Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #192084:
Ja som tiež v tom že ta cena je aj s údržbou.
Každopádne treba hľadať možnosti za čo kúpiť nové vozy. Po ďalšej zime nebudú postačovať už ani tie prenajaté.
Reakcia na: Marek1978 #192082:
ta cena je uz aj s udrzbou podla zmluvy. teda ak som jej dobre porozumel.
Reakcia na: Michal111 #192081:
to su peniaze EU a nedaju sa pouzit na nakup busov. Ale mozno by sa dali pouzit na zatrolejovanie L61 a L63 a nakup dalsich troflov a usetrit tak busy. Ale to je na dlho. DPB potrebuje nove vozy "vcera"
Reakcia na: Michal111 #192081:
vsak tam este nemas zaratanu udrzbu, takze...
Reakcia na: Ámos #192077:
Veď z tendra na trolejbusy sa ušetrilo dosť miliónov, čo s tými peniazmi?? keby chceli je dosť času na vypísanie tendra na CNG vozy.
Reakcia na: Gryzly65 #192079:
Tieto sračky 7101-7125 stoja za to všetky, ale na tú 7108 si musím dať pozor ?
K2S 7108 - zadné dvere - zvuková výstraha - plne odporúčam. A k tomu ešte zvuky od podvozku, miestami som mal vzdialený pocit, že sedím v T3.RP ?
Reakcia na: Ámos #192077:
Popripade nakup 40 vozov ihned s rozlozenym splacanim na 8 rokov.
Reakcia na: Mike #192073:
DPB by mal sucasne s tendrami na prenajom busov riesit aj ramcovu na 4 roky na nakup busov a objednavat ich tak ako budu volne financne zdroje. Podnik by nemal mat vobec problem investovat rocne milion € na nakup aspon 4 rocne a mozno byt aj ambicioznejsi.
Reakcia na: Mike #192073:
No z tvojích ponúknutých možností sa pravdepodobne vyberie tá posledná ?
Reakcia na: BigMac #192065:
jedna malá technicko-teoreticko-aktuálna: Veolia je už od pondelka Arriva Nitra a.s. 🙂
Reakcia na: Mike #192073:
no podla mna je klbakov malo a este sa urcite nejake zlomia. Ale zase mozno daju L94 kratku a klbaky odtial.
Reakcia na: luky133 #192071:
Tak ak na 202 pôjdu tbusy tak to je hneď plus 11 vozov...a ešte plus ďalších 10..chvíľu to vydrží.
Ale pohľad do katalógu hovorí že ik 435 je vyše 30.. a ak sú vyjadrenia že tento rok skončia, tak to bude chcieť ešte ďalší prenájom... alebo kúpu.. alebo prázdninový grafikon ?
Reakcia na: Marek1978 #192070:
a určite nevyhrá LOKOMAT-AZ .....
Reakcia na: Marek1978 #192070:
Hm naozaj postačí len 10ks kĺbových autobusov? Žeby tie zvyšné plánovali ešte dookola opravovať? ?
Reakcia na: Ámos #192036:
Terazky ste akú rečú hovorili, Kefalín?
Môžu, už dávno. Akurát že 2xK2S sa nedá (lebo si to BA tak neobjednala, ono by to bolo dosť drahé, okrem zásuviek odpružené kuplovačky, spevnená chrbtica...).
Reakcia na: BigMac #192067:
metro ako funguje viem ale ďakujem za tram bus
Reakcia na: Roberto #192034:
Praha, metro:
"placený prostor", teda od vstupného turniketu po výstupný máš mať platný CL a kde Ťa kedykoľvek osloví voľne pobiehajúci revízor. Spravidla stoja v prestupových tuneloch prestupných staníc, ale už som zažil, ako sa ponevierali po vozoch a nástupištiach.
Praha, tram a bus:
Rovnako ako u nás, len sa neprezrádzajú dallasovaním u vodiča, ale májú radiopovel na zablokovanie OCL. Či ide súčasne s povelom aj identifikácia revízora netuším.
Reakcia na: Tedomík #192037:
A ako by si tú K2S s tou T3P ovládal?
Nevadí Ti, že K2S nemá viacnásobné riadenie?
Alebo dvoch vodičov, ako má ZSCS na 2x752 dvoch rušňovodičov? A tam viacnásobka je, ale čo keby predsa....

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement