Terazky ste akú rečú hovorili, Kefalín?
Môžu, už dávno. Akurát že 2xK2S sa nedá (lebo si to BA tak neobjednala, ono by to bolo dosť drahé, okrem zásuviek odpružené kuplovačky, spevnená chrbtica...).
Praha, metro:
"placený prostor", teda od vstupného turniketu po výstupný máš mať platný CL a kde Ťa kedykoľvek osloví voľne pobiehajúci revízor. Spravidla stoja v prestupových tuneloch prestupných staníc, ale už som zažil, ako sa ponevierali po vozoch a nástupištiach.
Praha, tram a bus:
Rovnako ako u nás, len sa neprezrádzajú dallasovaním u vodiča, ale májú radiopovel na zablokovanie OCL. Či ide súčasne s povelom aj identifikácia revízora netuším.
A ako by si tú K2S s tou T3P ovládal?
Nevadí Ti, že K2S nemá viacnásobné riadenie?
Alebo dvoch vodičov, ako má ZSCS na 2x752 dvoch rušňovodičov? A tam viacnásobka je, ale čo keby predsa....
Tedomík:
čo sa nedá? zablokovať mechnický MOCkový označovač?
Ale pravdaže, že sa to dá. U ČSAD Bratislava, DZ Nitra (neskôr SAD Nr, dnes VEOLIA) kedysi pracoval človiečik, ktorý to mal velice dobre zmáknuté. Do OCL pridal elektromagnet, dva drôty, cez madlá priebežné vedenie s odbočkami k jednotlivým strojčekom, na palubovke pribudol jeden vypínač, ktorý sa po nástupe revízora prepol, elmagnety sa ocitli pod napätím, pritiahli (alebo odpudili) kotvičku, ktorou bol priamo ten sersam, cez ktorý kolíčky CL dierkovali a bolo zablokované. Už si tam lístok nestrčil, prekážku mu totiž tvorili priamo kolíčky označovača.
Ešte stále si myslíš, že sa to pochopiteľne nedá?
Mimochodom človiečik dnes pracuje na 1.DPA ako vodič a tíško čaká na dôchodok, kutilské chúťky ho neopustili, stále vyrába kadejaké zlepšováky, ako napríklad inštaláciu tranzistorového rádioprijímača do atašé kufríka a iné viac, či menej prakticky využiteľné blbiny.
Nech medzi Borskou a Hanulovou pendlujú dve alebo tri kinderká, v Dúbravke popri trati premáva dosť autobusových liniek. Neviem aké sú čísla, ale mne sa vidí, že dnes gro cestujúcich v Dúbravke prepravujú autobusy.
neboj, nejaká pôžička vozov (od firmy, ktorá bude mať prenájom v OR možno aj týždeň pred podpisom zmluvy) "sa" určite rýchlo vybaví - nepočul zatiaľ nikto, že by nejaká firma v poslednom čase skupovala ojazdené busy z GER prípadne CZE? K tomu si prirátame konštantu +1 voz a získame počet požadovaných vozov v tendri
môže to byť predchádzajúci spoj ale v prípade tejto linky pochybujem dôležitý je čas vo voze , ak máte možnosť nenápadne sa pozrite na buse počítač ak je tam +3 má náskok 3 minúty ak je tam -5 mešká 5 minút
Mohol by niekto upozorniť vodičov na linke 59 nech láskavo odchádzajú z Račianskeho mýta (smer Rača) podľa cestovného poriadku. Už druhý krát sa my stalo (tento mesiac), že my ušiel len preto lebo išiel o 2 - 3 minúty skôr. To že sa ponáhľa z Petržalky preto lebo na Vazovovej bývajú kolóny (raz to tu už niekto napísal) nie je argument. Tak keď vidí, že je volná cesta na Vazovovej nech počká pred školou na zastávke napríklad. Ďakujem za pozornosť.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BigMac
čo sa nedá? zablokovať mechnický MOCkový označovač?
Ale pravdaže, že sa to dá. U ČSAD Bratislava, DZ Nitra (neskôr SAD Nr, dnes VEOLIA) kedysi pracoval človiečik, ktorý to mal velice dobre zmáknuté. Do OCL pridal elektromagnet, dva drôty, cez madlá priebežné vedenie s odbočkami k jednotlivým strojčekom, na palubovke pribudol jeden vypínač, ktorý sa po nástupe revízora prepol, elmagnety sa ocitli pod napätím, pritiahli (alebo odpudili) kotvičku, ktorou bol priamo ten sersam, cez ktorý kolíčky CL dierkovali a bolo zablokované. Už si tam lístok nestrčil, prekážku mu totiž tvorili priamo kolíčky označovača.
Ešte stále si myslíš, že sa to pochopiteľne nedá?
Mimochodom človiečik dnes pracuje na 1.DPA ako vodič a tíško čaká na dôchodok, kutilské chúťky ho neopustili, stále vyrába kadejaké zlepšováky, ako napríklad inštaláciu tranzistorového rádioprijímača do atašé kufríka a iné viac, či menej prakticky využiteľné blbiny.