Neviem to posudit z pohladu vodica, lebo som bus nikdy nesoferoval. Vodicovi nechcem nadavat, snazil som sa iba opisat situaciu...
Vodic aj urcite nebol zlomyselny, aj ked uz aj takeho som stretol ktory my otvoril dvere (stlacil som aj dopyt) a pred tym nez som sa pohol ich uz zase zatvoril, a urcite ma videl ked ze bus bol takmer prazdny...
Neviem ci by bolo mozne nainstalovat do busov zariadenia ktore zabranuju zatvoreniu dveri ked sa v priestore dveri niekto nachadza (vo Wiedni to maju aj v starych E-čkach)... System by mohli namontovat taky ze by sa pri vyradeni busu odmontoval a mohol pouzit v inom vozidle...
VLK: Osobne som nikdy nevidel 3-4rocne dieta jazdit samo v MHD (decko malo takmer biele vlasy, takze to ani nebolo ciganiatko)...
som si toho vedomý, ale tiež to niekto musí zaplatiť... kto a z čoho
jokl: 20 min. interval pre doplnkovú linku akou je 96 je dostatočný, rovnako môžeš prestúpiť zo 196 na Trnavskej, či musíš cestovať iba priamo? A auto môžeš nechať na parkovisku, je to len o tebe, ja napríklad auto nemám, pretože mať auto v BA je vyslovene hlúposť (BA je dostatočne dostupná s MHD a parkovanie je problém sám o sebe). Ak si iba občasný cestujúci, stačia papierové lístky, pre tých pravidelných je tu predplatný lístok...
stále len pindáš, ako sa nič nerobí, ale možno si si nevšimol aspoň tých pár krokov, ktoré sa podarili...
Lenže oni chcú presunúť zastávku ŽST Vinohrady o rušení zast. Vozovňa Krasňany tam niej žiadna zmienka. Skomplikuje sa prestup zo stanice Predmestie. Prestup zo Slovak lines detto. Pod tými mostami nieje miesto na zastávkové niky. Je to tak cca 4 roky čo komplet zrekonštruovali všetky zastávky a spojili ich SL+MHD v Gaštanovom hájiku.
Pri tej nedávnej rekonštrukcii,ktorú spomínaš vynechali nástupištia ,ktoré majú aj cez 40 rokov. Jedine vybudovali na ne výťahy,ktoré však nikdy nefungovali.
Error 0x007
Severnejšie stanicu to moc nemáš ako presunúť. Hned /cca.100m/ za priecestím z Nobelovou ul . sú odbočky na trate 120 a 130.No a hlavne teraz už stojí skoro novozrekonštruovaná budova stanice Predmestie a na rade sú nástupištia a nadchod ,ktorý je v katastrofálnom stave. Od nového GVD tam bude chodiť minimum vlakov. Smer trat 130 iba 1 skoro ráno. Čo mne osobne neprekáža pokial nepríde k nahusteniu spojov v špičke na 30 min.
Kandidátka Moncsa Benyová má vo volebných sluboch víkendovú dopravu zadarmo pre prímestské a-busy, nič s MHD tam nie je. Len aby sme sa nedostali do omylu? ...
Možno máš pravdu no,ked som išiel v aute premýšlaľ som dosť dosť dlho ..Ale čo je horšie,nekonečné zápchy,v ktorej už neprejde ani sanitka a ani iný záchranár,a dať ako taku šancu,aby ludia v meste vedeli,že sa fakt pre nich niečo robíí ))??Chodil som mhd,no kedže mám aj auto a nemožem ho nechať stále na parkovisku..Dpb nepozná niečo ako je dopravná karta,z ktorej sa mi odoberie len kredit za uskutočnené cestovné a po druhé nastupujem na zast.Hraničná a vystupujem na zast. vozovna Trnávka ..spoj linky 96 má 20min interval!Myslíš si,že je postačujuci??Alebo,ked netíham bud čakám,alebo kadejako ....už som šiel aj pešo,čo mi nevadí,no na toto mesto je tu kopec vecí nezmyselných.
