teraz ako pozerám tie volby do VUC a kandidátov, a ich pripomienky okolo ZŠT Filiálka a celkovo okolo kolajovej dopravy v BA ma napadlo:
Prečo sa nemôže postaviť ešte jedna vlak. zastávka v petržalke pri dvoroch a spravila by sa mestká dopravná spoločnosť poprípade to môže byť aj ZSSK ktoré by z penazí EU z operačného programu Doprava nakúpili 2-3 ojazdené Desirá a spravila by sa jedna až dve vlakové linky s hodinovým intervalom po trase: 1 DNV- Hlavná Stanica- Nové Mesto- UNS- Petržalka-Dvory- ZŠT Petržalka a 2 DNV- Lamač- Zel. Stud.- Hlavná Stanica- Vinohrady- Rača poprípade Vajnory- Predmestie- Nové Mesto v prípade záujmu potiahnuť až do Petržalky. Alebo aj Tretia zo ZŠT Filialka cez Hlavnú Stanicu do DNV
Prečo sa nemôže postaviť ešte jedna vlak. zastávka v petržalke pri dvoroch a spravila by sa mestká dopravná spoločnosť poprípade to môže byť aj ZSSK ktoré by z penazí EU z operačného programu Doprava nakúpili 2-3 ojazdené Desirá a spravila by sa jedna až dve vlakové linky s hodinovým intervalom po trase: 1 DNV- Hlavná Stanica- Nové Mesto- UNS- Petržalka-Dvory- ZŠT Petržalka a 2 DNV- Lamač- Zel. Stud.- Hlavná Stanica- Vinohrady- Rača poprípade Vajnory- Predmestie- Nové Mesto v prípade záujmu potiahnuť až do Petržalky. Alebo aj Tretia zo ZŠT Filialka cez Hlavnú Stanicu do DNV
david1
Neviem či si zažil L34 vo vedení do Prievozu . Bola plná až za Drieňovú. Mne nemusíš písať o možnosti prestupov tie dobre poznám.
L5 má o 50% dlhšiu jazdnú dobu. To môžeš zrušiť aj L21 touto logikou. Veď DNV prestúpi na električky v Dúbravke.
Volná kapacita v električkách? Veď Dlhodielčania tvrdili, že bez L133 neprežijú lebo sa nedá dostať do električiek.