Co sa tyka novej upravy DNV, este to nie je posledna zmena, ale uz toto je pozitivum (kedze poznam pozadie, co je za tym). VW si plati vsetky tri linky, a teda on urcuje aj poziadavky - napr. L24.
J: Opakujem, ze zrusenim 38 nic neziskas. Na 37ke by si musel kvoli zachadzke pridat jeden voz a zaroven by si musel vypravit rano dalsi voz na 49nu, kedze tu robi rano aj 38ka... Kym nebude trolejbusova trat na Patronke, je to neriesitelna situacia...
J: Opakujem, ze zrusenim 38 nic neziskas. Na 37ke by si musel kvoli zachadzke pridat jeden voz a zaroven by si musel vypravit rano dalsi voz na 49nu, kedze tu robi rano aj 38ka... Kym nebude trolejbusova trat na Patronke, je to neriesitelna situacia...
Vladimír
U nás v Prešove sa cestujúci vodičov pýtajú úplne bežne a z mojich skúseností sú to väčšinou otázky na ktoré sa odpovedať jednou vetom, či dokonca jedným slovom DÁ (napr. či spoj ide na autobusovú stanicu, alebo či zachádza tam a tam a pod.). Pochybujem, žeby sa niekto vodiča pýtal na rozsah poskytovaných tarifných zliav DPB
Tiež nesúhlasím, že cestujúci má dosť možností, oboznámiť sa s presnou trasou vozidla. V cestovných poriadkoch sú uvedené len názvy zastávok, ktoré zachytávajú krížne ulice, ale nie ulice, cez ktoré vozidlo prechádza. Napr. z cestovného poriadku L8 sa nedozviem, že táto linka jazdí po Miletičovej ul. - to budem v CP hľadať zbytočne. Základnú informáciu o trase podáva plastová tabuľka, no čas na jej prečítanie nie je vždy postačujúci, a už vôbec nehovoriac o displejoch BUSE, ktoré v Bratislave doslova neposkytnú ŽIADNU informáciu o trase. Z displeja sa nedozviem ani len to, že L8 končí v Ružinove.