Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sommelier #193276:
Však sa kupujú vozidlá s počítadlom cestujúcich 😃 a v iných to má byť tiež
Reakcia na: Sommelier #193276:
Určite súhlasím, toto by bolo ideálne riešenie. V podmienkach DPB (a Bratislavy) by som za úspech ale považoval aj to, keby hlásenie prehlušilo aspoň hluk produkovaný samotným vozidlom ? a začať napr. so 7777, dnešná osobná skúsenosť ?
Už dlhší čas aspoň na hlavnej stanici je hlásenie vlakov linky S20 ako kedysi.

už to nepovie osobný vlak linky S20 smer
ale len osobný vlak smer

Rovnako aj na tabuliach to už nepreblikuje pri kategórií vlaku medzi Os a S20 ale len Os
Reakcia na: Peter6607 #193290:
co stym ma vodic...
Išiel som sa previesť v 7839, ako dostala novú reklamu a musím pochváliť vzhľad vozidla. Pekná zelená farba mu sekne. Pán vodič si asi musel dať výrazne záležať ?
Reakcia na: Marek1978 #193284:
škoda že to nemá päť dverí inak je to super
presuvam zacatu temu o zmysluplnosti projektov EU zo vcerajsieho dispecerskeho fora...

ad Petto #143820 - osobne povazujem predlzenie vedenia v Ruzovej doline k Lidlu za absolutny nezmysel a plytvanie peniazmi, neviem, koho to bol vymysel, jedine pozitivum tohoto projektu, je to, ze to zaplati EU, aj ked mesto a DP musi podla pravidiel nieco prispiet

ad prepojenie slucky na DD s ostatnou trolejovou sietou - osobne to vidim velmi zle, lebo v mizerii, v ktorej je DP, sa peniaze urcite na to nenajdu, jedine naozaj vymysliet projekt, ktory zacvaka EU

ad prepojenie Hrobonky a Prazskej - na jednej strane "vyhodenie" penazi, na druhej strane dva plusy:
- znizenie poctu jalovych km pri dojazdoch niektorych liniek
- rekonstrukcia vedenia vo vozovni, na ktore by sa urcite peniaze nenasli(ak som spravne pochopil, ze to bolo sucastou tohoto projektu)
Reakcia na: Petto #193283:
Pri predstavení EBN sa povrávalo, že pri prechádzaní na EURO 6 SOR možno predstaví nový vzhľad. Daná fotografia teda dokumentuje, že to najskôr pravda nebude. I keď možno len používajú krytie ako automobilky, že novú techniku testujú na starej karosérií a potom predstavia aj novú karosériu i keď o tom veľmi pochybujem. ?
Reakcia na: Petto #193285:
ktovie, aka cena.
Reakcia na: Marek1978 #193284:
Paradne vozitko.
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=11016&secid=1

vyzera dobre a v klbe velky priestor, takisto ulicky vyzeraju sirsie.
Reakcia na: luky133 #193282:
To mas odkial ? Ak mas na mysli ten facelift na novom EBN 8,5. Tak ten este ani nemal byt aplikovany na iny rad - na NBčka. Ci sa mylim ?
Tak trolejbusy budú najskôr v starom vzhľade nakoľko je toto vraj prototyp NB 12 Euro 6: http://www.k-report.net/discus/obrazky/32/35/863235.jpg
Jediné čo z boku pribudlo je vetracia mriežka pri motore.
Reakcia na: anbis #193272:
Bohuzial, odpoved na tvoju zaverecnu otazku je "nie, nevadi". DPB ma informovanie na haku dlhodobo na vsetkych urovniach
Reakcia na: Error 0x007 #193275:
Cena udrzby je znama a uvedena v podpisanej zmluve aj s rozratanim na jednotlive polozky. Teda aspon u t-busov. Elektricky som az tak necital ale bude to podla mna rovnako.
Reakcia na: Mischo1 #193278:
To je len taky odrb,aby dostali viac bodov v tendri. Realne je to presne ako vravis len o 4 miesta pre sediacich menej v 30 Tr s APU. Samotny agregat ma cca 2 tony. Cize ked to plne nalozis ludmi, tak podla mna skelet SOR sa rozpadne.
Mozte mi niekto povedat aky je rozdiel v obsaditelnosti medzi 30tr bez APU a 30tr s APU, kedze je tam rozdiel 34 ludi a ja som videl iba motorovu vezu medzi 3-4 dverami namiesto 4 sedadiel. Sa mi to trochu zda byt velky rozdiel oproti klasickemu trolejbusu 30tr v celkovom pocte miest... dik
Reakcia na: Error 0x007 #193263:
Tá možnosť by ale bola na dve veci.. Na Trnavské mýto by z Račianskej od Pionierskej mohla po telese predmetnej železničnej trate jazdiť električka, kde by sa napojila na všetky smery a prípadne by mohla po Karadžičovej pokračovať na Nivy a ďalej. Takto by sa pomohlo nielen prestupujúcim z vlaku na Vinohradoch (nech si potom tie vlaky prípadne ukončujú na tom zrekonštruovanom Predmestí keď tak veľmi chcú), ale aj cestujúcim z Rače s priamym spojením s Trnavským mýtom. Ak tam totiž budú chodiť vlaky, tak v nich bude mojim odhadom menej ako 20 % spokojných, ale hlavne viac ako 60% nespokojných a možno tak 20% tých čo im to bude cca jedno.. Je to veľmi slabá bilancia sama o sebe a ešte to zavŕšiť ďalším zdržiavaním s rozpájaním a spájaním v Rači ?
Reakcia na: anbis #193272:
Tam je blbé to, že hlásenie je počuť rozdielne pri rôznych úrovniach obsadenia vozidla a okolitého hluku, takže akosi univerzálne sa to nastaviť ani nedá. Úplne potichu (alebo úplne nepríjemne nahlas ako som naposledy zažil v jednej K2S) by to samozrejme byť nemalo, ale v niektorých mestách afaik majú možnosť hlasitosť nastavovať vodiči podľa obsadenosti vozidla a pod.. Lebo pri jednej hlasitosti to síce môže byť väčšinu času akurát, ale v rôznych podmienkach to bude buď nahlas alebo potichu a s tým sa veľa urobiť nedá.
Kedy sa bude vediet kolko stala bodovana udrzba na trofle/eliny? To az vtedy ked si ju DP (ne)objedna? Lebo ked to bude 1 cent ...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.