Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: eripmav #195138:
S tvojich prispevkov mam taky pocit ze podporujes chudacikov ciernych pasazierov, by mozno si aj sam jeden. Dufam ze sa zmenia zakony tak aby mali revizori pravo "rozdavat"...
Reakcia na: MatejBA #195148:
DPB sa zásadne ako prvých zbavuje vecí, ktoré prinášajú zisk a necháva si iba stratové, tak sa nečuduj 😉
Reakcia na: TeBeCe #195147:
Lokomat ma nejaku na prenajom, ked sa idu zbavovat?
Reakcia na: Andy #195143:
Minimálne jeden bol teraz ráno prevezený z Krasňan na Trnávku..
Reakcia na: Andy #195143:
Prišli zgenerálkované len sa upravia aby mohli jazdiť na našej sieti kvôli DU.
Reakcia na: Quakeman #195101:
A budú sa u nás generálkovať, alebo budú jazdiť také ako došli? ?
Reakcia na: irizar #195141:
A bod tretí: aspoň by vykazovali nejakú prospešnú činnosť okrem nasadzovania papúč pre FEIkou
Reakcia na: eripmav #195138:
Toto len potvrdzuje to čo ja hovorím už dávno - že za súčasnej legislatívy, keď sú revízori v podstate bezzubí, by revíziu lístkov mala robiť mestská polícia, alebo aspoň by mestapák mal byť pri každej revízií prítomný. Jednak má všetky potrebné právomoci a jednak by vedel zasiahnuť v prípade že sa situácia takto zvrhne - bo esbéskár ako obyčajný civil je skôr na smiech. To by potom šuhajko dostal pekne po zásluhe po držke obuškom a ešte by aj bol stíhaný za napadnutie verejného činiteľa.
Reakcia na: BigMac #195137:
"Prestoj zlikvidovaný asi za 10 minút aj s príchodom nehodárov, ktorí boli vtedy jediná dvojčlenná dispečerská posádka."

Dík za info. Čo sa dispečerov týka, teraz je to ako inak? Oblastní sú naďalej po jednom, či nie?
Reakcia na: eripmav #195138:
nezbili v ramci nutnej obrany ? ? ?
Doktor prav Mr. Eripmav uz si prisposobuje aj paragraf o nutnej obrane ?

ries si svoje svedomie ohladom jazdy na cierno niekde inde, tu uz na teba nie je nikto zvedavy...
http://tivi.azet.sk/video/1844309/hystericka-hadka-zeny-s-revizormi-v-mhd-jej-priatel-si-to-s-nimi-vybavil-rucne-strucne-a-bolo-po-probleme.html

ak je v CR obdobna legislativa ako u nas, tak to je na trestne oznamenie a cudujem sa ze tych zamestnancov dopravneho podniku nezbili v ramci nutnej obrany...
Reakcia na: Peon #195120:
Stalo sa niekoľkokrát, najznámejšoí bol Vincov zabudnutý voz, keď pred zváračákom smer mesto namiesto elektriky rozpojil na 2xT6A5 mechaniku, odpálil s prvým vozom preč a pot ho zalial, keď sa na Nám. SNP/ Hurbanovom nám./Obchodnej pozrel do zrkadla, či to ide za ním cez výhybku. Nešlo.

Osobne som videl, keď sa v zastávke Botanická záhrada rozdrapila 7749+50 na ktorej delenej 1/?, asi pred 10-12 rokmi. Vtedy to bol vcelku slušný hrkotáč, búchali o seba vozy, hlavne pri zastavovaní. Súprava normálne zastala v zastávke, po výstupe a nástupe vodič odzvonil, zavrel dvere a spáchal rozjazd smer Lafranconi. Odišiel však len 1.voz. V momente rozjazdu sa prejavil starý lom materiálu čapu spriahadla, ten povolil, gravitáciou vypadol do koľaje, 1.voz odišiel síce bez zadnej kuplovačky, ale zato s vytrhnutým káblom. Druhý tam zostal stáť, stíchnutý, zhasnutý, so zavretými dverami a jednou kuplovačkou naviac v mieste, kde obvykle stoja druhé vozy prvej súpravy. Odovza vodiča bola vcelku rýchla, došiel na to podľa toho, že 2.zberač nehlásil stratu 600 V pod najbližšou, asi 350 m vzdialenou sekciou. Keďže pri tom rozdrapení kábla sa nič nepodarilo vyskratovať, tak po príchode dispečerstva prvý voz normálne dokončil svoju poslednú jazdu na stanicu a druhý odišiel taktiež po svojich a vlastnou silou ovládaný dispečerom z bývalého zadného, vtedy už riadiaceho stanovišťa. Prestoj zlikvidovaný asi za 10 minút aj s príchodom nehodárov, ktorí boli vtedy jediná dvojčlenná dispečerská posádka.
Reakcia na: Peon #195128:
Čeľusťová. Žiadna iná, len čeľusťová. Pokiaľ je nastavená, ako má byť, postačuje so slušnou rezervou. Pokiaľ nie (zápis v knihe: slabé čb, v kopci cúva) môže byť veselo. Veľmi veselo, hlavne v najbližšej súprave po spáde...
Reakcia na: Pe67 #195131:
Kam chodíš na tieto polopravdy? Prečo by mal druhý voz zostať bez 600V? Roztrhnutím kábla viacnásobného riadenia príde k stiahnutiu zberača? Alebo k vypnutiu meniarne / úseku?

ČB síce zavrú, ale zavrú v dôsledku straty riadenia, trolejové napätie s tým nemá nič spoločné, netrep nezmysly.

U 2xT6 sa po roztrhnutí aktivuje záchranná brzda, teda EMgB+KB+Zv, PAS-y musia byť mimo polohy "S". Prevádzkové nastavenie je v 1.voze v polohe "Z", 2.voz "P".

Nabudúce poprosím nepísať drísty držiteľov inštruktorských preukazov, ako sú páni Štefan S., Karol Š. a Pavel G., ktorí sa tiež vyznačujú tým, že len tušia, ako to v tej tramvaji funguje. Tušenie jedného z nich sa doteraz prejavuje na technickom stave vozového parku PET. Hovno tomu rozumel, ale mudroval viac ako MUDr. Hilda Múdra a najdôležitejšie boli nálepôčky na vonkajšej strane vozovej skrine.
Reakcia na: VLK #195133:
Len dúfam, že sa bude riešiť (nepamätám si všetky návrhy čo boli) aj nejaké prepojenie radiál... lebo stačí jedna nehoda/výluka... a je celá radiála mimo.
Reakcia na: ivanbuto #195108:
čo sa týka generelu, preveruje potreby obyvateľstva z hľadiska mobility a tým zmysluplnosť toho-ktorého riešenia dopravy...

trasa električky na DH by mala byť presne tak ako popisuješ: Dunajská - Mlynské Nivy (za BC Apollo v zelenom páse - vyhradený koridor) - Bajkalská (popod D1 pravdepodobne v mieste dodnes existujúcej vlečky) - Slovnaftská - Kazanská, ale úplne presná poloha trate bude ešte predmetom štúdie

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.