Reakcia na: eripmav #193392:
Ak si si nevsimol, 61 a 96 maju po trase X dalsich bodov ktore ich zaplnia a v prevaznej vacsine trasy su naplnene. Kdezto tvoja specialna linka by sluzila len pre vlky na LETISKO. Ved ja netvrdim, ze turista ma nieco postrehnut (hoci minimalne ten vyrazny cenovy rozdiel asi predsalen postrehne), ja len hovorim ze ide o komercne linky ktore NEPREVADZKUJE mesto, teda je blbost tu vykrikovat ze mesto taku linku neprevadzkuje a inde udajne hej (hoci priklad akosi nevies uviest).
eripmav
ako som predpokladal, DPB predpoklada ze ten turista nebude robit nic ine len sa hore dole prevazat z dubravky do race a z cunova do devina a potom do podunajskych biskupic...
ak si kupi turista celodenny listok za 4,5e tak DPB podla mna na nom zarobil aj bez dotacii... jedine ze by sa vozil ako som vyssie spomenul... ale to on asi nebude... za 4,5e by sa totiz vedel odviest aj taxikom kam potrebuje, keby vedel ako na to... ale on nevie... tak mu treba, ze...
suhlasim ze problem moze byt neuzivenie linky...
ale potom mi je zahadou co tam robi linka 96 a 61 rano s intervalom aj do 10 busov za hodinu...
zahada...
to nikomu nevadi ze tam rano v spicke vozia 96+61 vzduch s celkom slusnym intervalom??? v spicke!!!
ok, mozno su to komercne linky, ale turista nic nepostrehne, dopravca je plne integrovany v informacnych materialoch aj v tarife... ale mam pocit ze v NY to je mestsky dopravca, uznavam ze napriklad v LA nebola doprava na letisku ziadna, ale tam sa proste predpoklada ze clovek pojde autom alebo taxi, to je mesto aut... Cinske letiska, tam podla mna je vsetko statne, aj sa to tak tvarilo...