S tou traťou sa asi naozaj niečo robiť začne, ale mám obavu, že rekonštrukcia to asi nebude. Ja som videl pred 2 týždňami v úseku medzi Žilinskou a Šancovou behať po trati 4 chlapov, čo študovali koľajnice a niečo tam merali, bolo tam prítomné aj dispečerské vozidlo.
Havarijný stav je od Mýtnej smerom k stanici+obratisko. Tebou spomínaný úsek bol už rekonštruovaný po častých výkolajach na výhybke smer Obchodná-Radlinského.Keby bola vôla vedia to sprevádzkovať aspoň do núdzového režimu.
začali opravovať električkovú trať na hlavnú stanicu? dnes som išiel tade 31 na račko a pred NBS na trati bola tá šedá dlažba, pred tým tam boli tie krivé panely nie?
Vzdialenosť medzi Filiálkou Hl.stanicou je vzdušnou čiarou asi 1500 m a výškový rozdiel 20-30 m,tak neviem ako by tá trať viedla.Musela by ísť do esíčka a tak si neviem predstaviť tie oblúky aby naviazala na trať Hl.stanica-Kúty a bola prejazdná v tom smere.
Jedna otázka pre znlých miestnych pomerov. Linka 43 má konečnú na Patrónke v smere do CMO, alebo ide ešte jednu, na Patrónku za križovatku? (Bývalá výstupná). V CP vidím len jednu zastávku Patrónka, tak sa pýtam, že o ktorú sa jedná...
Keby totiž obslúžila obe, odpadla by nutnosť prejsť podchodom na protilahlú zastávku...
Jediné čo ma napadá je, že by sa z filiálky nejako urobila trať na hl. st. Či už pod zemou, alebo nejako inak, príde mi to ale zbytočné
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe