Co sa tyka novej upravy DNV, este to nie je posledna zmena, ale uz toto je pozitivum (kedze poznam pozadie, co je za tym). VW si plati vsetky tri linky, a teda on urcuje aj poziadavky - napr. L24.
J: Opakujem, ze zrusenim 38 nic neziskas. Na 37ke by si musel kvoli zachadzke pridat jeden voz a zaroven by si musel vypravit rano dalsi voz na 49nu, kedze tu robi rano aj 38ka... Kym nebude trolejbusova trat na Patronke, je to neriesitelna situacia...
J: Opakujem, ze zrusenim 38 nic neziskas. Na 37ke by si musel kvoli zachadzke pridat jeden voz a zaroven by si musel vypravit rano dalsi voz na 49nu, kedze tu robi rano aj 38ka... Kym nebude trolejbusova trat na Patronke, je to neriesitelna situacia...
Vladimír
Ešte k predĺženiu L63. Myslím, že je to pozitívna zmena. Predĺženie k TESCU obsadí spoje vo východnej časti trasy (v júni, pri mojej návšteve BA som mal v sedle pocit, že L63 nie je v koncovom úseku využitá - darmo okrem mňa viezla z Bojnickej 2 ľudí). Okrem toho sa opäť zlepší spojenie oblasti Lamača s oblasťou SAV - Račianske a Trnavské mýto - "ST Aréna" - Bajkalská