Taký argument tu nebol.Väčšine sa nepáčilo skoro rovnaké vedenie dvoch liniek z Dúbravky. Iba menšina z L34 končila na Račianskom mýte,kedže tam Bratislava nekončí väčšina išla dalej.
Neviem či si zažil L34 vo vedení do Prievozu . Bola plná až za Drieňovú. Mne nemusíš písať o možnosti prestupov tie dobre poznám.
L5 má o 50% dlhšiu jazdnú dobu. To môžeš zrušiť aj L21 touto logikou. Veď DNV prestúpi na električky v Dúbravke.
Volná kapacita v električkách? Veď Dlhodielčania tvrdili, že bez L133 neprežijú lebo sa nedá dostať do električiek.
Hlavny argument je, ze im zrusili "priame rychle" spojenie s racianskym mytom (pricom im ostala 5, ktorou sa mohli odviezt na racko priamo a prestupit dalej ci ist 4 na trnavske) ale prestup na racko maju priamo na hrane (na patronke (21, 63) a sokolskej (64, 204, 209)). Takze bud mozu prestupovat 2x na hrane (hroza, umru vsetci) alebo iba raz (ale to by museli ist tou fuj elektrickou). Podla mna mozu byt radi, ze predlzili 84, lebo DPB by kludne mohol nechat iba 83 s tym, ze elektricky su nedostatocne vyuzivane a maju velku kapacitnu rezervu, tak nech sa presunu cestujuci tam.
By ma zaujimalo, co by robili ti placuci dubravcania, keby museli casto prestupovat (ako ja z DD) 2x. To by asi umreli od namahy...
Trochu na inú tému odomňa teraz....Včera som sa vrátil z Lučenca, z ubytovania výhľad z chodby rovno na rušnú križovatku a hneď zrána ma "prekvapili" 2 kĺbové modrobiele Karosy C744 za sebou vchádzajúce do križovatky, jedna išla do Rapoviec, krátko nato v križovatke krásna tmavočervená (skôr bordová farba) v kombinácií s bielou farbou krátka Karosa B 731 (732) na mestskej linke a poobede v meste videná klasika krátka B 731 (732) bielo-červenej farebnej kombinácií (také aké jazdili v Bratislave) na nejakej mestskej linke. Rovnaký typ vozidla videný aj pred asi 2 týždňami na MHD v Leviciach. Inak v Lučenci z tých novších typov behajú žlté krátke Tedomy, a autobusy neviem aká to je značka, na prednej maske má cválajúceho koňa (asi Novoplan), však nakoniec v Lučenci sa aj vyrábali ak sa nemýlim....No ešte je toho zaujímavého dosť po Slovensku čo jazdí, teda aspoň pre mňa hej, mám na mysli tie staršie typy vozidiel....Škoda, že tu na stránke chýbajú tieto mestá, snáď časom pribudnú.
Zas celá Dúbravka stažuje tak akoby tú linku aj používala. Sám som ju využíval. Po NFL chodila preplnená od tadiaľ chodila s pár ľuďmi na Račko a od tadiaľ šla takmer prázdna na Hodžovo nám.
Nadávali by zas na Ovsišti, že im zrušili spojenie na Hodžko a Dúbrafku. Akákoľvek zmena so sebou prinesie skupinu frflajúcich ľudí, ktorým navýšili na každodennej trase počet prestupov resp. celkovú cestovnú dobu, ale to je pri prestupnom systéme MHD samozrejmosťou. A dve linky v preklade sú OK, na to myslím nikto z Dúbrafky nenadáva, podobne ako na to nikto nenadáva pri preklade šalín na všetkých radiálach.
možno hlúpa otázka, ale nevie niekto, kde sa strácajú ranné 196, čo chodia 05:55 z Prokofievovej ? minulý týždeň pondelok až streda nič, štvrtok zázračne išiel, a tento týždeň pondelok nič a ani dnes nič ..
To je stále to isté "námestie" - za komunistov Dimitrovovo, po premenovaní Predstaničné a dnes F. Liszta.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david1
Neviem či si zažil L34 vo vedení do Prievozu . Bola plná až za Drieňovú. Mne nemusíš písať o možnosti prestupov tie dobre poznám.
L5 má o 50% dlhšiu jazdnú dobu. To môžeš zrušiť aj L21 touto logikou. Veď DNV prestúpi na električky v Dúbravke.
Volná kapacita v električkách? Veď Dlhodielčania tvrdili, že bez L133 neprežijú lebo sa nedá dostať do električiek.