bolo by logické zrušiť zast. pri vozovni po presune zast. ŽST Vinohrady, ale vďaka nášmu super plánovaniu je práve tá 4 roky po komplexnej obnove a je snáď jedna z najkrajších v BA ? Vôbec ten zámer presúvať zastávku pri ŽST ma nenadchol, čo bude potom s existujúcim obratiskom, resp. aj prestupmi na busy a pod., ako vraví aj david1???
nejdem sa hádať - ale snažím sa presadzovať heslo "nie tí druhí, ale ja"... pretože nejde vo všetkom hovoriť "ja nie, ale tí druhí to mali urobiť"
čo sa týka MHD za polovicu - má to viac rozmerov, ale ten základný ekonomický je, kto to zaplatí? Tvoj výrok mi pripomína výblev kandidátky na župana, ktorá chce dopravu cez víkend zadarmo, ale nikde som nenašiel, z čoho to bude prefinancované... napr. mesto na MHD dáva celú 1/4 rozpočtu = 53 mil.€ a to je iba prevádzka, obnova parku je v nedohľadne (resp. z úverov) a mesto na viac nemá (holt, musí zabezpečiť aj iné činnosti, ako smeti, osvetlenie, čistenie, zimná údržba, výtlky...)
Problém tohto mesta je aj ten, že tu sa dlho sníval sen o metre, vďaka ktorému úspešne všetko ostatné stagnovali či sa dokonca likvidovalo (trať na Štefánikovej). Z ďalších problémov vyberám rôznych aktivistov, policajtov a pod., vďaka ktorým viaceré projekty zhavarovali alebo sa nevedia pohnúť z miesta
pozývam ťa niekedy na kofolu, lebo sa mi nechce písať dlhé príspevky ?
No,ale na rozvoj mesta a dopravnej infraštruktury su tu iné mozgy a inak platené !! Predsa si vážne nemyslíš,že tu pár ludí niečo dokáže??Snád sa tu vidí,že mesto ako také sa rozrastá už roky a vidiek k tomu!!A potom,ako by mali ludia v sučastnosti cestovať,ked sa im nič neulahčilo to už vážne s ničím nepomohlo!!Chcel by si žiť na vidieku a dochádzať takou nezmyselnou dopravou ??Ved sa pozri,čo urobil v prípade železničnej dopravy štatny dopravca a sukromny ??Snád sa niekto prebudí ..kludne by mohla pondelok a piatok MHD za polovicu aspon aby sa zápchy stratili z mesta ..Akože je rok 2013.. nie rok 1990....to už molo niečo zmeniť!!
skús si to za volantom potom súď...
ja to poviem takto - často sa mi stáva, že napr. posledne na 14 minút zmeškanej L75 na zastávke Nemocnica Ružinov chcel starší pár vystúpiť z Karosy B741NGST zadnými dverami, o čom som ako vodič nevedel (viacero ľudí stálo vo vozidle a blokovalo výhľad). Po zastavení vozidla prebehol výstup a nástup cestujúcich v trvaní 11 sekúnd, kde keď už nikto nenastupoval ani nevystupoval (nutné podotknúť, že v kĺbovom vozidle ka si staneš na prvý schodík, prekryjú ťa sedadlá a vodič ťa nevidí ani vo vnútornom ani vo vonkajšom zrkadle), dal som zvukové znamenie v trvaní 2 sekundy a následne zatváranie dverí, z ktorých (zadných) vyskočil dedko... vozidlo som odbrzdil, ale na krik zo zadu (sledoval som či sa niečo nebude diať) som opätovne zastavil a otvoril dvere - a vystúpila babka... nuž, a samozrejme bol som úplný debil, hoci ak sa vo vozidle nachádzajú osoby, ktoré potrebujú dlhší čas na výstup, majú zvukovým znamením pred zastávkou (rovnako ako kočíky či vozíčkari) upozorniť vodiča na túto skutočnosť - najmä ak ich vodič nemá šancu vidieť... každý však pozná výhradne svoje práva, ale nie povinnosti...
k tebou popísanej udalosti - často krát sa stáva, že menšie deti cestujú samé a ešte častejšie, že po stlačení zvukového znamenia rýchlo vyskočia medzi zatvárajúcimi sa dverami... mal by vodič aj vtedy čakať, či náhodou s deckom niekto nejde?
