna až dve vlakové linky s hodinovým intervalom po trase: 1 DNV- Hlavná Stanica- Nové Mesto- UNS- Petržalka-Dvory- ZŠT Petržalka a 2 DNV- Lamač- Zel. Stud.- Hlavná Stanica- Vinohrady- Rača poprípade Vajnory- Predmestie- Nové Mesto v prípade záujmu potiahnuť až do Petržalky. Alebo aj Tretia zo ZŠT Filialka cez Hlavnú Stanicu do DNV