Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Marek1978 #192125:
overenu informaciu si aj ja predstavujem inak ako to, ze ju niekto s nickom miesto mena da na diskusiu iMHD. Samozrejme, keby tuto informaciu priniesol niekto, kto je dlhodobo overeny, ze ma pristup k zdrojom bolo by to ine. Inak vsak musi byt clovek skepticky.
Chyba proste overenie oficialnymi miestami, tak ako to prebehlo pri aukcii trolejbusov. DPB vydal prehlasenie, je prebehla.
Reakcia na: kolenic.martin #192129:
To mas sice pravdu, avsak otazna je potom doveryhodnost. Ako potom overit platnost tvrdenia?
Zdravím. Ak ste ešte nešli okolo, tak tá cesta na Mlyny už je viac-menej hotová, chýba iba vodorovné značenie. Predpokladám, že zajtra by sa mohlo jazdiť už normálne.
Reakcia na: 810zssk #192128:
Nikde nie je napísané, že sa nemôže citovať rozhovor s človekom. Naopak - v citačnej príručke MLA (čo je jeden z najpoužívanejších systémov) sú jasné inštrukcie, ako na to.
Reakcia na: Marek1978 #192127:
Zdroj sa uvadza tak aby bol verifikovatelny, to je zaklad. Sakra, co v tych skolach ucia??
Reakcia na: 810zssk #192126:
predseda DK.
Reakcia na: Marek1978 #192125:
Prepac, ale som z komunity kde pod overenou informaciou sa rozumie taka informacia ku ktorej je uvedeny konkretny doveryhodny zdroj 😉
Reakcia na: 810zssk #192120:
Je to overena info priamo zo zdroja. Aukcia uz prebehla.
Reakcia na: zlava #192123:
Teoreticky by to uznat mohli, kedze je to cipova karta EMtestu ktoru oni citat vedia. Ale v zmysle tarify sa skor priklanam k tomu ze to uznat nemusia, cize by som neodporucal...
Reakcia na: Ámos #192122:
Diky ti.Ja som len sa chcel skusit spytat,lebo KE uznavaju,ale tak BA uz asi daleko ?
Reakcia na: zlava #192121:
musis si kupit cele listky.
Zdravim. Chcel by som sa spytat jednu vec. Som zPresova a chystam s na vikend do BA. Ako to je s listkami, ked nemam kartu z DPB? Mozem si kupovat zlavnene listky, ked mam platnu kartu SAD Presov do 31.8.2013. Mam aj kartu zo ZSSK tiezplatnu do 31.8.2013. Staci mi to na preukazanie alebo mi tie karty neuznaju a musim kupit cele listky? Vopred dakujem za odpoved.
Reakcia na: Ámos #192119:
Vraj uz prebehla aukcia, takze coskoro by mal byt vysledok, ale je to neoverena informacia. Inak treba pripomenut ze elektrickove tendre su dva, mozu teda byt aj dvaja rozni vitazi.
Reakcia na: 810zssk #192118:
No ano, ale kupuju citara, ulfy, maju ine platy, rozsiahlu infrastrukturu vo vybornom stave etc. etc. Cize to vsetko do coho oni pravidelne investuju a u nas nie. A cena rocnej elektricenky nie je dvakrat taka draha.
Proste v tom nasom podniku sa evidentne peniaze stracaju tam kde by sa nemali.
Ak vo WL tvoria osobne naklady 20% a u nas 50% tak je asi nieco zle!
Ale hadam smerujeme k lepsiemu ked v roku 2012 sa zlepsila produktivita prace v DPB o 13%.


Inak ked sme pri tych ULFoch, vieme uz nieco o tendri na elektricky? Ci teda budeme skodovat? Stale dufam v bombardier a to z dovodu hlucnosti. Ten rozdiel medzi Flexity a 15T je priepastny. Asi ako medzi 15T a T6A5!
Reakcia na: Ámos #192117:
To bude mozno mat suvis s tym ze tam maju dvojnasobne cestovne 😉
Reakcia na: zakaznik #192103:
zaujimave, ze vacsina penazi pochadza od zakaznikov nie mesta. u nas je to naopak...
Reakcia na: MatejBA #192105:
To akoze okrem mesta by si dopravu museli objednavat aj ine subjekty, aby bolo naplnenych viac "prepravcov"? ? Inak EU pre nic nevyzaduje "viac" dopravcov.
Reakcia na: janstar #192114:
Tak zainvestuj.... pihlás sa dobrovoľne na magoriáte a za takých 7-8 rokov môžeš začať s realizáciou...
Reakcia na: pressburger #192112:
čo malé prístrešky,tam je miesta na malý obchodný dom len tam treba zainvestovať
Reakcia na: Sheep221 #192109:
ja nemám nič proti súkromným "dopravným podnikom", ale bojím sa ich použitia na slovenský (banánistanový) spôsob ako svojho času v BB... buď bude systém fungovať pod hlavičkou jedného koordinátora, ideálne mestského podniku, ktorý bude robiť súťaže na linky, resp. "zväzky" liniek (ktoré by boli otvorené súkromným spoločnostiam), alebo to nemá zmysel - bezhlavá deregulácia na slovenský spôsob, ako si to niektorí predstavujú, podľa mňa nie je riešením.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.