Tak ja dufam ze po presune ZST Vinohrady zastavku Voz. Kraksnany zrusia. Kazdopadne, je to imho zlepsenie, ale dufam ze poriadne spravia prestup bus-tram..
Dobre by bolo keby sa stanica predmestie posunula tiez ako elektrickova zastavka dalej na sever a dalo by sa prejst nadchodom priamo na nastupistia ZŠT Vinohrady... V tom pripade by Predmestie mohli premenovat na Vinohrady a bola by to jedna velka stanica...
Nastupistia pre busy by mohli tiez posunut pod trate a mohli by odtial priamo a bezbarierovo vytahmi vytvorit pristup k nastupistiam...
Drama na L206/? #6626) na zastavke Špitalska -> AS MN o cca. 16:20 :
Trolejbus zastavil a starsia pani s mladym dietatom (3-5 rokov) chcela vystupit, keby som nestlacil dopyt tak by ani nestihli vystupit. Male decko vyskocilo von z busu, starsia pani sa pomaly suchtala po schodoch dole ked zrazu vodic zatvoril dvere??...
Trolejbus odisiel zo zastavky, male decko plakajuc bezalo za busom, starsia pani kricala nech vodic zastavi, ale kedze to bol klbak a bola uplne vzadu beusak samozrejme nic nepocul... Aj vlci sa pripojili ale to nepomohlo...
Pani dobehla dopredu a za chvilku vodic zastavil tesne pred zakrutou (kde zacina Ondrejsky cintorin), pani potom vystupila a bezala za dietatom... Cestujuci potom tiez este nadavali na vodica...
Neviem ci vodic nevidel, alebo bol slepy(☠) ba dokonca bol zlomyselny ale fakt si mohol domysliet ze ked trojrocne dieta vystupi urcite nejde samo??...
tu sa len natíska otázka: "a čo pán preto urobil?"
pretože tu keď je aj snaha, obvykle je niečím brzdená a veľmi ťažko sa presadzujú zmeny... zázrak je v podobe schválených materiálov, generelu a v tom, že sa začína postupne meniť myslenie v oblasti cyklo a verejnej hromadnej dopravy... nerobím si ilúzie, len častokrát množstvo kritikov a aktivistov robí presný opak napomáhania veci... na druhú stranu oceňujem snahu veľkého počtu ľudí, bez ktorých by sme to možno dávnejšie vzdali
Okrem známych projektov ma zaujalo plánované presunutie zastávky električiek ŽST Vinohrady medzi mesti trati 120,130. Podla mňa ,keď už presúvať tak zastávku vozovna Krasňany.
Takto rozbiju prestupný terminál Vinohrady pre stanicu Predmestie/bude vyzerať velmi dobre aspoň zvonka/,Slovak Lines a expresných liniek 75,59. L7 by sa asi chodila otáčať do vozone.
Naše trolejbusy sa nevyrábali už týždne pred vyhlásením verejného obstarávania? ? Lebo autobusy pre Koši(Raši)ce už boli v hojnom počte vo výrobe ešte pomaly ani samotné Košice netušili, že nejaké verejné obstarávanie vyhlásia ? To bude asi tým, že my nemáme primátora priamo zo SMERu, ale len nezávislého s nenápadnou podporou SMERu ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Error 0x007
Nastupistia pre busy by mohli tiez posunut pod trate a mohli by odtial priamo a bezbarierovo vytahmi vytvorit pristup k nastupistiam...