Tak ja som napisala na dopravny podnik razcestie Bory.. Tu je odpoved... Tiez to trotli mohli napisat... ide sa tam asi frezovat cesta... nerozumiem tomu.. jednu cast uz dofrezovali, zeby mali zacat nejaku dalsiu? A este o ktory vikend ide Nechame sa prekvapit...
"Dobrý deň,
zastávka rázcestie Bory je dočasne zrušená kvôli frézovaniu asfaltu. Ukončenie by malo byť do konca víkendu.
S pozdravom
infocentrum"
Takže zastávka Bory stále nefunkčná, ale musím oceniť technické schopnosti pracovníka, čo osádzal tabuľku "zastávka zrušená", dal ju dolu hlavou a ešte aj nápisom smerom von zo zastávky. Ale napriek tomu tam niekto čakal na autobus.
Ono by sa to dalo vyriesit ako to funguje v rakusku. Mohla by ist dvojita suprava a niekde v Raci by sa rozdelila a predna cast by isla na hl.st. a zadna na filialku. Avsak by to chcelo nejaky informacny system na zastavkach ktory upozorni ze zadna cast ide inam.
Tak to funguje v Rakusku kde je na informacnej tabuli napisana cielova destinacia napr. Wulkaprodersdorf a pod tym je napisane "Zadna cast ide do Pamhagen". Casova strata pri jednotkach ako je Talent je minimalna, som si pozrel CP, predna cast stoji 2 minuty, zadna cast pocka trochu dlhsie (5 min)...
Stručne povedané, prepočty sú robené určitou záväznou metodikou, ale trať fyzicky môže zvládnuť viac vlakov, najmä ak sa z GVD vylúčia vlaky ND a minimalizuje sa sled vlakov pomalý - rýchly v danom úseku.
Ahojte,
vsimol som si ze zastavka Bory - razcestie dnes bola obojsmerne zakryta sedym igelitom a tabulami, ze zastavka je zrusena? Neviete o co sa jedna? Rozmyslal som, ci to nejako nesuvisi s opravou vozovky - ale o kusok dalej je zastavka Kamenace a to obojsmerne fungovala. Tak mi este napadlo, ci nejak neuviazla dohoda s Hornbachom pripadne investorom, ktory tam v okoli stavia a aj tuto zastavku budoval.
Inak zastavka Krpas uz dnes myslim fungovala.
To ze havarovane vozidlo odstroja a suciastky pouziju inde je samozrejmost ktoru som nemal dovod dodatocne zdoraznovat. A hej chodim na KE imhd ale o prazskej MHD som tam toho nejak vela ja nepisal. Sem tam kazdy napiseme nieco co nie je uplne presne ale s tymi detmi co trolluju Kosicke forum nemam nic spolocne. So 14T som chcel povedat to, ze naco budu opravovat 16-18 rocne T6tky ked sa vyraduju 5-7 rocne 14T.
Bože, to sú kydy. Samozrejme, že sa neopravuje 14T, ktorej oprava by bola drahšia ako nová električka. A havarovanú električku samozrejme nevyhodia ale použitełné diely sa využijú při opravách iných 14T. Mmch., nie si ty náhodou z Košíc? Tam sa teraz nakotilo dromologických odborníkov na pražskú MHD.
v prahe su elektricky spotrebny material, po nehodach sa uz neopravuju ani 14T, tam ked havaruje elektricka a poskodi sa ram alebo treba menit karoseriu tak ju vyhodia s tym sa tam nikto nebavi
3. seria bola uz natom celkom dobre, u vozidiel 1. aj 2. serie bola povymienana skoro vsetka elektronika takze boli s T6 na zaciatku problemy ale myslim ze po vychytani much su celkom spolahlive
o situacii v brne neviem no myslim ze ked rozbehali RT6N1 tak s T6 urcite vyrazny problem nemali
Áno, s vozmi T6 sa v Prahe do budúcnosti nepočíta, preto nebol voz 8671 opravený. Keby sa nehoda 7927/28 stala v Bratislave dnes, možno by sa tiež už neopravovali a keby sa nehoda 8671 stala v Prahe v 2003, tak by ju pravdepodobne opravili.
To ale stále nič nehovorí o tom, že je voz nekvalitný. Nedá sa napríklad na rozdiel od T3 vanizovať, takže skôr pôjdu nejaké T3 na vane, možno sa aj postavia nejaké vane v tvare T3 na papieroch z T6, ale nebudú sa robiť žiadne veľké opravy T6.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Error 0x007
Keby bola hlavna stanica kvalitny prestupny uzol s elektrickami niekde rovno pod nastupistami by bola diskusia o filialke zbytocna...