Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: milan.miskove #193350:
Ak spomínate, že kedysi sa na linke 96 vyskytoval autobus 4901 a teraz nie, problém je v jej vypravovní. Dopravný podnik má 3 vozovne. Predtým platilo, že jedno poradie vypravovala Petržalka a v ne je tento autobus a aj ďalších 40 rovnakého druhu. ďalšie 3-4 autobusy vypravovala vozovňa Jurajov dvor, ktorí má zase spomínané SOLARISY. Potom sa rozhodlo, že už Petržalka na túto linku nebude vypravovať nič a už všetko preto dáva vozovňa Jurajov dvor. Tu však veľa alternatív na kapacitnejšie autobusy nie je. Táto vozovňa má približne 60 vysokopodlažných KAROS (ktoré navyše majú viac ako 20 rokov) a len 12 nízkopodlažných vozidiel SOR. Tento druh autobusov môžete vidieť na letisku na linke 61. Takže problém je v nedostatku 18m nízkopodlažnýchj autobusov vo vozovni, ktorá túto linku vypravuje. Zmena je možná najskôr možno o 2-3 roky, pretože DP chce vyhlásiť tender na jeseň na asi 100 autobusov, ktoré by okrem iných nahradili aj spomínané KAROSY. Potom bude väčšia šanca na kapacitnejšie nízkopodlažné autobusy na linke 96. Ak si zase najaké neuchmatne vozovňa Trnávka, ako sa to už viackrát stalo.
Reakcia na: jozefzba #193395:
V dnešnej ekonomike je kopa ľudí čo pracujú v zahraničí ak si pán nevšimol. Nehovoriac o tom že letecké zájazdy, zvlášť tie z odletom z BA nie sú ani zďaleka také drahé, aby si ich priemerne zarábajúca rodina nemohla dovoliť...
Reakcia na: Ike #193398:
Ale my tu nediskutujeme o cenach turistickych listkov 🙂
Reakcia na: Ike #193399:
Tak ja som tam bol so skupinou ľudí a keď si pýtal už asi 8my ten celodenný lístok slovami doslova citujem" Jeden ten za tisícšesťstopäťdesiat si prosím".. tak presne vedela čo má dať, aj napriek zjavnej jazykovej bariére.. ? ? ?
Reakcia na: Ike #193398:
Išli načas a boli čisté. Mne to ako turistovi stacilo. Nemam pocit že by to bolo vela. Taxík by bol drahý, autom sa pokojne zaparkovať nedá a je to drahé a jednorazové lístky by som preplatil. To vsetko na mna zanechalo dobrý dojem. Negatívom bola žiadna znalosť svetového jazyka
Ja len skromne poviem, že pri poslednej návšteve budapešti som si turistický lístok v hodnote 1650 forintov co je asi 6 euro kúpil. A nechýbalo tomu nič. Rozhodne sa to oplatilo. Vozidlá boli aj staré aj vysoko podlazne ale
Reakcia na: 810zssk #193396:
To je skôr skvostný príklad závistlivého slováka.
Reakcia na: jozefzba #193395:
Skvostny pohlad, uplne v duchu preferencie MHD. Napadlo ta, ze na to letisko necestuju len Slovaci, ale aj turisti co prisli do Bratislavy? A ze lietadlom sa necestuje len na dovolenku, ale aj z kvanta dalsich dovodov?
Pekny den.
Zrejme vas trapi doprava na letisko. Podla mna, ked niekto ma na drahu dovolenku do zahranicia, moze sa odviest taxikom na letisko. V dnesnej ekonomike je vacsina z nas cez dovolenku doma.
Jozef
Reakcia na: eripmav #193392:
2 zastávky pred letiskom je taká zastávka čo sa volá "Fatruny".. ona je síce preslávená kvôli bezdomovcom, ktorí majú v jej blízkosti ubytovňu, ale v jej pešej dostupnosti sídli celá rada firiem, niektoré vôbec nesúvisiacich s leteckým priemyslom, rôzna administratíva s veľkým počtom zamestnancov o kúsok ďalej je predajňa nábytku, mnoho záhradiek..
Uznávam, pre nich je ten 8 minútový interval na linke 61 v rannej špičke luxus.. ten je potrebný po Avion a na letisko by kapacitne postačoval každý druhý spoj... ale poznámky v cp linky Hlavná Stanica - Letisko a jej interval 16 minút. to by bolo také slovenské...
Reakcia na: eripmav #193392:
Ak si si nevsimol, 61 a 96 maju po trase X dalsich bodov ktore ich zaplnia a v prevaznej vacsine trasy su naplnene. Kdezto tvoja specialna linka by sluzila len pre vlky na LETISKO.

Ved ja netvrdim, ze turista ma nieco postrehnut (hoci minimalne ten vyrazny cenovy rozdiel asi predsalen postrehne), ja len hovorim ze ide o komercne linky ktore NEPREVADZKUJE mesto, teda je blbost tu vykrikovat ze mesto taku linku neprevadzkuje a inde udajne hej (hoci priklad akosi nevies uviest).
Reakcia na: 810zssk #193388:
4,5eur za celodenny listok...
ako som predpokladal, DPB predpoklada ze ten turista nebude robit nic ine len sa hore dole prevazat z dubravky do race a z cunova do devina a potom do podunajskych biskupic...
ak si kupi turista celodenny listok za 4,5e tak DPB podla mna na nom zarobil aj bez dotacii... jedine ze by sa vozil ako som vyssie spomenul... ale to on asi nebude... za 4,5e by sa totiz vedel odviest aj taxikom kam potrebuje, keby vedel ako na to... ale on nevie... tak mu treba, ze...

