Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #193283:
Pri predstavení EBN sa povrávalo, že pri prechádzaní na EURO 6 SOR možno predstaví nový vzhľad. Daná fotografia teda dokumentuje, že to najskôr pravda nebude. I keď možno len používajú krytie ako automobilky, že novú techniku testujú na starej karosérií a potom predstavia aj novú karosériu i keď o tom veľmi pochybujem. ?
Reakcia na: Petto #193285:
ktovie, aka cena.
Reakcia na: Marek1978 #193284:
Paradne vozitko.
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=11016&secid=1

vyzera dobre a v klbe velky priestor, takisto ulicky vyzeraju sirsie.
Reakcia na: luky133 #193282:
To mas odkial ? Ak mas na mysli ten facelift na novom EBN 8,5. Tak ten este ani nemal byt aplikovany na iny rad - na NBčka. Ci sa mylim ?
Tak trolejbusy budú najskôr v starom vzhľade nakoľko je toto vraj prototyp NB 12 Euro 6: http://www.k-report.net/discus/obrazky/32/35/863235.jpg
Jediné čo z boku pribudlo je vetracia mriežka pri motore.
Reakcia na: anbis #193272:
Bohuzial, odpoved na tvoju zaverecnu otazku je "nie, nevadi". DPB ma informovanie na haku dlhodobo na vsetkych urovniach
Reakcia na: Error 0x007 #193275:
Cena udrzby je znama a uvedena v podpisanej zmluve aj s rozratanim na jednotlive polozky. Teda aspon u t-busov. Elektricky som az tak necital ale bude to podla mna rovnako.
Reakcia na: Mischo1 #193278:
To je len taky odrb,aby dostali viac bodov v tendri. Realne je to presne ako vravis len o 4 miesta pre sediacich menej v 30 Tr s APU. Samotny agregat ma cca 2 tony. Cize ked to plne nalozis ludmi, tak podla mna skelet SOR sa rozpadne.
Mozte mi niekto povedat aky je rozdiel v obsaditelnosti medzi 30tr bez APU a 30tr s APU, kedze je tam rozdiel 34 ludi a ja som videl iba motorovu vezu medzi 3-4 dverami namiesto 4 sedadiel. Sa mi to trochu zda byt velky rozdiel oproti klasickemu trolejbusu 30tr v celkovom pocte miest... dik
Reakcia na: Error 0x007 #193263:
Tá možnosť by ale bola na dve veci.. Na Trnavské mýto by z Račianskej od Pionierskej mohla po telese predmetnej železničnej trate jazdiť električka, kde by sa napojila na všetky smery a prípadne by mohla po Karadžičovej pokračovať na Nivy a ďalej. Takto by sa pomohlo nielen prestupujúcim z vlaku na Vinohradoch (nech si potom tie vlaky prípadne ukončujú na tom zrekonštruovanom Predmestí keď tak veľmi chcú), ale aj cestujúcim z Rače s priamym spojením s Trnavským mýtom. Ak tam totiž budú chodiť vlaky, tak v nich bude mojim odhadom menej ako 20 % spokojných, ale hlavne viac ako 60% nespokojných a možno tak 20% tých čo im to bude cca jedno.. Je to veľmi slabá bilancia sama o sebe a ešte to zavŕšiť ďalším zdržiavaním s rozpájaním a spájaním v Rači ?
Reakcia na: anbis #193272:
Tam je blbé to, že hlásenie je počuť rozdielne pri rôznych úrovniach obsadenia vozidla a okolitého hluku, takže akosi univerzálne sa to nastaviť ani nedá. Úplne potichu (alebo úplne nepríjemne nahlas ako som naposledy zažil v jednej K2S) by to samozrejme byť nemalo, ale v niektorých mestách afaik majú možnosť hlasitosť nastavovať vodiči podľa obsadenosti vozidla a pod.. Lebo pri jednej hlasitosti to síce môže byť väčšinu času akurát, ale v rôznych podmienkach to bude buď nahlas alebo potichu a s tým sa veľa urobiť nedá.
Kedy sa bude vediet kolko stala bodovana udrzba na trofle/eliny? To az vtedy ked si ju DP (ne)objedna? Lebo ked to bude 1 cent ...
Reakcia na: AAA #193267:
Jasnéééé, ja prídem cez celú Európu bez zastavenia, v Kútoch to ráno o šiestej zapichnem, lebo začala špička, o desiatej sa presuniem do Bratislavy, tam zase počkám, lebo začala špička a večer môžem pokračovať, lebo slovenskí koridorizátori naplánovali nedostatočnú priepustnosť. A príjemcovia budú tiež celí bez seba, že im tovar dorazí v noci...
Reakcia na: frenky #193270:
a je naozaj taký problém nastaviť to hlasnejšie? aj niektoré električky (ak si dobre všímam, hlavne z Jurajovho dvora) a aj busy sú miesto hlásenia vybavené šepkaním zastávok, naozaj to nikomu nevadí? ☺
Reakcia na: frenky #193270:
netvrdim ze vodic ale v dielni cez kod je to otazka par sekund tusim
Reakcia na: Roberto #193269:
Vodic nema moznost nastavit hlasitost hlasenia hlasnejsie.. ?
Reakcia na: Andreas.Papak #193268:
pokiaľ viem nastavuje sa to priamo v palubáku ak sa nemýlim možno by to šlo
Môžem sa opýtať, v tých plynových záležitostiach z Poľska, čo jazdia počas víkendov na L32 by sa nedalo dať hlásenie zastávok hlasnejšie? Lebo takto to ani nemá význam... dík

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.