Reakcia na: AAA #193675:
tiez si myslim, ze ak by bolo cestovanie nacierno len priestupkom, bez zmluvnej pokuty alebo prirazky pre DPB,
tak by skoncila kontrola ciernych pasazierov tam kde napriklad kontrola nelegalneho parkovania...
cize tento aktualny civilny model kontroly nie je zly,
ale vzhladom na to ze nemozno sa tvarit ze nespolupraca a nutne nasilne riesenie neexistuje, treba tam pridat aj prvky ktore toto budu moct umoznovat, a to su len prvky z trestneho alebo priestupkoveho prava...
eripmav
podpisanie uznania dlhu je nie ze dobry napad, ale elementarna nevyhnutnost...
to su ludia myslite ze DPB je jediny kto ma problem s vymahanim pohladavok za poskytnute sluzby???
bud sa dana vec presunie do roviny priestupku, kde ide o uradny postup podla prislusnych zakonov, alebo inak ide o obycajnu pohladavku akych maju podnikatelia po slovensku desattisice...
nase pravne oddelenie by sa nejakej udajne poskytnutej sluzbe kde nemame ID klienta a jeho podpis na uznani dlhu ani nezaoberalo... samozrejmostou je uznanie dlhu v niekolkych svetovych jazykoch!
zaujimave ze pravna kancelaria DPB sa zaobera... podla mna to nemoze nikde prejst, ak by druha strane chcela a mala trochu pravnej snahy...
dalsi problem je system slovenskeho prava, kde nedoruceny platobny rozkaz nadobuda pravoplatnost, co je nepredstavitelne a tiez napadnutelne na europskych instituciach... ale to uz naozaj nie je problem DPB...