Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Igorko> na L37 je dohormady jazdny cas 51min. a prestavky
- prac. cez tyzden a skolske prazdniny: 29min. +/- 8min.
- vikend: 29min. +/- 3min.

V ZB je to len par minut, povacsine 3-5. Vo vecernych hodinach je aj pod NM pauza cca 5-7min.

Andy> precitaj si poriadne novinku: L25 bude premavat aj k starej aj k novej vratnici. Co v podstate vsetky.
Este raz ja. Raz som to tu uz pisal, ide o tu schemu/mapu liniek MHD. Konkretne je pri konecnej elektriciek 2 a 4 (zlate piesky) zakreslena zastavka SAD. Ak tam aj niekedy bola, teraz neviem nic o tom ze by tam nejay SAD-BUS zastavoval! Co ale viem ze SAD zastavka je elektr. zast. Vajnorska, na oboch smeroch! Plus vystupna zastavka je aj na Bajkalskej (zastavka Nova Doba). Je na oboch koncoch, teda aj pri krizovatke s Trnavskou (to je tam spravne) a pri krizovatke s Vajnorskov oznacenie chyba.
Reakcia na: Andy #19244:
OK, to berem, ale kolko tych minut tam usetrim? ak to je do 10 min. tak to mi nic nepomoze ak budem spat o 10 min. dlhsie 😉
Dnes sa pohli aj poslanci a schvalili zrusenie "perfektneho" zakona o povinnom prezuvani pocas zimneho obdobia na vozidlach, co bude predstavovat znacnu financnu ulavu pre DP a inych dopravcov na celom Slovensku 🙂.
Reakcia na: J #19233:
Ad VW & 1402 "nieco sa hybe": Ano, posledny povzdych skapinajuceho psa, ci jak sa to hovori 🙂 Dufajme, ze nie.
Reakcia na: Vladimír #19234:
Linka 24 uz v podstate existuje. Premava to cez pracovne dni pre zamestnancov, nezabezpecuje to DPB, ale asi VW, alebo zmluvny dopravca. Ako pozitivum bude to, ze tu linku budu moct vyuzit aj "cudzinci" a najma aj cez vikend, no budu musiet platit, to bolo doteraz zadarmo :):)
Reakcia na: J #19233:
Ad 21-S: Je tu mensi problem, a to je to, ze ta 25 bude premavat k novej vratnici. No a to budem musiet este pouzit linku 24 - ak teda bude rozumne premavat, lebo peso z VW-1 na VW-2 je to cca 12 minut 🙂
si: Nuž dobre, vybavíme nový zákon.
Reakcia na: Bon-Cu #19240:
V pripade vhodnych odchodov linky 25 by som nemusel pouzit linku 21 a teda by som rano pri ceste do VW nemusel mozno tak skoro vstavat, resp. by som bol skor vo VW.
Tender na nákup nových vozidiel ešte tento rok. 😃
Reakcia na: d3k0 #19235:
Aké výdrže sú na konečných l. 37?
I.
Myslim ze tu uz o tom pisete, ale neda mi... L 25 m sice potesila, urcite ju aj ja neraz pouzijem, ale nemohla sa jednoduch posilnit uz existujuca 21 ?
Reakcia na: J #19233:
na 59 je v aktualnom CP platnom pre skolsky rok rano 13 poradi, popoludni 11 poradi. Rano je jazdna doba 39 + 38 minut (dokopy 77 minut) pri intervale 8 minut to znamena ze vodic ma prestavku dokopy na oboch obratiskach 27 minut; popoludni v spicke je jazdna doba rovnaka, interval 10 minut, t.j. vodic ma dokopy 33 minut prestavky.
Prestavky: dopoludnia - 11 minut antolska, 15 minut masokombinat; popoludni - 15 minut antolska, 22 minut masokombinat (su to priemerne casy, jasne ze je rozdiel ked niekde na linku pribuda alebo odbuda vozidlo)
mas vsak problem s tym, ze nasi zakonodarci schvalili take normy ake schvalili a vodic musi mat povinne urcity oddychovy cas... a ze schvalili blbost, to si mozes overit uz aj na tom, ze niektore sluzby sa zacinaju priamo bozpecnostnou prestavkou, aby sa vyhovelo zakonu a pritom nemusel vodic zbytocne zavadzat na obratisku s vozom... a skrz tieto prostavky asi vela s danymi casmi na obratiskach nenarobis....
Vo vozidle je vodic jediny predstavitel DP a pre cestujuceho najvyssia autorita ohladne MHD. Nie raz som videl ako sa cestujuci na konecnej pytal vodica na komplexnejsie. Ako sa dostane tam a tam, odkial dana linka ide a pod.
Za jazdy je to ine. Hoci na nemenovanej linke si najprv cestujuca chcela kupit listok. Neuspela a sla nacierno. Dve susky si robili srandu z jej prizvuku. Ale aj vodic bol z rovnakeho kraja tak sa s nou ochotne rozpraval kym nevystupila.
Reakcia na: d3k0 #19235:
Tak nechajme ku krematóriu zachádzať všetky L21, to bude obsluha jak hrom! 🙂 🙂 🙂

