Reakcia na: Peon #195350:
Problem s meskanim 23 je ten, ze vyrovnavaci cas je 3 minuty, co je prilis malo na to, ze dana cesta rano trva ovela viac ako uvadza grafikon (napr. vecne zapchy na Hodoninskej->Lamacska cesta, takisto Janka Alexyho->Lamac), + kombinacia manualnej prevodovky na crepoch SOR B9.5mtrochu davnejsie skratili trasu 23 po Volkswagen, kde tym, ze nemusel ist az na Mlaku, mal 11 minut vyrovnavaci cas, vtedy 23 nemala ziadne meskanie, akonahle ju opat predlzili na Mlaku, tak vecne meska
dyspozytor
... vid konkretny priklad stanice Tvrdosovce na trati 130.http://www.railtrains.sk/modules/AMS/article.php?storyid=1118 V buducnosti sa uvazuje v tejto stanici o zastavke bez akejkolvek kolajovej spojky a preto tam teraz postavili "perspektivne" fungl novu stanicnu budovu...)
...dalsi priklad je tu nedaleko. Prelozka trate medzi Dev. Jazerom a Zohorom, jedna sa asi o 1500 m usek, tiez obrovske plytvanie bez vacsieho efektu... Vyluka mala byt skoncena do konca oktobra, teraz bola predlzena "na neurcito" - http://www.slovakrail.sk/sk/aktuality/pokracovanie-vyluky-na-trati-devinska-nova-ves-zohor.html
Piesocne podlozie sposobilo uz treti krat padnutie noveho oporneho muru, co samozrejme neumerne predrazuje a spomaluje celu stavbu- alebo zeby o to ide?
V tejto slovenskej dzamahirii nejde o spolocnost a jeho potreby, ale o potreby skupiniek, skupin, stran a goril... Preto sme tam, kde sme... Howgh...