Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #193266:
Lenže trasy vlakov ND môžeš dať zväčša do obdobia mimo špičky prac. dňa.
Reakcia na: AAA #193259:
Keď z GVD vylúčiš vlaky ND, tak som zvedavý, kto vlastne tú dopravnú cestu zaplatí.
Tak ja som napisala na dopravny podnik 🙂 razcestie Bory.. Tu je odpoved... Tiez to trotli mohli napisat... ide sa tam asi frezovat cesta... nerozumiem tomu.. jednu cast uz dofrezovali, zeby mali zacat nejaku dalsiu? A este o ktory vikend ide 🙂 Nechame sa prekvapit...
"Dobrý deň,
zastávka rázcestie Bory je dočasne zrušená kvôli frézovaniu asfaltu. Ukončenie by malo byť do konca víkendu.
S pozdravom
infocentrum"
Reakcia na: Radovid #193262:
ci ju neotocil sudruh vietor?
Reakcia na: Sommelier #193261:
Pravda, v Rakusku to tusim vylucne tak. Iba som chcel pripomenut ze existuje aj takato moznost.

Keby bola hlavna stanica kvalitny prestupny uzol s elektrickami niekde rovno pod nastupistami by bola diskusia o filialke zbytocna...
Takže zastávka Bory stále nefunkčná, ale musím oceniť technické schopnosti pracovníka, čo osádzal tabuľku "zastávka zrušená", dal ju dolu hlavou a ešte aj nápisom smerom von zo zastávky. Ale napriek tomu tam niekto čakal na autobus.
Reakcia na: Error 0x007 #193260:
Dovolil by som si tvrdit, ze to funguje vylucne v smere von z mesta..
Ono by sa to dalo vyriesit ako to funguje v rakusku. Mohla by ist dvojita suprava a niekde v Raci by sa rozdelila a predna cast by isla na hl.st. a zadna na filialku. Avsak by to chcelo nejaky informacny system na zastavkach ktory upozorni ze zadna cast ide inam.

Tak to funguje v Rakusku kde je na informacnej tabuli napisana cielova destinacia napr. Wulkaprodersdorf a pod tym je napisane "Zadna cast ide do Pamhagen". Casova strata pri jednotkach ako je Talent je minimalna, som si pozrel CP, predna cast stoji 2 minuty, zadna cast pocka trochu dlhsie (5 min)...
Reakcia na: Mike #193187:
Stručne povedané, prepočty sú robené určitou záväznou metodikou, ale trať fyzicky môže zvládnuť viac vlakov, najmä ak sa z GVD vylúčia vlaky ND a minimalizuje sa sled vlakov pomalý - rýchly v danom úseku.
Reakcia na: Eury #193256:
aj mna by to zaujimalo videl som ako ,,rusili´´ okolo 5 6 tej vecer
Ahojte,
vsimol som si ze zastavka Bory - razcestie dnes bola obojsmerne zakryta sedym igelitom a tabulami, ze zastavka je zrusena? Neviete o co sa jedna? Rozmyslal som, ci to nejako nesuvisi s opravou vozovky - ale o kusok dalej je zastavka Kamenace a to obojsmerne fungovala. Tak mi este napadlo, ci nejak neuviazla dohoda s Hornbachom pripadne investorom, ktory tam v okoli stavia a aj tuto zastavku budoval.
Inak zastavka Krpas uz dnes myslim fungovala.
Reakcia na: rtoldy #193254:
Dajú. ba@imhd.sk.
Dajú sa nejako poslať fotografie do iMHD?
Jaaj, tak tomu uz rozumiem, specialne situaciu v Prahe. Dakujem pekne.
Reakcia na: S499.1023 #193251:
To ze havarovane vozidlo odstroja a suciastky pouziju inde je samozrejmost ktoru som nemal dovod dodatocne zdoraznovat. A hej chodim na KE imhd ale o prazskej MHD som tam toho nejak vela ja nepisal. Sem tam kazdy napiseme nieco co nie je uplne presne ale s tymi detmi co trolluju Kosicke forum nemam nic spolocne. So 14T som chcel povedat to, ze naco budu opravovat 16-18 rocne T6tky ked sa vyraduju 5-7 rocne 14T.
Reakcia na: Sheep221 #193250:
Bože, to sú kydy. Samozrejme, že sa neopravuje 14T, ktorej oprava by bola drahšia ako nová električka. A havarovanú električku samozrejme nevyhodia ale použitełné diely sa využijú při opravách iných 14T. Mmch., nie si ty náhodou z Košíc? Tam sa teraz nakotilo dromologických odborníkov na pražskú MHD.
Reakcia na: t6a5iii #193247:
v prahe su elektricky spotrebny material, po nehodach sa uz neopravuju ani 14T, tam ked havaruje elektricka a poskodi sa ram alebo treba menit karoseriu tak ju vyhodia s tym sa tam nikto nebavi
Reakcia na: t6a5iii #193244:
3. seria bola uz natom celkom dobre, u vozidiel 1. aj 2. serie bola povymienana skoro vsetka elektronika takze boli s T6 na zaciatku problemy ale myslim ze po vychytani much su celkom spolahlive

o situacii v brne neviem no myslim ze ked rozbehali RT6N1 tak s T6 urcite vyrazny problem nemali
Reakcia na: t6a5iii #193247:
Áno, s vozmi T6 sa v Prahe do budúcnosti nepočíta, preto nebol voz 8671 opravený. Keby sa nehoda 7927/28 stala v Bratislave dnes, možno by sa tiež už neopravovali a keby sa nehoda 8671 stala v Prahe v 2003, tak by ju pravdepodobne opravili.
To ale stále nič nehovorí o tom, že je voz nekvalitný. Nedá sa napríklad na rozdiel od T3 vanizovať, takže skôr pôjdu nejaké T3 na vane, možno sa aj postavia nejaké vane v tvare T3 na papieroch z T6, ale nebudú sa robiť žiadne veľké opravy T6.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.