(Sorry, to len taký večerný úlet.)
Reakcia na: tr3mp #19230:
Perfektné. Chcel som to pre názornosť nakresliť, ale nechcelo sa mi. A ten trolejbus po Karloveskej by som si aj vedel predstaviť 🙂

Ešte k predĺženiu L63. Myslím, že je to pozitívna zmena. Predĺženie k TESCU obsadí spoje vo východnej časti trasy (v júni, pri mojej návšteve BA som mal v sedle pocit, že L63 nie je v koncovom úseku využitá - darmo okrem mňa viezla z Bojnickej 2 ľudí). Okrem toho sa opäť zlepší spojenie oblasti Lamača s oblasťou SAV - Račianske a Trnavské mýto - "ST Aréna" 😉 - Bajkalská
Co sa tyka novej upravy DNV, este to nie je posledna zmena, ale uz toto je pozitivum (kedze poznam pozadie, co je za tym). VW si plati vsetky tri linky, a teda on urcuje aj poziadavky - napr. L24.

J: Opakujem, ze zrusenim 38 nic neziskas. Na 37ke by si musel kvoli zachadzke pridat jeden voz a zaroven by si musel vypravit rano dalsi voz na 49nu, kedze tu robi rano aj 38ka... Kym nebude trolejbusova trat na Patronke, je to neriesitelna situacia...
Reakcia na: Andy #19227:
(ťažký povzdych....) Poviem len, je to HLÚPOSŤ... 😕

Keby ste tu nerozoberali to nové vedenie liniek do Devínskej, tak by som si to na hl. str. ani nevšimol.
Ad DEVÍNSKA:
L24 - ma doslova šokovala 🙂 Verím, že nejaký účel bude mať, lebo trasa je prinajmenšom zaujímavá. Dúfam, že nebude jazdiť každých 15 min., aby zahustila interval na Opletalovu na 7,5 min. 😉
L25, L26 - zaujímavé.
Ja som však uvažoval nad myšlienkou, že na L21 by sa obmedzil interval v špičke na polovicu (rán z 5-6 na 10-12, popoludní z 7 na 15) a zaviedla by sa nová linka, ktorá by ráno premávala do VW priamo (nie cez DNV) a vracala by sa cez DNV. Popoludní by premávala opačným smerom v okruhu. Premávala by len v špičke a s rovnakým intervalom s L21, pričom na spoločných úsekoch by sa prekladali).
Vladimír: No meral som to v poobednej špičke.

Na OU Železničné sme míňali 59. Vystúpil pri Mäsokombináte a išiel si počkať na bus. Ten išil o desať minút. A kedže ten ktorým som prišiel, išiel až potom, do ktorého som nastúpil výsledná pauza je 22minút. To bolo nedávno cez šk. rok kedy majú poobede interval 12min.

Počas šk. roku je ráno interval 8 minút a poobede desať. Takže pri 15m voze by bol ranný interval 6 minút ak by tých 8 nestačilo.
Myslím si, že na Antolskej majú podobnú pauzu, ale ak by si chcel zistím.

Igorko: Áno m@rtina poznám a osobne a je to pohoďák. Dá sa sním dobre pokecať, ale každý má svoje muchy. Nedopustí na Prahu avšak lokálpatriot som aj ja. A som si istý, že keby MHD v BA bola dobrá, tak sa s ňou patrične chválim. Len ty sa mi zdáš divný, ktorý každému kto má iný názor vynadáš, že odkiaľ prišli a podobne.


No tie linky do Volkswagenu sú super. Konečne pozitívum v DPB. A nehovorte mi, že to je preto, že to VW zaplatil. Keby ich DPB do toho nenatlačil, tak to nebude. Žiadna firma nebude dávať prachy zo svojho zisku, len tak z dobrej vôle. Akurát tie linky mohli označiť inak. Napr. L25 by bola L21S a podobne. Aj tá 63 sa mi ľúbi. Hádam si zvyknú na označovanie poradí, ktoré chodia tam a tam nie a zrušia L38 😃 Aj 1402 potešila. Stále viac mám pocit: niečo sa hýbe.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.