suhlasim ze problem moze byt neuzivenie linky...
ale potom mi je zahadou co tam robi linka 96 a 61 rano s intervalom aj do 10 busov za hodinu...
zahada...
to nikomu nevadi ze tam rano v spicke vozia 96+61 vzduch s celkom slusnym intervalom??? v spicke!!!

ok, mozno su to komercne linky, ale turista nic nepostrehne, dopravca je plne integrovany v informacnych materialoch aj v tarife... ale mam pocit ze v NY to je mestsky dopravca, uznavam ze napriklad v LA nebola doprava na letisku ziadna, ale tam sa proste predpoklada ze clovek pojde autom alebo taxi, to je mesto aut... Cinske letiska, tam podla mna je vsetko statne, aj sa to tak tvarilo...
Reakcia na: eripmav #193386:
"ukoncit sucasne linky na letisko v Avione a zaviest linku Letisko - ASMN - centrum (napriklad namestie SNP) - Hl. stanica"

A zamestnanci letiska a okolitých skladov ti pošlú hromadnú ďakovnú pohľadnicu... a ja ako občasný cestujúci by som mal cestu na letisko časovo tak dlhú (zachádzka a biedny interval), že by som naň mohol ísť aj pešo. ?
Reakcia na: eripmav #193384:
Zasa trepeš. Tak napríklad:
"zaujimave ze vo vacsine letisk tie linky prevaduzkuje mesto"
Napr. vo Viedni nie, existuje S-bahn, nejaké prechádzajúce regio linky a komerčné letišné.

"typicky koncept zo zahranicnych letisk je specialna linka na letisko, i pomerne kratka, ktora ma specialnu tarifu, a listok na nu je zaroven celodennym na celu siet"
Vo Viedni nie je, v Prahe a Dubline čiastočne (linka áno, ale lístok platí len na nej), Berlín-Tegel nie je, v Stuttgarte len S-bahn a lokálne bus linky...

"v BA by pokojne mohol listok stat 5 eur..."
Mohol, a vozil by si sa ty, irizar a možno ešte 5 ďalších turistov z každého letu.

"koncit na letisku linky pre domacich je hlupost..."
Takže v Prahe sú to linky 119, 179, Berlín-Tegel 109, 128 (tuším aj X9)...

"linka na trase letisko - ASMN - Hl.st., s cenou 5 eur, pricom v cene by bol celodenny listok by sa neuzivila?"
Možno by sa uživila, akurát či je ten 50 centový príplatok za osobitnú linku práve to, čo by pokrylo zvýšené náklady na jej prevádzku.
Reakcia na: eripmav #193386:
"ale zase kto pride lietadlom ocakava a je zvyknuty cakat aj tu hodinku, co uz..." - To myslis vazne?
Reakcia na: eripmav #193384:
Ked mi chces tvrdit ze vacsinu letiskovych expresov prevadzkuju mesta tak mi pls. najdi prislusne priklady. Pozor, to ze linku jazdi ten isty dopravca co MHD neznamena ze linku prevadzkuje mesto. Vacsinou ide o KOMERCNE linky.

"koncit na letisku linky pre domacich je hlupost..." - Ano, ale len v pripade ak letisko samo o sebe generuje dostatocny dopyt na linku. To nie je pripad Bratislavy, tu by ti ta specialna linka vozila vacsinu dna vzduch.

"linka na trase letisko - ASMN - Hl.st., s cenou 5 eur, pricom v cene by bol celodenny listok by sa neuzivila?" - Ak bezne denny listok stoji 4,50 eur, cena za takuto dopravu by bola 50 centov. Nie, neuzivila, to ma od nakladov hodne daleko.
Reakcia na: irizar #193385:
no neviem, s nákupom u vodiča mám vždy viac problémov ako s automatom ? obvykle vodiči nie sú nejak extra jazykovo vybavení a úplný extrém to bol v Grécku, kde aj nápisy sú v tej ich čudnej abecede (nehovoriac o takmer nepoužiteľnom informačnom systéme)
Reakcia na: eripmav #193384:
ukoncit sucasne linky na letisko v Avione
a zaviest linku Letisko - ASMN - centrum (napriklad namestie SNP) - Hl. stanica
by bolo velmi zaujimave...
aj tak tie linky teraz na letisko su vacsinou prazdne...
interval na BA pomery by zrejme bol velmi ubohy, 30 - 60 minut + podpa potreby navyse,
ale zase kto pride lietadlom ocakava a je zvyknuty cakat aj tu hodinku, co uz...
cena 5eur minus to ze v cene bude celodenny listok (turisti to ale urcite zneuziju, listok predaju alebo sa budu vozit po vsetkych linkach, DPB sa urcite bude obavat...) by mohla aj pokryt naklady...
Reakcia na: 810zssk #193380:
Pokial mám hovoriť za lety ktoré používam ja, tak áno, zaplatia vrchovato. Verím tomu že dokonca aj grošom smrdiace jedince čo doletia ryanairom sa radšej plesnú po vrecku ak sa odvezú pohodlne a priamo. Už len nákup lístkov priamo u vodiča s možnosťou platenia kartou namiesto šaškovania s automatmi by urobil svoje...
Reakcia na: 810zssk #193380:
zaujimave ze vo vacsine letisk tie linky prevaduzkuje mesto...
kde nie?
typicky koncept zo zahranicnych letisk je specialna linka na letisko, i pomerne kratka, ktora ma specialnu tarifu, a listok na nu je zaroven celodennym na celu siet...
v BA by pokojne mohol listok stat 5 eur...
koncit na letisku linky pre domacich je hlupost...
linka na trase letisko - ASMN - Hl.st., s cenou 5 eur, pricom v cene by bol celodenny listok by sa neuzivila?
ak nie, tak mozme letisko zavriet... a vyhlasit za polne nakladne letisko a zabudnut nan...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.