Zdravím. Ak ste ešte nešli okolo, tak tá cesta na Mlyny už je viac-menej hotová, chýba iba vodorovné značenie. Predpokladám, že zajtra by sa mohlo jazdiť už normálne.
Nikde nie je napísané, že sa nemôže citovať rozhovor s človekom. Naopak - v citačnej príručke MLA (čo je jeden z najpoužívanejších systémov) sú jasné inštrukcie, ako na to.
Teoreticky by to uznat mohli, kedze je to cipova karta EMtestu ktoru oni citat vedia. Ale v zmysle tarify sa skor priklanam k tomu ze to uznat nemusia, cize by som neodporucal...
Zdravim. Chcel by som sa spytat jednu vec. Som zPresova a chystam s na vikend do BA. Ako to je s listkami, ked nemam kartu z DPB? Mozem si kupovat zlavnene listky, ked mam platnu kartu SAD Presov do 31.8.2013. Mam aj kartu zo ZSSK tiezplatnu do 31.8.2013. Staci mi to na preukazanie alebo mi tie karty neuznaju a musim kupit cele listky? Vopred dakujem za odpoved.
Vraj uz prebehla aukcia, takze coskoro by mal byt vysledok, ale je to neoverena informacia. Inak treba pripomenut ze elektrickove tendre su dva, mozu teda byt aj dvaja rozni vitazi.
No ano, ale kupuju citara, ulfy, maju ine platy, rozsiahlu infrastrukturu vo vybornom stave etc. etc. Cize to vsetko do coho oni pravidelne investuju a u nas nie. A cena rocnej elektricenky nie je dvakrat taka draha.
Proste v tom nasom podniku sa evidentne peniaze stracaju tam kde by sa nemali.
Ak vo WL tvoria osobne naklady 20% a u nas 50% tak je asi nieco zle!
Ale hadam smerujeme k lepsiemu ked v roku 2012 sa zlepsila produktivita prace v DPB o 13%.
Inak ked sme pri tych ULFoch, vieme uz nieco o tendri na elektricky? Ci teda budeme skodovat? Stale dufam v bombardier a to z dovodu hlucnosti. Ten rozdiel medzi Flexity a 15T je priepastny. Asi ako medzi 15T a T6A5!
To akoze okrem mesta by si dopravu museli objednavat aj ine subjekty, aby bolo naplnenych viac "prepravcov"? ? Inak EU pre nic nevyzaduje "viac" dopravcov.
ja nemám nič proti súkromným "dopravným podnikom", ale bojím sa ich použitia na slovenský (banánistanový) spôsob ako svojho času v BB... buď bude systém fungovať pod hlavičkou jedného koordinátora, ideálne mestského podniku, ktorý bude robiť súťaže na linky, resp. "zväzky" liniek (ktoré by boli otvorené súkromným spoločnostiam), alebo to nemá zmysel - bezhlavá deregulácia na slovenský spôsob, ako si to niektorí predstavujú, podľa mňa nie je riešením.
Nástupište na Patronke by potrebovalo poriadnu rekonštrukciu,kvapká tam voda zo strechy či prší alebo neprší,takú betonovú opachu by bolo najlepšie zbúrať,alebo sa čaká až ked odpadne zo strechy kus betonu na zem.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marek1978