Vladimír: veru, Panelove sklady sa to tam vola ... jedina zastavka v 2. pasme ... Heh, tie nazvy su fakt blbe, nehovoriac o tom ked si kazde rano (*)treba pitat u vodica "panelove sklady" (* - na stastie neni moj pripad )... bo ked poviem nejaku skratku cumi na mna jak na debila...
Andy: No wed to yo, ale skus mi napisat kolko minut usetris...
Vladimir>
ja si citam stale tu novinku a chapem to takto:
25 bude premavat tak ako si napisal
26 bude premavat aj k jednej vratnici aj k druhej.
Tu je presne znenie tej casti novinky, ktora pojednava o premavke L26>
Linka č. 26 bude premávať denne počas striedania pracovných zmien po trase
Volkswagen-2 - Jána Jonáša - Volkswagen-1 - Agátová - Saratovská - OD Saratov a späť.
Zastavovať bude na zastávkach Volkswagen-2, Volkswagen-1, Pri kríži, OD Saratov.
Autor: TeBeCe
Upozornenie: Za uvedené informácie iMHD neručí. Použitie na komerčné účely a umiestňovanie na iné webstránky bez súhlasu iMHD nie je dovolené.
-------------------------------
Takto mi to prislo mailom, ak tebe prislo ine znenie, tak potom mam asi maleho skriatka v compe.
Sorry, nejako mi to ušlo. V ďalšej verzii mapy už bude táto chyba opravená.
Mimochodom, neviete mi niekto povedať, kde presne sa bude v areáli TESCO točiť 63ka? Bude sa nejakým spôsobom presúvať / premenovávať aj zastávka 56ky, resp. 2 a 4 či ostatných busov? A intervaly 63ky cez víkend sú už známe (tipnem si 30 min)?
Co sa tyka novej "Sluzobnej jazdy", tak ja uz fakt neviem o co im ide, ked pekne viditelnu SJ zmenia na taku, ze nie je vidno, co je tam napisane. Pritom vsetky ostatne ciele robia presne opacne, lenze tak, ze prave tam sa to nehodi. Ja mam pocit, ze ten, kto to ma na starosti robi naschval zle informovanosti cestujucich. VOBE BY SOM SA NECUDOVAL, keby odzajtra zrusili vypisovanie ciela na digitalnych transparentoch a bolo by tam len cislo!
Celny EMTest transparent na 6283 robi nove efekty. Vcera mu asi 5 sekund normalne svietil, potom 5 sekund uplne slabo svietil, potom zase svietil atd. Takze sa ukazali dalsie kvality toho slovenskeho shitu.
Z Lamaca k Vojenskej nemocnici by som skor siel vlakom, je to najrychlejsie a aj dost blizko. Nevyhoda vsak je, ze tam stoja tri (alebo dva?) vlaky denne...
Myslim, ze d3k0 mal pravdu s pridanim vozu na 37..trocha matematiky..jazd.cas na kolo je (od juna 01) 65min (jazdna doba+vsetko,co si pekne popisal:))..pri int.12min (rano) a 6 vozoch nemaju prestavky (resp.pod 10min)..takze ich potrebuju hned po rannej spicke..pri intervale 20min. a 4 vozoch vychadza prestavka 15min= zakonnik prace..takze nemozno ubrat v sedle ani 1 minutu. Zachadzat by teoreticky mohli odpoludnia, kde na int.15min je potrebnych 6 vozov . Takze zo sucasnej 38 by zvladli cca 4 spoje..Cez vikend pri klbakoch znova +1 voz..Takze pri teorii mensieho zla, 49/2 a vztahu, ktory neviem, ci tu odznel, ze nemocnicou pre cely Lamac je prave Vojenska nemocnica...ma rusenie 38 minimalne sirsi kontext
No napriklad ked mi pojde linka 25 tak, ze ju budem stihat z prvej 202ky, tak budem vo VW tak, ako keby som isiel uz prvou 21. A o to mi ide. Lebo stiham az 2. 21ku.
Re #19252 frenky: Ty si ich dobre pozri. Na linke 25 nie je ani zmienka o starej vratnici. Kde? Je tam jasne napisane "VW-1, Patronka, ..." Ale bol by som rad, keby chodila na staru
Re #19254 Z:
1. Lenze v MHD nemas ziadnu informacnu kancelariu okrem toho vodica.
2. Brozurka aby splnila funkciu, tak:
a) musi byt zadarmo
b) hned po akejkolvek zmene musi byt aktualizovana
c) keby tam boli CP, mozno by si ju niekto aj kupil
Re #19256 Vladimir: Linka 26 tam ma napisane: "VW-2, Jana Jonasa, VW-2" a to su predsa obidve vratnice.
O.K., netuším, či ďalšie podrobnosti vyplývajú priamo zo Zákonníka alebo nejakej inej vyhlášky ministerstva. V každom prípade ale 30 min. prestávka, ktorá povinná je, može byť rozdelená.
"Takže skús prosím prečíslovať napr. všetky prešovské linky na max. trojmiestne čísla tak, aby mali na začiatku aj na konci 8 (sever) alebo 9 (juh) a aby to skutočne vypovedalo aj o ich trasách:-)."
Toto je trocha scestné a zavádzajúce prirovnanie, pretože v Petržalke nechodia linky zo severnej do južnej časti Petržalky, ale buď z jednej či druhej časti do inej oblasti mesta. Ale súhlasím s Tebou, že tento systém je teoreticky neuskutočniteľný (najmä vzťah Petržalka - centrum).
Podľa Zákonníka práce musí mať vodič, ktorého služba je dlhšia ako 6 hodín, prestávku na odpočinok a jedenie v dĺžke 30 minút. ZP nikde neurčuje, že by bolo možnú túto prestávku rozdeliť, ani že musí byť už po štyroch hodinách. Ustanovuje však, že ustanovenia o pracovných prestávkach a niektoré ďalšie sa do 31.12.2003 na vodičov nevzťahujú a podrobnosti upraví ministerstvo. Nemám ani tušenie, či to ministerstvo urobilo.
Úplné znenie ZP si môžeš pozrieť na http://www.zbierka.sk/zzaz/zp03.pdf
Myslím, že na 37 by nebolo treba pridávať voz. V ZB má vôľu v sedle 1 minútu vôľu a poobede 4, pričom zachádzka by netrvala viac než minútu, pod mostom má v sedle 20 minút prestávku, poobede až 27, čiže aj po zachádzke 2 minúty (pretože sa dvakrát odbočuje vľavo, tak to bude viac než v opačnom smere) by stále zostala dostatočná bezpečnostná prestávka.
Len s tou 49-kou sa nejako nedá pohnúť...
Omyl. Celé kolo sa skladá z:
- času jazdy z jednej konečnej na druhú a späť,
- času na obrat vozidla na každej konečnej (jazda z výstupišťa cez obratisko na nástupište),
- času na vyrovnanie meškania,
- bezpečnostnej alebo pracovnej prestávky,
- času na vyrovnanie intervalu (prestoj).
Ak sa nič nezmenilo, na obrat sa počíta zvyčajne minúta, časy na vyrovanie meškania 2-3 minúty (pozri vozidlové CP, kde máš riadky "príchod od... príchod do...). Z toho vyplýva, že 59-ka má prestávku ráno v Rači 12 minút, v Petržalke má iba prestoj 7 minút, poobede má v Rači prestávku 18 minút, v Petržalke zasa len prestoj tých 7 minút.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy